Kuinka paljon juot juhannuksena?

Back to häröily O

Varmaan aika vähän kun meinasin veneillä koko juhannuksen..Selviääpähän hengissä himaan : )

litroittain vettä, kahvia, teetä ja limua

Juon niin paljon kuin janottaa jos aurinko paistaa ja on lämmintä, niin voi olla että sitä janottaa pikkasen normaalia enämpi *känni*

Miksi tää topic edes perustettiin? vitun tekopyhät paskat!

[q]astaroth, 21.6.2006 13:00:
näillä näkymiin olen selvinpäin.
[/q]

Ja tätäkään ei tuu tapahtumaan jos se musta on kiinni.

taidan jättää juomisen muille.

sopivasti = useiden mielestä aika paljon, lahtelaisten mielestä pohjat

[q]sxx, 22.6.2006 01:33:
[/q]

Tipahdin.

Riippuu vähän minkä makuisia oluita tuolta ruhr-in-lovesta saa.. En tiedä saksalaisista oluista mitään, mutta kyllä varmaan muutama tulee kohtuudella juotua*enkeli*

En juo mitää... pääsin viinasta ja muista päihteistä eroon ja oon nykyää raitis mies. Toivonkin voimia itselleni, ettei sorru.

[q]Käenpoika, 22.6.2006 02:20:
En juo mitää... pääsin viinasta ja muista päihteistä eroon ja oon nykyää raitis mies. Toivonkin voimia itselleni, ettei sorru.
[/q]
Have YOU found Jesus?

[q]sxx, 22.6.2006 01:33:
[/q]

kori kaljaa perus

[q]Hansu, 21.6.2006 20:33:
Tämäkin topikki todistaa surullisesti sen, että valtaosalle juhannus on edelleen vain yksi tekosyy lisää "saada" juoda itsensä totaalisen sekaisin.
[/q]

Hell yeah baby! Pitäähän noita perinteitä kunnioittaa, esi-isät järvien pohjassa odottaa seuraa :D

Mieluummin överit ku vajarit. Toimii erityisesti juhannuksena.Aina.

Töissä ei vissiin saa olla humalassa

0.7koskenkorva, 13x 0.5l lonkkuja, 12-pack .. aina saa lisää, ja kaikkea ei ole pakko juoda

kohtuudella tietenkin, tänä juhannuksena
en laattaa pihakeinusta

Todennäkösesti alkosta jotain kivoja drinksumateriaaleja mukaan, niin on sit variaatioita, sekä maussa että juoman voimakkuudessa.

Tarkotus on juoda hiljalleen ja nauttia joka drinkin hyvästä mausta, mut todennäkösesti siinä käy niin et la-aamuna kun herää löytyy yks tyhjä kossupullo ja pari tyhjää likööripulloo jostain takapihan nurtsilta.

Jos nyt sen sixpakin korkeintaan, muuten ollaan limppari / vesilinjalla

O