Millaset pohjat?

Back to päihdekeskustelu O

Vaikka nillittäjiä riitää niin suosittelen hasakossua pohjixi!

Ihan sama, kuitenki aina hyvissä

3 tai neljä 7,5% lonkeroa Siinäkin jo vähän liikaa mulle. Hyvä viinapää tai jotain*blush*

ihan kauheet pohjat yleensä :D
varsinkin kun yleensä etkoilla tulee itte soiteltua niin sitä simaa menee

alle 6 annosta eli joku puoli pulloa viiniä ja pari drinkkiä tai sit pelkkiä drinkkejä

Jos on menossa jostain syystä johonkin huonoihin bileisiin, sitte sellaset pohjat, että sammuu jo ennen lähtöä. Jos on hyvät kinkerit, sitte ei tarvi välttis juoda ollenkaan. Tai ihan vaan muutama Magners tai drinksu.

Sopivasti liikaa. Tai ehkä vain liikaa?

Yhdellä sanalla: TUKEVAT!

mieluiten ei lainkaan.

yleensä sen verran, että pääsen sisälle ja loppuillan kunnon jätän jumalan käsiin

[q]vahvin DJ, 30.3.2006 00:00:
Viimeksi meni litra jeegeri kori kaljaa ja pari pulloo viinii ennenku mentii volumee
[/q]
moneltas aloit dokaamaan? x)

[q]astaroth, 30.3.2006 13:36:
yleensä sen verran, että pääsen sisälle ja loppuillan kunnon jätän jumalan käsiin


---
vahvin DJ, 30.3.2006 00:00:
Viimeksi meni litra jeegeri kori kaljaa ja pari pulloo viinii ennenku mentii volumee

---

moneltas aloit dokaamaan? x)
[/q]

5 maissa päivällä

[q]vahvin DJ, 30.3.2006 13:37:
5 maissa päivällä
[/q]
hyvää tahtii oot kiskonu :D

[q]astaroth, 30.3.2006 13:38:
---
vahvin DJ, 30.3.2006 13:37:
5 maissa päivällä

---

hyvää tahtii oot kiskonu :D
[/q]

joo olihan sitä aika seipääs ku päästii pelipaikalle*känni**poks*

noh kotona nyt voi juoda pari alkuillasta, mut liikun lähes aina autolla joten ei pahemmpin voi ottaa.
otan kyl mukaan autoon yleensä jonkun sekotuksen, esim ED pullosta juo 1/4 - 1/3 pois ja laittaa tilalle cointreauta tai jägermaisteria.
Sen sit hörppää siinä ennen kun menee bileisiin sisään..

Kaljaa alkuun ja pari paukkuu.
Jos ei jaksa jonotella juomia varttia sisällä tai on muutenvaan persaukinen ni blandaa messii johkee parii 0,5l muovipulloon suht tujut vaik viina-battery -blandikset. Vetää sen naamariin just ennen sisäänmenoo suht äkäseen ni se paras nousuhumala, ja pitkä kans, tulee vast sisällä. Varsinki jos sekottelee sinne paria kolmea erilaista viinaa sekasin.


Talvella toimii erinomaisesti 0,7 termari johon kuumaa glögiä ja viinaa, nam nam

tossa taannoin..
6 bissee,
7 shottia tequilaa
12 lasia jotain kuraboolia

0,7 suomiviina tai vastaava, ja pari kaljaa/siirediä/lonkeroa kyytipojaksi. Niin ja blandrinkit tietty.

[q]RiD, 29.3.2006 22:08:
jos menossa johonki polkkabileisiin, vähintään tuplat![/q]

Vain harvat tietää mitä mä ja mun kaveri otetaan pohjiks, joten nyt julkistan sen kaikille: viinahyytelö! sitä ku syö sellasseen sopivan, n.500g rasian ni onpas kännis! Viinahyytelö on syötävää ja sitä sit syö sellasseen koko rasian putkeen (eli noin pari desii viinaa n. vartis) joten känni on hyvä! Viimeks oli minttuliköörist se hyytelö!
Suosittelen kaikille! hehee

Eli millaiset pohjat toimii ennen Baariin menoa??
Riippuen ihmisen koosta ja sukupuolesta tietenkin, mutta itse olen huomannut, et 0,7 l suomiviina ja siihen mukavasti vichya ja 50% minttuviinaa jää kylmänä toimii ennen liikkelle lähtöa.. mites muilla???

O