Älä fleimaa...

Back to yleinen keskustelu O

Älä fleimaa, henkilökohtaisuuksiin meneminen kertoo vain kirjoittajan omasta tyhmyydestä.

Tällästä luki säännöissä ja kun lueskelin tossa kommentteja ja mielipiteitä niin ei paljoakaan noudateta tätä sääntöä. Ikävää luettavaa en voi käsittää.

Mutta mikäs minä olen siihen puuttumaan, se taitaa olla ylläpidon hommia. Mutta ei ne varmaan paljoa lue näitä keskusteluja, vai?

Voisi kommentoijat ajatella kun kirjoittaa joku voi tuntea jonkun

[q]kuuukkeli, 5.5.2006 23:11:
Älä fleimaa, henkilökohtaisuuksiin meneminen kertoo vain kirjoittajan omasta tyhmyydestä.

Tällästä luki säännöissä ja kun lueskelin tossa kommentteja ja mielipiteitä niin ei paljoakaan noudateta tätä sääntöä. Ikävää luettavaa en voi käsittää.

Mutta mikäs minä olen siihen puuttumaan, se taitaa olla ylläpidon hommia. Mutta ei ne varmaan paljoa lue näitä keskusteluja, vai?

Voisi kommentoijat ajatella kun kirjoittaa joku voi tuntea jonkun
[/q]

Fleimaamiset alkaa yleensä siitä että joku kaivaa verta nenästään. Toki ikäviä koulukiusaamis -tyyppisiä tapauksia tulee aina, mutta muuten edetään normaalin keskustelun puitteissa.

Netti on huomattavasti tylympi kuin niinsanottu "real life". Pitempään foorumeita ja chatteja seuranneena ei edes rekisteröi kovin helposti keskusteluja fleimaamiseksi saatika korostetuksi. Semmosia ne on aina ollut.

[q]meikäpoika, 5.5.2006 23:11:
Älä fleimaa, henkilökohtaisuuksiin meneminen kertoo vain kirjoittajan omasta tyhmyydestä.
[/q]

Haista vittu, äpärä.

O