Grillaus :P~
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- 4
- Next »
[q]jepukka, 29.3.2007 23:32:
Aaah kesäilta kylmää kaljaa,hyvää seuraa ja grillausta jotain niin parasta!
[/q]
NIIN totta. Ja noiki hetket ihan parhautta mökillä!
niimpä siis kesää odotellessa! aaaah...
Aaaah, lauantain grillikauden avajaiset, onneks lakkoki peruuntu ni saa ainaki piffiä kaupast!
Joo, samat suunnitelmat..
Lauantaina kausi auki :-)~~
meidän grilli on vielä kellarissa, mutta heti kun tulee taas lämmin päivä (vloppu lähinnä) niin se nostetaan ylös kellarista, pistetään siihen parvekkeen nurkkaan ja siinä se saa nököttää koko kesän taas. Grillikausi on yleensä avattu meillä huhti-toukokuun vaihteessa aikasintaan (ilmojen puolesta), mutta saattaapi aikaistua tänä vuonna. harmi ett just täksi vlopuksi luvattu alle kymmentä astetta, eikä yhtä ihania ilmoja kuin alkuviikosta esim. Oli just vesi kielellä kun kelasin grillisapuskoita.
Meillä on siis sellanen näppärä sähkögrilli, missä on parila puoli ja litteä levy. siinä saa hyvin paistettua ihan mitä vaan tarvitsee. eikä oo naapurit vielä valittaneet hyvän ruoan tuoksusta (eikä melusta), vaikka monen monta grillijuhlaa ollaa järjestetty meillä.
Parhautta on itse alusta loppuun asti tehnyt hampurilaiset (sämpylät, pihvit, kastikkeet yms itse tehty). Itse olen pihvi-ihmisiä, en niinkään makkaraihmisiä. Kanaa ja vartaita tulee grillattua paljonkin. Omalla partsilla, lämpimänä kesäpäivänä, hyvien kavereiden seurassa, kylmän siiderin ja hyvän ruoan kanssa EI voi mennä vinoon *sydän*
Aa tänää grillaa ^_^ megamaximaalisen jumalaisella grillillä ! pihvii makkaraa kaikkee löytyy namnam !
Grillikausi avattiin tuossa jokunen päivä sitten. Samalla tuli kuvattua ja heiteltyä frisbeetä.
Oli melkosen hyvää kyllä pitkästä aikaa. Juusto-Wilhelmiä paketillinen *sydän*
Grillaus on muuten jees mutta pariin vuoteen ei ole uponnut grillimakkara.
Yleensä kun kaverien kanssa grillaillaan niin se on sitä perinteistä: grillimakkaraa ja kaljaa ja minä juon vain sitä bisseä, se kabanossi yms. maggarat maistuvat suussa nykyään pahalle, johtuisikohan siitä että niitä makkaroita on tullut jo vaippaikäisestä luputettua parikymmentä vuotta jokaikinen perkeleen kesä.
Vähänkin kun grillimakkaraa maistaa niin tuntee itsensä pian pahoinvoivaksi.
Pihviä ja muuta härpäkettä minulle kiitos, maggarat voi porukka tunkea vaikka *piip*.
[q]Caro², 30.3.2007 17:43:
Grillikausi avattiin tuossa jokunen päivä sitten. Samalla tuli kuvattua ja heiteltyä frisbeetä.
[/q]
uh, juusto-wilhelm <3
[q]thomas, 30.3.2007 18:05:
---
Caro², 30.3.2007 17:43:
---
uh, juusto-wilhelm <3
[/q]
Uh...Wilhelmi on kyllä Atrian lahja suomalaiselle maggara kansalle! Jos ei siitä valikoimasta löydy ronkelimpaankin makuun kyrsää, niin vika ei ole makkarassa.
Parasta on laittaa isolla porukalla useampi paketti erilaisia Wilhelmejä grilliin ja ihan arvalla pääsee sitten syömään mitäkin. Siinä on hyvä myös arvuutella, että mikä on mitäkin. Suosittelen.
[q]Lyylikki, 30.3.2007 18:13:
Uh...Wilhelmi on kyllä Atrian lahja suomalaiselle maggara kansalle! Jos ei siitä valikoimasta löydy ronkelimpaankin makuun kyrsää, niin vika ei ole makkarassa.
[/q]
Joo. Mie en voinu sietää makkaraa aikasemmin, sit jossain maistoin juustowilhelmiä *sydän*
[q]Caro², 2.7.2006 13:13:
Isoja herkkusieniä, sisukset kaivetaan pois. Tilalle sulatejuustoa, ympärille pekonia ja hammastikulla setti kiinni.
[/q]
Tää on kyl iha helmi. Ite lisään sulatejuuston sekaan viel purjoa, tuo siihen kivan lisäsäväyksen. Hammastikun sijaan käärin folioon. Mut silti, voi nam
ei jaksa oottaa*uuh*
koht pääsee grillaa lihaa ja nahkaa*slurps**hihu*
ehdimpä sitten viime viikonloppuna aloittaa grillikauden. ananasta, paprikaa, kanaa ja sipuleita. *kuolaa**sydän* nyt ei kyllä kovinkaan paljoa huvita tuonne kolmeen asteeseen mennä edes ulos jotain puuhailemaan.
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- 4
- Next »