World of Warcraft
[q]KoratCat, 16.1.2007 14:41:
totta kyllä, mut tiedän mä poikiakin jolla on joku sataviiskytsataa alttia itellä kuitenkin se maini löytyy ja pari alttia on hyötykäytössä. jokaista classia on kyllä periaatteessa tullut kokeiltua jonkin verran mielenkiinnosta - TIETTY! - mutta ei varsinaisesti (ts. ei siitä nyt kauheesti saa irti jos vetää vaan tyyliin ekat 10-20 levua)
[/q]
sanoisin myös juuri näin.
draeneita oottelin sen takia, että jos vihdoin jaksais levuttaa priestinkun se on jo jonkun aikaa herättänyt kiinnostusta. mutta tietty kaikki aikanaan.
Nyt kuitenkin keskitytään taas Hunun kanssa leikkimiseen ja levuttamiseen ja välistä kun nyppii niin niillä vähän pienemmillä on kiva suoritella tehtäviä jotka on ah niin tuttuja entuudestaan ^_^
vaikka aah, oon kyllä niin rakastunut Warlockiini, että se taitaa hyppiä välillä ylitse muiden kun sen kanssa on niin kiva mennä <3
[q]typ0, 16.1.2007 14:54:
millä servulla te ootte ja ally vai horde ja minkä tasosia?? wtf hä tä?
[/q]
Sunstrider > alliance > lvl 60
Mazrigos > alliance > low34 ^^ <3
Stormreaver > horde > low39 <3
Joo mäkin otan nyt ihan iisisti.
paitsi että heitän kohta seinään astioita kun vituttaa niin paljon toi lagi mitä mulle tapahtuu Sunstriderillä kun koitan pelaa Sealla.
en saa sitä liikkuu ku pikku nykäsyin eteenpäin
KOITA SIIN SIT LEVUTTAA.
ja jotenkin musta näyttää/tuntuu siellä hengaillessani että oon ainoa jolla tää ongelma on :|
KILTALAISETKI VITTU SANOO ET NO SE VAA VÄHÄN LAGAA
AIJAAAAAAAA
aargh
noh. ehkä ensiviikolla...
yäää :(
emmä niitä ainakaan odota :( tai siis. oisin odottanut jos sieltä ois jotain uusia oikeesti tulossa ;)
mutta näemmä ne vaan antaa vaan kaikille mahdollisuuden samoihin hiuksiin >.<
mikä on mielestäni, typerää.
levutusta ootan kyl taas niiiii onnesta soikeena kanssa..
onneks mulla on noita tyttöjä rivissä oottamassa että kenestä alotan... damidam..
[q]Twist, 25.1.2007 16:54:
Ei kyl yhtään haittais jos jäis koukkuun ja dokailu jäis vähemmälle.
[/q]
muahaha.
mun dokailua ainakaan vähentäny.
lähinnä lisänny yksin hörppäilyä >D
mä oon vast 62 :( ehkä mahodollisesti kohta 63
jotenki ei nyt oo vaa jaksanu.
muutta hiljaa hyvä tulee. ellen sanoisi ^__^
aah ootan kyllä innolla milloin se DING ALLREADY!!111?!?+ taas alkaa...
[q]ezzy,
jeeeeeeee, voisin tulla levuttelemaan jotain teen kanssa ku pää hajoo päähahmon levuttamiseen...
edit: duunasin draenei hunterin aikani kuluks ja leveloin pikkasen. Cera ei ainakaan ollu linjoilla :(
edit2: hyvä realm toi sunstrider ku heti alkaa joku L6 jamppa duel-spämmäämään ja huutamaan privaan noob noob noob noob...
[/q]
hei katoppas vähän tarkemmin sitä darkportalia, ei sussukka oo sunstriderillä ;)
ja joo. oon tapellu noitten duel invojen kanssa niiiiiiin paljon etten pysty käsittääkkään.
