O: space crusader-lautapeli

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

ostetaan hyväkuntoinen space crusader-lautapeli, kun omasta on harmillisesti hävinnyt muutama osa :/ tarvii saada kesäks mökille pelattavaa, ota yhteyttä jos nurkissasi lojuu ko. peli pölyä keräämässä

Multa vois löytyykki , katon huomenna.. tänään ei jaksa. On muuten helvetin hyvä peli .

loistavaa, pist privaa myöh. pitää päästä fiilistelee tänä kesään sit :)

vilkaisen huomenna, jos löytyy kaapista. pidetään peukkuja, ettei oo vielä ehtinyt vaihtaa omistajaa :)

Mä käytän tätä kans hyväkseni, ja ilmaisen ostohaluni. Iteltä puuttuu ainoastaan se päähirviö, mut muuten pitäis olla täydellinen peli :D

[q]domi, 13.5.2006 22:26:
Iteltä puuttuu ainoastaan se päähirviö, mut muuten pitäis olla täydellinen peli :D
[/q]
mun pelistä pitäisi vielä löytyä erittäin nätti monella maalilla customoitu versio tuosta hahmosta (jos se nyt oli se iso gatlingrobo, joka vie neljä ruutua), by mun taiteelliinen pikkubroidi :)

edit: piru vie, kun mietin sen nimeä kauan: "chaos dreadnought", right?

[q]astaroth, 13.5.2006 22:54:
---
domi, 13.5.2006 22:26:
Iteltä puuttuu ainoastaan se päähirviö, mut muuten pitäis olla täydellinen peli :D

---

mun pelistä pitäisi vielä löytyä erittäin nätti monella maalilla customoitu versio tuosta hahmosta (jos se nyt oli se iso gatlingrobo, joka vie neljä ruutua), by mun taiteelliinen pikkubroidi :)

[/q]
En muuten muista nimee :D Mutjoo, ellei rexi osta sun kappaletta, niin varaan sen, jos on myynnissä =)

Iteltä löytyy mokoma kaikkine figuureineen, tosin peli raumalla, jonne seuraavan kerran ensi viikolla. Jos kiinnostusta löytyy->privamessu

[q]astaroth,
[/q]

Ainakin jossain versiossa tais olla "Destructor".

jep, DESTRUCTOR!

kova peli kyl :)

O