Dj Fine - Promomix 240506 (get some) house, electro, tribal, prog

Back to miksaukset ja setit O

gone

Vois olla ihan jees, muttei näy mitään disketin kuvaa... Selitä tyhmemmälle, venäjää osaamattomalle.. Kuvia kyllä ymmärrän

[q]Peppi Pitkätossu, 24.5.2006 22:21:
Vois olla ihan jees, muttei näy mitään disketin kuvaa... Selitä tyhmemmälle, venäjää osaamattomalle.. Kuvia kyllä ymmärrän
[/q]

heh, ok. keskellä, ison nimen alapuolella on semmoinen "kaijuttimen" kuva ja sen alla on pieni harmaa disketin kuva, sitä pitäis painaa, jos painat kajarin kuvaa niin alkaa soida lyhennetty versio (preview).tää kaikki on siellä mis on numeroita, biittirateja jne.. eli keskel ylhääl

Niin että kyl tämä toimii, huolimatta ylhäällä olevasta huomautuksesta. :)

soitin kotikoneelta vanhempien luona käydessä.. äitikin tykkäs

Imuun lähti. Mielenkiinnolla odotan...

Hyvin kulkee! Tätä on nyt useampi päivä luukutettu, ja parhaiten kuvaa taas vaan: "toimii" Tää on mielestäni sellasta settiä jota kuulis klubeilla mielellään enemmänkin.

[q]Oliwer, 27.5.2006 19:10:
Hyvin kulkee! Tätä on nyt useampi päivä luukutettu, ja parhaiten kuvaa taas vaan: "toimii" Tää on mielestäni sellasta settiä jota kuulis klubeilla mielellään enemmänkin.
[/q]

kiitos! saane huomata että näin se bileis myös meneekin ;)

[q]Dana, 27.5.2006 13:27:
soitin kotikoneelta vanhempien luona käydessä.. äitikin tykkäs
[/q]

ota hänet sit messiin vanhalle tossa kuukauden pääst! ;)

Hitto! Toimii... lisää kuuntelua vaatis että jaksais analysoida mut en mä taida jaksaa edes. Hyvää musaa. Mulla olis fine sulle jossain tallessa se Kruuwin settikin jos kiinnostaa kuunnella...

[q]DJ Tomppa, 4.6.2006 21:42:
Hitto! Toimii... lisää kuuntelua vaatis että jaksais analysoida mut en mä taida jaksaa edes. Hyvää musaa. Mulla olis fine sulle jossain tallessa se Kruuwin settikin jos kiinnostaa kuunnella...
[/q]

Kiitos kommentist :) Ääh, ei mitään analyysiii, pitää vaan kuunnella ja tanssia

ööö, enmä kyl välttämättä tarvi sit, ku ei oikein ollu lineaarinen juttu ihmisten puuten takia :)

O