World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]Epicuros, 1.9.2008 17:06:
---
lohikarme, 1.9.2008 09:29:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Punos :)

---

Ai niin, armory -> Erìk :D

Sain just Darnassuksen exaltediks ja tiikeri-mountin <3
[/q]

Tiikerin sais kyl honorillakin :)

Itsellä taitaa taas tulla lopettaminen eteen, koska mitään sisältöä mulle ei enää ole. Kilta lopettelee varmaan hyjal/BT raidaamisen ja panostaa Mu'run kaatamiseen (joka ei enää pahemmin gearista ole kiinni), jonne mulla ole asiaa, koska olin vuoden poissa ja killassa on jo 3 aktiivista hunua. Kiltaa en halua vaihtaa ja tuskin lisäosaakaan ostan.

http://www.worldofraids.com/forums/showthread.php?t=18538

siellä raidataan 10 mani WotLK naxxia striimissä... tosin, ei nuo oikeen osaa...

eip ole tullut pelailtua lähes vuoteen, mutta nyt on sen verran kova jengi houkuttelemassa tekemään comebackkia että pitänee availla accountti parin viikon sisään :)

edit: vaikea uskoa että kelthuzadin pudottamisesta on jo kohta kaksvuotta... *nostalgioi*

Meen ralmilla vedetään kans naxx, bwl, aq40, tk jne kerran viikossa pugilla. nyt vissiin alottelevat bt:tä.

Ite duunasin eilen hunterin epic Rhok'delar questin ihan nostalgian takia loppuun vihdoinkin. Johan siitä on varmaan 1½v ku leaf tippu MC:stä pugilla ja blue sinewin sain ku kiltakaveri strippas IF:ssä ja sai sen palkkioksi :D Hieno quest kyllä kaikenkaikkiaan.

Kaikkea hassua se blizzukin keksii, core hound pet hunuille

http://www.wowhead.com/?forums&topic=39804

Jos jollakulla on muuten hyvin gearattua lokkia tai lokkia pelaavaa kaveria, joka etsii suomikiltaa, niin Sarastus KulTiras EU realmilla etsiskelee lisäjengiä Mu'ru kaatoon ja swp:n clearaamiseen ennen wotlk-patchia. Mukavaa jengiä ja enimmäkseen taitaa raidaajat olla jo yli 18-vuotiaita ja mun kaltaisia vanhuksiakin on useampia pitämässä aktiivisesti (epä)järjestystä yllä.

lisäinfoa:
http://wof-guild.info/foorumit/viewtopic.php?t=881

Omistan 3 wowi hahmoa tällä hetkellä

1. So called main Lvl 70 nelf rogue.

Progress kil jaeden tappamatta muut nähty

gear : http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor%27gall&n=Sinnoth

ammatteina enchanting ja lw

2. ALtti lvl 70 gnome warrior.

progress mh clearattuna tankin ominaisuudessa

gear : http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor%27gall&n=Onppu

ammatteina engineering ja herba

3. ALtti lvl 12 hunter :P dwarf

ei tästä lisää ^^

Realmina toimii kor'gall pvp eu

Saa ottaa yhteyt jos tahtoo :P

Ja jotku pelannu ton jo läpi. LOL

[q]Epicuros, 7.9.2008 17:00:
---
REivaaja, 6.9.2008 14:33:
Ja jotku pelannu ton jo läpi. LOL

---

niii-i :D

Sit kun WOTLK on kahjottu läpi ni tulee lvl 90 kun ne keksii et maelstromista löytyy vaikka mitä jännää :)
[/q]

Ei se lore pelaamalla lopu. Sitä on vielä aivan helvetisti.

ööh.
kuolin yhes tehtävässä ja tein sen resurrectionin, sit menin heartstonella himaan ja nyt sitten mun pet on kadonnu jonnekin *täh*.
yritin Revive, mut se sanoo, ettei ole kuollu.
ja pillikin on kateissa!

dear eki, onks normaalia ja miten saan sen kissin takaisin??

[q]Funktion, 27.6.2008 12:43:

---

Hmm, mulla on vähän samanlainen vika mun alttihunulla...

[/q]

no sit selvis, et olin jotenkin vaan saanut kämmättyä sen mun pillin johkuu iha muualle kun mis sen piti olla. et sain kuin sainkin mirrin bäkkiin !

[q]Heli, 19.11.2008 22:04:
---
ezzy, 19.11.2008 14:14:
---

edit...luin tän ni ehkä instancet ja raidit ei o ihan sulle sit...

---

niin, kyl mua siis varmaan kiinnostais, mut tuskin kellään on aikaa ja hermoja alkaa opettamaan mua raidaamaan tmv.
kai pitää eka hankkii hieman kokemusta yleensäkin tosta pelaamisesta, ei niihin taida muuten olla mitään asiaa..
[/q]

Jees. Tossakin pelissä elämän lisäksi oppii paljon asioita ihan vain _kokemalla_.
Muista vaan olla nöyrä ja kohtelias. Kerro, että et ole mikään kokenein ihminen "työssäsi" ja, että
rakentavia neuvoja otetaan vastaan. Jos joku (RL)-hiiri rupee vielä ton jälkeen inisee niin älä välitä moisista.
Anna takas palautetta (tai hauku se pystyyn:) jo pelkästään sillä, et neuvomisen sijaan rupee käyttäytymään kuin lapsi :)

[q]Chonar/Shadowsong-EU:

"Gotta find that one broadcast of Oprah where some woman made her husband destroy his WoW CD's. You know. So he couldnt play anymore.

