Let There Be Kiksu

Back to miksaukset ja setit O

http://jerebba.1g.fi/let there be kiksu.jpg

No tästäpä taas tuli nykästyy tällane kiksuttelu.
Sekalaista taitaa pikkase olla. Hiukka uudempaa ja taas hiukka vanhempaa. Ja tietenkin suurehkona 24 fanina oli pakko kiskasta tohon sokerina pohjalle toi Buurenin versio. Antakaa kiitos palautetta
trance

tracklist:
1. Armin van Buuren feat Jan Vayne - Serenity (Sigmun remix)
2. Tory Kay - Let the leaves fall (Kosmonova maxi mix)
3. Above & Beyond presents Tranquility Base - Surrender
4. Matt Darey & Marcella Woods - U shine on (Magik muzik remix)
5. Dj Marc Aurell - Running (Dumonde remix)
6. Virtuoso - Stay with me (Cj stone remix)
7. The Spacelovers - Spacelover
8. System F - Out of the blue
9. Yahel - Devotion (Armin van Buuren remix)
10. Oceanlab - Beautiful (Sigmun remix)
11. Mike Koglin vs Jono Grant - Sequential
12. Atb - Believe in me (A & T remix)
13. Trique one - Dreamworld (extented version)
14. Sean Callery - 24 (Armin van Buuren remix)(the longest day of my life)

lisätiedot - kuuntele

jopas on taas Mp3 nimet biiseillä...*eiei*

[q]Remotion, 6.4.2006 15:31:
jopas on taas Mp3 nimet biiseillä...*eiei*
[/q]

sen vertta laiskaks tullu, ettei jaksa ees levyn takakantta sen vertta kurkkii et sais
nimet kohdillee.. nii sanotusta ulkomuistista vedin nimet noille.. toivottavasti antaa ees pikkase suuntaa..olen pahoillani

Sigmun on kyl just hyvää

Hmm.. Mistäköhän aloittaisi. Useat vaihdot kaipasivat selvästi viimeistelyä ja setin rakenne on mun mielestä hieman pielessä.

Setti kuulostaa mun korvissa liian yksitoikkoiselta eli samanlaista pumppua. Saksavokaalitrancebiisejä en katso saati kuuntele kovin positiivisessa mielessä. Yleensäkään biisivalinnat eivät herättäneet kovin paljoo fiilistä paitsi ATB:n Believe In Me remix (mikä oli mulle ehdottomasti setin paras asia *sydän*) ja Beautiful Together.

Ei muuta kuin lisää treeniä ja kiekon pyörittelyä niin homma alkaa pelittään

PS. Tämä kommentti on kirjoitettu rakentavana kritisisminä ja sitä ei kuulu lukea muutakuin yhden henkilön näkemyksenä asiasta.

[q]demonchild, 6.4.2006 17:32:
Hmm.. Mistäköhän aloittaisi. Useat vaihdot kaipasivat selvästi viimeistelyä ja setin rakenne on mun mielestä hieman pielessä.

Setti kuulostaa mun korvissa liian yksitoikkoiselta eli samanlaista pumppua. Saksavokaalitrancebiisejä en katso saati kuuntele kovin positiivisessa mielessä. Yleensäkään biisivalinnat eivät herättäneet kovin paljoo fiilistä paitsi ATB:n Believe In Me remix (mikä oli mulle ehdottomasti setin paras asia *sydän*) ja Beautiful Together.

Ei muuta kuin lisää treeniä ja kiekon pyörittelyä niin homma alkaa pelittään

PS. Tämä kommentti on kirjoitettu rakentavana kritisisminä ja sitä ei kuulu lukea muutakuin yhden henkilön näkemyksenä asiasta.
[/q]

joo kiitosta vaan, palaute on aina tervetullutta. En itsekkään ollut täysin tyytyväinen tähän tekeleeseen. Biisien valintaan perustelut löytyvät siitä, että kyseiset biisit pauhasivat aina useaan otteeseen pienen porukan bileissä ja päätin sitten kiskaista ne yhteen.. muille se saattaa kuulostaa hieman hassulta tämä tracklisti

Meni heti lataukseen :) Biisilista näyttää ainaki lupaavalta :) Palautetta tulee myöhemmin :)

O