Mitä haluaisit oppia?

Back to häröily O

Ja vastauksena omaan kysymykseen: Haluaisin oppia kirjoittamaan paremmin, enemmän ja virheettömämmin.

Viheltämään. En ikinä ole osannut sitä, en alkuunkaan.
Kitaraa olisi kivaa taas oppia soittamaan, soitin yli 10 vuotta mutta lopetin. Pitäisi taas ruveta harjoittelemaan.

soittamaan kitaraa ja puhumaan kiinaa ja espanjaa

Pianon soitto. tuli rimputeltua sitä jossain vaiheessa 7v, mutta lopetin motivaation katoamisen takia, jälkeenpäin harmittaa.

Toinen minkä haluaisin oppia olisi itsetunnon kuntoon saaminen.

ps. sekä veivaa lättyjä kui pikkutoni

[q]Android, 3.5.2006 22:24:
Kitaraa olisi kivaa taas oppia soittamaan, soitin yli 10 vuotta mutta lopetin. Pitäisi taas ruveta harjoittelemaan.
[/q]
Itse soittelin kuusi vuotta ja sitten tuli parin vuoden tauko. Mut ostin sijoitus mielessä kuukausi sitten kitaran ja vahvarin ja pakkohan sitä oli kokeilla ja taidot ei olleet hävinneet mihinkään!
Soitto raikas melkein paremmin kuin ennen, joten eteenpäin myymättähän ne kitarakamat jäi, muuttuivat myyntikohteesta osaksi huoneen sisutusta*nauru*

Ranskaa! Maailman ehdottomasti kaunein kieli! *sydän*

[size=9](P.S. Ranskatar (tai joku muu ranskaa hallitseva tytski) olisi aika pop. *lmao*)[/size]

[vink, vink]

haluaisin oppia: soittamaan sähkökitaraa, puhumaan japania, (olemaan näkymätön), taistelulajeja, ohjaamaan elokuvia, laajentamaan ääniskaalaa, ottamaan itseäni niskasta kiinni ja saada ajan riittämään oppiakseni nämä kaikki ja paljon muuta...

Ajattelemaan itseäni ensin, ja katsomaan asioita niin, että minulle olisi niistä jotain hyötyä.. Haluaisin oppia sen, että aina ei tarvitsisi toista miellyttää omilla tekemisillään, vaan voisin joskus ajatella omia hyötyjäni.
Ajattelemaan siis itseäni enemmän.

Kaiken

toi hyvän musan vääntäminen olis ihan kiva oppia*piis*

Haluaisin oppia piirtämään. Ärsyttää kun omat taidot riittää just hätäseen tikku-ukon piirtämiseen

castaa nopeemmin taikoja!!

Haluaisin oppia lentämään!

Kärsivällisyyttä. Pitkäjänteisyyttä. Ajankäyttöä. Noiden avulla voisin sitten opetella kaiken minkä haluan.

kärsivällisyys ois aika kiva ominaisuus, ku ei jaksa mihinkään keskittyä kahta sekunttia kauempaa.
ja oishan se kiva osata elää niin ettei ihan niin usein ketuttais ku on sössiny jotain :)

mä haluisin oppia paremmaksi monissa asioissa ja haluisit oppia vaikka mitä muut auutta
lista on liian pitkä että jaksaisin sen kummosemmin sitä kirjottaa

Puhumaan sujuvaa ruotsia*pepsodent*

-Soittamaan kitaraa
-Soittamaan huuliharppua
-Laulamaan
-Olemaan hiljaa
-Olemaan stressaamatta

siinä jotain pieniä..

[q]MiMoSa, 4.5.2006 07:38:
Haluaisin oppia lentämään!
[/q]

mäkin... mun lennot o yleensä lyhyitä ja niis sattuu joten olis siisti vaan liidellä taivaalla niinq unissa

lista o kyl pitkä mitä haluisin oppii joten vaan muutaman nimetäkseni:
- rahan käyttö, tosin siin oon hyvä mut olis kiwa osata käyttää niin ettei siit aina olis pulaa.
- heräämään, vaiks kyl toistaseks joka kerta heränny mut jos heräis ajoissa joskus. tai sit tarvis jonkun joka herättäis aamulla jotenkin ihanasti
- olemaan läykyttämästä kahvia... mul o sen kans paha karma

Eli löytyykö joku temppu, taito tai ihan mitä tahansa jota kovasti haluaisit oppia?

O