OlliS - Live @ Aero - 30042006
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
alku tästä miksauksesta toimii ihan mukavasti, ainakin noin 100min kohdille jonka jälkeen uppoudutaan tribaalikolinaan tms joka ei mulle ole koskaan uponnut. oli siellä pientä hakua vaihdoissa mutta eipä noi livetilanteessa haittaa. hyviä biisejä siis ensimmäiset 100min ja sitten jotenkin ei enää napannut. ois bileissä alku mennyt mukavasti bisseä siemaillessa ja filterheadzin kohdalla olis joutunut jorailemaan. ihan lopussa oli myös pari menevää rallia.
kiitoksia.
Tää setti saa ihan kahelin hyvälle ja kesäiselle tuulelle..
En ollu paikan päällä Aerossa fiilistelee, mut kuvien ja livetaltioinnin perusteella alkaa kokonaisuus hahmottua *plur**jiihaa*
Tykkään, niin juuri sitä mitä nyt tahtoo kuunnella, juuri oikeet biisit tulee just oikeessa järjestyksessä*sydän* en aeroissa settiä kuullut, mutta nyt kun ajattelen, näin parempi
Edit: Oh my Lord tää on hyvä setti *pökr**sydän*
Jupjuu!!!
Jollei tästä todellakin tule hyvälle fiilikselle niin mistähän sitten!
Ja jollei alusta asti ole hymyilyttänyt niin 17 minuutin kohdalla ainakin on yhtä hymyä!
Tää on hemmetin kova miksaus. Rentoa, kesäistä, seksikästä... Kuulostaa just siltä miltä tuntuu ja tää tuntuu hyvälle*super*.
Oon olli vaan niin vanha etten ymmärrä hyvän päälle!!! ;). Joo otetaan ihmeessä sessiot... oot ihan oikeessa ton ajankohdan kanssa.
[q]työmies, 14.5.2006 18:52:
Oon olli vaan niin vanha etten ymmärrä hyvän päälle!!! ;). Joo otetaan ihmeessä sessiot... oot ihan oikeessa ton ajankohdan kanssa.
[/q]
:D
Dark July Vol4 tulossa heinäkuun alkuun perinteisesti.. siinä sit taas kolistelua ja synkistelyä olantakaa! ;)
Kiitos muillekin kommenteista, kiva kuulla et on maistunut :)
[q]OlliS, 14.5.2006 18:55:
Dark July Vol4 tulossa heinäkuun alkuun perinteisesti.. siinä sit taas kolistelua ja synkistelyä olantakaa! ;)
[/q]
sitä odotellessa alkaa toi kolmonen ollakin jo aika puhkikuunneltu ;)
ja tää settihän oli rautaa, taas kerran uskomattoman hienosti rakennettu, hienosti ja tyylikkäästi vaihteli fiilikset ja tyylilajit laidasta laitaan, ton jos minkä mies osaa kyllä. Ja miksauskin oli todella smoothia, etenkin ottaen huomioon että tää oli live. Tullu kuunneltua jo tätä muutaman kerran, tästä voipi tulla itelle teh ultimate kesäsetti :)
Hävytön bumppaus, mut ku tää kesä kohta tulee (ihan oikeesti :) nii ottakaa laiturille i-podeihin ja virittäytykää tunnelmaan (oispa sitä lomaakin joskus)..
Mut seuraavaks tuleekin sit synkistelyä, tosin vasta heinäkuussa
Ihan älytön kesä haussi pläjäys*joo* kiitokset kaikista seteistä*kiitoskiitos* niistä on nautittu enemmän kun uskotkaan.
tulipahan sit tääkin kuunneltua viä tänään. olli on saanu uuden fanittajan
Tulipa vaan mieleen että tää on edelleen mun Top-3 parhaat setit evör listalla aika korkealla
- « Previous
- 1
- 2
- Next »