kerran erehdyin sanoon yhelle jampalle että voisitko kysyä mahdollisesti että oonko ees kiinnostunut dueleista ennenku alat heittään sitä siihen PÄLLI, ni ei. tää veti herneet nenään ja sanoi et no siinähän se kysymys tulee kun se laittaa että duel??!?!?!?!+11+1+
:D ja sit saa painaa miljoona kertaa perään että ei kiitos ei kiitos ei kiitos eiii kiiitooos
aargh
[q]ezzy,
No voi urpous, miks se tuolla on...Missä sä sit pelaat nykyään? eli ette pelaa edes samalla realmilla :(
[/q]
pitää kato olla enempi ku yks realmi ettei ala ottaa aivoon kun ..kun.. pitää kato olla! :D
Kyllä mä nyt Sunstriderillä useimmiten pelaan, tuolla vaan erinäisiä tuttuja joitten kanssa kiva jutella hehehe. :P
mua välil oottaa nii päähän noi saatanan laivat ku ei kerkii juokseen ja sit pitää venaa kaksmiiiiljoonaa vuotta seuraavaa koska tottakai menee sillä välillä hilluun intarnettiin ja sit niit menee siel ohi taas jotain kakskyt viis ennenku ees pääääääset moiseen ja sit tietty pitäs kerkii toiseenki laivaan ja taaaas sama juttu ja aaargh
:D ehkä tän päivän pelit oli tässä ja lähen nukkumaan...
Näin tossa just toissa yönä semmosen unen....
Kun leikkinyt warlockilla pienesti, että oli oikeesti semmoinen saari, missä oli semmoisia ihmisiä jotka pysty laittaa fearin sun päälles ja että et päässyt sinne ja se oli ihan kipeen siistiä!
taino. pelottavaa. mutta. siistiä :D
ja kyllä. mä tietty pelaan paljon,
mutta välillä nukkumaan mennessä hirveen vaikee
päästää peliajatuksista irti..
ja sit kuvittelen kaikkia paikkoja joihin voisin ratsastella
ja ampuu jengii jeee
mielestäni tästäkin pitäs kertyä expaa.
siis että ajattelen asioita...
:D
hoho.
meil se on vähän niin päin että MINÄ annan rahaa..............
<3
eömm hmm eli minkä pankin kortti sulla on? noi tuolla höpöttäis ettääh..
Nordea ei kuulemma toimi enää :D
mut et Sampo kuulem täydellisesti.
ONKS PALJON APUA.
eos miksei sit toimi :(
so sad.
kylhän sen pystyy muuttaan et maksaa sen sillä peliaikakortilla sitten ;)
[q]Cloud,
Ehkä suurin ongelma tossa ainakin mun kokemuksien mukaan on aina ollut se, että isommat "pojat" jotka on joko opiskelijoita tai työttömiä tms nolifereitä joita äiti ei enää komentele ni ei välitä paskaakaan ja korkeintaan "vittuilee" jos nuoremmat joutuu lopettamaan kesken..
BottomLine. Ikärajat on kyllä helvetin hyvä juttu noissa killoissa :) 20+ killat on must :)
[/q]
Minua kyllä henk koht työssäkäyvänä aikuisena ihmisenä ottaa päähän se että killan raidiajat ei ihan aina pidä paikkaansa... Tuntuuhan se vähän tyhmältä alkaa kitisemään kahdentoista aikaan siitä että untakin pitäs saada.
Monta kertaa sitten random kiltalaiset kyselee ikää ja sitä että katteleeko äiti vierestä tms
ihanaa vastata siihen että joo ei, käyn töissä. eikä mun työ valitettavasti ole semmoista missä voisi nukkua vaikka seisaalleen... jos niikseen tulee.
vapaapäivät on sitten tietty asia erikseen.
niistä pidän ^_^
ja useimmista raideistakin..
vähän kummallista vaan ollu meno tässä lähiaikoina kun jengi saa hyppiä tauoillensa ihan miten sattuu ja gm ei sano mitään....
esim yksi ilta odotettiin ~30min kun tankki lähti vetään illallista..... :roll:
JA SITTEN SE VITTU SAI VIELÄ SEN DROPIN lollers kyllä nauratti.
onneks en itse niitä itemejä tarvi, muuten ois varmaan ollu aika herne nenässä hehe.
nnngh ja hmm aika moni poitsu tuolla mazrilla on sen ~15v ja kaikki tosi mukavia ja kivoja
ja en oo niitten ikinä kuullu valittavan vanhemmistaan sen suuremmin,
kun osaavat pitää nää tyytyväisinä näemmä hoitamalla esim koulunsa hyvin
emmäkylitseasiassatiedämiksquottasinjusttonkohanmutmoi
ummmmmmm miten party chatis saa näkyyn noi classit tollain noilla väreillä siis niinku käsitittekö mitä kysyin alien vois vastaa kun tosta sen (?:D) keskustelusta kattosinkin hä mitä+??+
ok kiits ^^
ooks heli kauan pelannu?