Mad applause from the audience!

Smug smile from Oprah, mission accomplished!

Man having a hard time not to laugh.

[/q]

hahah :D

[q]Heli, 19.11.2008 22:04:
niin, kyl mua siis varmaan kiinnostais, mut tuskin kellään on aikaa ja hermoja alkaa opettamaan mua raidaamaan tmv.
kai pitää eka hankkii hieman kokemusta yleensäkin tosta pelaamisesta, ei niihin taida muuten olla mitään asiaa..
[/q]
Raidaamista ei opi ku raidaamalla käytännössä. Asiaa helpottavia tekijöitä on mm. lukutaito ja ylimääräinen aika jolloin voit lukea bosseilla käytettäviä taktiikoita, katsoa videoita ja perehtyä oman classisi rooliin kyseisessä flaidiksessa. Oman classituntemuksen lisäksi on hyvä tietää mitä tankit tekevät matsissa, milloin pullataan (ja kuka) ja onko bossilla aggro droppei.
ps. Tuleen ei sit jäädä makaamaa, tuli on pahasta!

[q]Epicuros, 18.2.2009 18:24:
---
Chonar/Shadowsong-EU:

"Gotta find that one broadcast of Oprah where some woman made her husband destroy his WoW CD's. You know. So he couldnt play anymore.

Mad applause from the audience!

Smug smile from Oprah, mission accomplished!

Man having a hard time not to laugh.

---

hahah :D
[/q]

Kuolin kyl tota jaksoa katellessa nauruun :D Yhtä hyvä ku toi piratebay-oikeudenkäynnin syyttäjä :D

Se oli muuten tyra banks show

[q]Epicuros, 18.2.2009 08:44:
Ei itseasiassa ollut edes kovin suuri haaste, kun miettii et kyseinen ÖRKKI on ihan pelin ekoina päivinä luotu. Tsekkasin, et toi achievement mistä saa ton tittelin vaati 40:n faktion reputaation exaltediksi, joista jo 39 oli mahdollista saada ennen Lich Kingiä :)
[/q]

Mites tuolla sun ÖRKILLÄ muuten on palan T2 näkönen setti päällä?

[q]Aeslie, 18.2.2009 19:24:
---
Funktion, 18.2.2009 19:22:
---
Epicuros, 18.2.2009 08:44:
Ei itseasiassa ollut edes kovin suuri haaste, kun miettii et kyseinen ÖRKKI on ihan pelin ekoina päivinä luotu. Tsekkasin, et toi achievement mistä saa ton tittelin vaati 40:n faktion reputaation exaltediksi, joista jo 39 oli mahdollista saada ennen Lich Kingiä :)

---

Mites tuolla sun ÖRKILLÄ muuten on palan T2 näkönen setti päällä?

---

kypärä ja shoulderit on ainakin mun muistaakseni tbc randon blue droppeja, Warru voi käyttää platee ni mikäs siinä. Palan setti oli keltanen / kultanen miten sen tahtoo sanoa :)

ps. en nyt ihan varma ole mutta näin :)
[/q]

Joo siis tiedän kyllä minkä näkönen pala tier 2 on.. Jäin vaan ihmetteleen. :)

[q]hallucinogen, 30.8.2006 09:30:
mmmmm, aika halpaa, mä saisin haaremin <3 joka sormella ja varpaalle, vitsi ku oisin onnellinen rogue <3
[/q]
Mä saisin vaan yhen :(

Oon lähes-melkeen sitä mieltä että Blizzu on onnistunut casualisoimaan pelin pilalle. Vaikka ite melko vähän (ainakin vrt. ol' days) atm pelaankin niin yksinkertasesti se että ei voi kuolla ilman koko arean agrottamista, rupeaa ärsyttämään. Eilen pudottelin 4, 2-3 lvliä isompaa mobia yhtäaikaa ilman että helat kävi missään välissä alle 60 %, aika perus gearilla (merci setti yms) ja puistelin päätäni että where's the fun in this!? Ja kuten aiemmin postasin, pari leveliä isommat elitet/bossit menee instoissa läpijuoksuna. Taas on tultu aste BC:stä easy modea kohti. BC:ssä onnistui toki sama, mutta sillon päällä oli niin top end geari että se kelpasi selitykseksi, nyt ei. Ei '05 ollut puhettakaan että esim BRD:hen olis menty muutamaa leveliä etukäteen, koska ne +2-3 mobit yksinkertasesti resistas kaiken.

Vaikka toisaalta, ei levelaamisen tarvi kamalan vaikeaa olla, endgamessa peli kuitenkin vasta alkaa mutta jotenkin tuntuu että nyt aletaan liiottelemaan jo isolla kädellä ja varsinkin kun näyttää siltä että myös endgame on läpijuoksua. Meidän casualiporukka lähtee ajamaan Naxxia vloppuna, saapa nähdä... ite oon dingannut niin harvakseltaan että ei tarvi vielä lähteä messiin. :(

vittu ja mä pelaan taas. 5kk tuli oltua erossa ja nyt taas saatana. 6 viikkoa on pelailtu ja alkaa taas olee contetti siin ja siin. Atm Lomailen killassa nimeltä Exploding Labrats ja finreaver realmilla. Ei oo helppoa :D

[q]typ0, 16.1.2007 14:54:
millä servulla te ootte ja ally vai horde ja minkä tasosia?? wtf hä tä?
[/q]
Ghostlandseilla alkaa tänään belf-mage
Haomarushilla lvl44 human mage

O