Stunts-turnaus: kisa 11/11

Back to häröily O

Kuis ois? :D

:D

Ajelin löysät lämmittelypohjat: 1:43.85.

Ilmoitelkaahan jos olette mukana, niin kasataan jonkunlainen osallistujalista.

[q]alek száhala, 20.4.2006 03:16:
---
Jiimo, 20.4.2006 03:14:
Tätä vois jopa harkita, olettaen että koneelta löytyy itse peli ja oikeat radat.

---

Tossa on linkki zipattuun peliin, joka sisältää tarvittavat radat. Kaikkien pitää pelata tarkalleen samalla versiolla, että replayvaihto toimii.
[/q]

Juu, ehdin jo ladata, en vain lukenut aloitusviestiä niin tarkkaan alussa...*blush*

Tää on kyl mahtava peli. Hakkasin tätä joskus skidinä faijaa vastaan helvetin paljon.

Tylsä vaan ajaa millään muulla autolla ku sillä indyautol :I

[q]Zet4, 20.4.2006 03:21:
Tää on kyl mahtava peli. Hakkasin tätä joskus skidinä faijaa vastaan helvetin paljon.

Tylsä vaan ajaa millään muulla autolla ku sillä indyautol :I
[/q]

Autojen vaihtelu on lähinnä tasotuksen vuoksi. Taitava ajaja pysyy kyllä radalla autolla kun autolla. Pääsee noobitkin kurmottamaan vanhoja konkareita kun vaihtuu auto joka kisan jälkeen.

heh, tätä tuli joskus muksuna väännettyä vaikka kuinka paljon

Pitääpä kotona illan ratoksi käydä hakemassa kyseinen peli ja katsella jos vaikka innoistuis kisailemaan

[q]Remotion, 20.4.2006 09:08:
eikös stunts ole ihan eripeli, ja tuo test drive, vai menikö amigalla nimet eritavalla. tai sitten sen pelin nimi oli joku rollercoaster juttu.
[/q]

Ettet nyt vain muistele Stunt Car Raceriä?

Stunts!!! Helmee *plur**hymy* tätä on tullut hakattua aikoinaan ja paljon, eikä siitä itseasiassa ole kuin muutama vuosi kuin viimeksi broidin kanssa peliä hakattiin

Peli löytyy kyllä koneelta edelleenkin

eikös stunts ole ihan eripeli, ja tuo test drive, vai menikö amigalla nimet eritavalla. tai sitten sen pelin nimi oli joku rollercoaster juttu.

Uuh... Aika roxxor idea. Meikä on mukana. Stunts löytyy lerpulla pc:lle, mutta ei vaan ole enää konetta millä pelata sitä. Joutunee siis tyytymään Dosboxiin

mukana ollaan

[q]Remotion, 20.4.2006 09:08:
[/q]
amigalla stunts oli ihan eripeli. tämä stunts taidettiin tuntea myös nimellä 4d sports driving,
jos en väärin muista.

[q]Niklas N., 20.4.2006 11:39:
---
Remotion, 20.4.2006 09:08:

---

amigalla stunts oli ihan eripeli. tämä stunts taidettiin tuntea myös nimellä 4d sports driving,
jos en väärin muista.
[/q]

hmm. ei kyllä mullakin tuo sama peli on amigalla ollut. ja sen nimi tais olla test drive 1

Joo. Ei ollu stunt car racer vai mikä se olikaan missä mentiin niillä vuoristoradoilla. Se oli Humattavasti parempi.

oh yes, paras peli ikinä. joskus 1992 taisin pelata ja hakata niin maan perkeleesti. omat radat oli kyl plussaa kun ei muissa peleissä siihen aikaan sitä mahdollisuutta ollut. tuli kavereiden kanssa tehtyä mm. jyväskylän suurajojen erikoistaipaleita yms. legenda peliksi. pitää perjantaina viimestään kattella jos sais asennettua koneelle ja ottaa osaa kisaan.

[q]Inso, 20.4.2006 12:38:
---
Remotion, 20.4.2006 09:08:

---

[/q]

joo toi mulla oli kanssa. noh, oli miten oli. :D toi oli mun mielestä parempi peli. itseasias ihan järkyttävän hyvä peli amigalla, sit jollain kaveril oli pc:llä 386 toi sama ni oli paljon huonompi siinä.

[q]Remotion, 20.4.2006 12:42:
---
Inso, 20.4.2006 12:38:

---

joo toi mulla oli kanssa. noh, oli miten oli. :D toi oli mun mielestä parempi peli. itseasias ihan järkyttävän hyvä peli amigalla, sit jollain kaveril oli pc:llä 386 toi sama ni oli paljon huonompi siinä.
[/q]

Ja siis ainoa oikea versiohan tuosta on c64:lle.

Tätä vois jopa harkita, olettaen että koneelta löytyy itse peli ja oikeat radat.

Mukana! Huomenna ajelemaan!

Kerään ajat tänne: http://minä.com/stunts, mikäli saadaan kunnon skabat pystyyn.

O