MUN PAPPI DINGAS EILEN 80!!1111 iiiihk.
välillä otti kyllä päähän se että päätin levuttaa holyna :D
kivasti meni aikaa mobeihin kun smite on MISS MISS MISS CRIT
mut olihan se kiva että huolivat mun jo 75na hiilimään lvl 80 instoja muahaha x)
stratholme tuntu aika heroicilta kun mentii sinne ekaa kertaa.
nyt lähinnä booorin booring haukotus huoh.
saapi nähä miltä se maistuu oikeasti heroiccina x)
ne bossit siellä kun tuntuvat rakastavan mun hiljentämistä ja välillä on vähän tuskaisaa kattoa kun tankin helat vaa pienenee ja sit vikisee venttii et jooooooooooooooooooo 2sek viel jäljel älä vittu kuole!111
pari epiccii jo vaihtunu siniseen :'(
onneks koht vissii päästää naxx....
kuhan ne muut släkkerit killasta saa levuja aikaseks. grr
[q]siveys,
Oon tämmönen lokki.
[/q]
AMAGAAAD
kuinka et oo darkportalissa mitämitä??++ :D
uuvuttaa muuten toi, et pitäis ittekki jaksaa vetää pvptä et sais jotain parempaa gearia.
tosin nyt tais löytyy ihan hyvä kilta joka jaksaa vetääkkin mazrilla jotain..
pidin kyl tosin just viikon taukoa alaian kanssa
kun mua vaan alkaa välistä ottaa ne killan muut lokit päähän. :P x)
esim vituttaa kun raidin aikana ei voida jostain syystä käyttää lockchannelia ja sitten jostain syystä JOSTAIN SYYSTÄ EN MITENKÄÄN TIEDÄ ETTÄ MISTÄ ne kaikki muut lokit siellä kuiskailee mulle,
että use cor. use coa. use cos. ja koitan rauhallisesti selittää jokaiselle että kuuntelen vain classleaderia joka on sanonu ihan jotain muuta kuin mitä nää muut 'avuliaat' apinat siellä selittää.
liidulle kun koitin sanoa tästä, niin sitten se vaan sanoi et no älä kuuntele niitä.
ÄLÄ KUUNTELE AAAARGH miks vitus ei voitais käyttää sitä omaa kanavaa ja sopia siellä nää jutut.
MIKSI OI MIKSI:D
kiitos kun kuuntelitte.
nyt luulen et oon valmis maggylle tänään.
ja työnnän niille paskoille luun kurkkuun jos ne alkaa taas öliseen mulle.
missä vivesteri pelaa? :o)
SUSKIKI DINGAS EILEN 70 WUHUU
koht mazril on imba tank and healer team
kuhan vaan saan oman priestini joskus isoksi.
meil on muuten killassa tapahtunut joku tosi omituinen juttu
ja ainoastaan yks priest pysyny holyna.
oon suht innoissani, koska gm on aika käärmeissään. ja tärisen oikein kun ajattelen et jos oisin jo 70 ni pääsisin salee mukaan ja kaikki itemit ois heti MUN :D:D:DD:D:D:D:D:D:
mutku oon aika hidas tos levuttamises.....
niiiiisk.
SAAHAN SITÄ HAAVEILLA KUITENKIN >D
OMG JÄNNITTÄÄÄÄÄÄ
*seinillehyppelemis*
ehkä mahtavin viikonloppu ikinä :')
[color=purple]Nathrezim Mindblade[/color],
[color=purple]Jewel of Infinite Possibilities[/color],
[color=purple]Nethershard Girdle[/color],
[color=purple]Ring of Recurrence[/color]
ja ::::'))
vihdoin ja viimein jaksoin olla online niin pitkään et pääsin tokaa kertaa gruuliin :D :
[color=purple]Voidheart Mantle[/color],
[color=purple]Voidheart Leggings[/color]
aaaah on se ihanaa kun kilta rakastaa <3
saatiin myös vihdoin Leo down, muutaman menneen viikon turhauttavan aina 2%wipeämisen jälkeen
ja sit päätettii et koitetaa viel karathress ja dooooown sekin wuhuu ^.^
hitto että väsyttää kyllä.
:D kukaan ei myöskään saleen tajua kun töissä aion hehkuttaa tätä <3
ainiiiin ja kaiken tän keskellä mun priestinikin dingasi 70 :) wiii
mua vähän harmitti ku tippu ne t5 shoulderit
ja ne onniiii paljo rumemmat ku t4:t....... :'(
:D
jee Alaian shadowdmage on nyt buffien kanssa 1110 <3
haluisin muuten sen kurpitsapään itelleni:/
miksei sitä ikinä tipu!!11111