Miten rentoudut?
Treenien jälkeen jää yksin tyhjään saliin istumaan eikä ajattele mitään, on vain. Se on erittäin rentouttavaa.
Yrittämällä olla ajattelematta mitään *täh**nauraa*
Kesy:[q]Yrittämällä olla ajattelematta mitään *täh**nauraa*[/q]
Ei tarvi yrittää olla ajattelematta, se on helppoa kun sen osaa. Mä olen useasti jääny salille yksin istumaan ku muut on lähteny menemään jos ei kellää oo reenei meiä vuoron jälkeen.
No ainaki mulle se on vaikeeta olla ajattelematta mitään, kyl sitä kumminki kelailee jotain..
hermot niin kireellä... mitenköhän rentoutuisin.... pää hajoo.... ei kivaa...masentunu olo... oon niiiiiiiin yksin...*nyyh*
Syder:[q
Ei tarvi yrittää olla ajattelematta, se on helppoa kun sen osaa. Mä olen useasti jääny salille yksin istumaan ku muut on lähteny menemään jos ei kellää oo reenei meiä vuoron jälkeen.[/q]
Mä meen joskus absoluuttiseen pimeyteen tahkoo liikesarjoja ja sitten vaan antaa mielen tyhjentyä sen jälkeen kun istahtaa... Toimii myös toisinpäin jos on tarpeen saada energiaa käyttöön. On se ihmisen psyyke mielenkiintoinen.
Kesy:[q]No ainaki mulle se on vaikeeta olla ajattelematta mitään, kyl sitä kumminki kelailee jotain..[/q]
Mulla kanssa pyörii väkisinkin päässä aina joku juttu. Toisinaan havahtuu sellaiseen hetkeen, kun ei päässä oo yhtä ainuttakaan asiaa ja se vasta hienoa onkin. Paitsi että sitten se hetki onkin taas kadonnut.
Kun mä haluan rentoutua, mä sammutan valot huoneesta, meen makaamaan sänkyyn ja laitan luureihin jotain rentouttavaa musiikkia [esim. Air on hyvä tähän tarkotukseen *hymy*]. Toinen tyyli on sauna, siideri, seksi, syöminen ja sitten vaan mömmiminen.
katon telkkaa pää tyhjänä.
kyllä se sauna ja pari olutta tekee tepposet mulle melkein aina... Rankan viikonloppureissun jälkee on aina kiva mennä saunaan pelkästään pienille lämmittely löylyille. EI SAATANA MITÄÄ TAPPOLÖYLYJÄ! hirttää pumppu viel kii. Saunan jälkee suihkun kautta sohvalle löhöö ja vähä kevyttä snäksii. thats it ja tää poika tipahtaa siihen*dissaa*
ei mulla oo koskaan aikaa rentoutua.*ding*
Hmm... mä kerkeen ens viikonloppuna rentoutuu mutsin ja faijapuolen luona...*plur*
Sauna.. Hyvää ruokaa (eikä tarvii itte kokata) ja jotain hyvää juotavaa...mmm.....*pihkassa*+pääsen kuuntelemaan broidin tekemää uutta musiikkii...*plur*
Mä aion ainaki pitkän työrupeaman päälle ängetä itteni lauantaina la vidaan ja pistää proteusta jalalla koreasti niin maan perusteellisesti *joo**joo**joo*
Sit voiki lähtee takasin opin ahjoon sunnuntaina*voiei**häh**ding**uuh*
Rentoutumisen yhdistän aika pitkälle yksin olemiseen, ajatteluun ja fiilistelyyn. Muun muassa tykkään kävellä kesäöisin about tunnin lenkkejä ja kelailla kaikkea.
Himassa ja talvisin tulee löhöttyä paljon sängyssä, hyvän kirjan, sarjakuvan tai leffan parissa. Käden ulottuvilla tietenkin hyvää naposteltavaa ja juotavaa. Musiikkikin rentouttaa, mutta sen pitää tulla pienellä volyymilla ja olla todella rauhallista. Viime aikoina on tullut kuunneltua kaikenlaista synkkää tavaraa.
Irc
Musiikki
Dokaus
Häröily kaverien kanssa
Riehuminen kaverien kanssa
Muijakaverin kanssa chillailu
nukkuminen
Avernian:[q]
JA KÄÄK joku on tehny musta pousaajan :S Nyt ei voi enää tanssiä bileissä
[/q]
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
tervetuloa joukkoon aver.. mut mä kerron salaisuuden... kyllä sä voit tanssii...*vink**nauraa**nauraa**nauraa*
sohva+trance, pistäkää paremmaks*nauru*
efo:[q]sohva+trance, pistäkää paremmaks*nauru*[/q]
No toi oli kyl aika hyvä...*joo*
huomenna ajattelin rentoutua käväisemällä PUUTARHAMESSUILLA.*heiii*
Joo elikkä siis vinkkejä kaivataan....
Miten.missä ja milloin rentoudut?
Suljet arjenpikkuhuolet tai isot mielestä pois?
[muokattu 23.8.2002 09:20]