World of Warcraft
[q]Cera, 30.8.2006 14:55:
EI VITTU MITÄ JENGII TUOL AB:SSA AAAAAARGH
räjähtää oikeesti pää,
kaikki hengaa vaa yhdessä paikkaa ja puolustaa sitä
[/q]
Kuulostaapa tutulta... onneksi ei riitä aika PvP:lle...
[q]Annakins, 31.8.2006 14:03:
---
dubious, 31.8.2006 13:57:
---
Annakins, 31.8.2006 13:52:
Tiesittekste et tästä topikist ei ymmärrä mitään
---
Tota... olikohan toi kommentti ihaaan pakollinen?
---
No tietenkin se oli
[/q]
Niin, ei sitä nyt muuten yli tuhatta kommenttia saa kirjoitettua!!
[q]tearrain, 30.8.2006 14:05:
---
kosmo, 30.8.2006 13:57:
Ei kovinkaan hyvin. Servolagin takia yritykset on jääny tosiaan yrityksiksi. Teillähän näyttää siltä että hevoset makaa kohta maassa... monellako warrulla vedätte?
---
Eilen tais olla 5-6 warruu matkassa. Jos sen 8 sais mukaan ja niille viel 4 osaa tier3, ni ois enemmän pelivaraa. Näytti kyl jo ihan hyvältä, titans + gspp avulla vois mennäkin alas tällä resetillä, jos ei lagaa :)
[/q]
Niin, 8 warrua kait siihen tarvis että olis vähän pelivaraakin... onko teillä noi kaikki warrut protti-specattu? Me ei valitettavasti ole gearattu kuin 4-5 warrua eikä niitä muutenkaan ole killassa kuin 8 niin voip olla että vierähtää vielä pariviikkoa että tullaan näkemään sapphiron
[q]kosmo, 30.8.2006 19:13:
Kuulostaapa tutulta... onneksi ei riitä aika PvP:lle...
[/q]
Siis ainoa syyhän pelaa wowia on se, että saa vetää alliancea pataan, pve servu on nössöille jotka pelkää oienimmänkin gnomen liikettä :D Reilu pvp bg:n ulkopuolella on juuri sitä kaikkein hauskinta kun toista alkaa kyrpii kun vetää pataan kesken questin. Se taasen on perseestä jos highlevel tappaa lowbien( tätä tapahtuu ainakin alliancen toimesta ihan kiitettävästi ( usein myös night elfejä, lieneekö juuri sitä nuorinta käyttäkuntaa ) ja sit se kanssa saa tuomion et reilussa matsissa turpaan saanut vittuuntuu ja käy hakee oman maininsa ja tulee vetää pataan sitä toista joka on tasaisessa matsissa voittanut, täysin raukkamaista.
Sit uikutetaan "mut ku se gankkas mun ukkoo niinq" :D
[q]kosmo, 30.8.2006 12:51:
Clip ja clip ja
tähän voidaan sit lopettaa tämä turhanpäivänen jankkaaminen kun ei selvästikään ymmärretä toisiamme.
[/q]
agreed and agreed suurimmaksi osaksi ja nyt sävelet rupes olee samat. Hyvä niin :)
[q]domi, 31.8.2006 13:44:
---
Cera, 31.8.2006 13:43:
hanna tuli kerran maininsa kanssa auttamaan mua suorittaan stranglethorniin kusteja ja koska olin vaan sen 30 niin kaikki hordet YLI 45lvlilläkin oli tappamassa mua ihan innoissaan.
AAHAHA ja sit hirvee suuttuminen kun lvl60 rogue pelastaa.
ei voinu kyl ku nauraa.
hordet on idiootteja.
ainakin meiksin realmilla ^^
---
Mulle kävi samoin, tuntuu et aina pitäis stv:hen mennä jollain kolonnalla, et siel vois tehä questeja :D
[/q]
stv oli jo jenkki petan aikaan nimetty GangersValeksi eikä sen nimitys taida edelleenkään olla mitenkään väärä ahahah se on ainoo mesta missä mä en ikinä oo suostunut qustaa yhtään enempää kun on ollut pakko alle 60lvlisenä Ihan periaatteest =P
[q]anqqa, 1.3.2006 10:48:
mietinki että koskahan tää saa ihan oman topikin eikä täytä 80% tota yleistä pelitopikkia, kenties on riittävän iso juttu omalle aiheelleen :)
[/q]
Kunhan saa koneen kasaan, ja netin muijjan luoksa alkaa armoton wowitus, ekaa kertaa official serverillä. Mihkäköhän realmille kantsis laittaa ukko ?
[q]sapeli, 31.8.2006 16:11:
Onks tää nyt hyvä vai paha merkki kun:
A) tuskailen nukkuessani että tämäkin aika vois olla kivemmin käytetty WoWin ääressä?
B) eilen harmittelin ku piti lopettaa WoWin pelaaminen ja lähteä bileisiin?
C) suunnittelen päivärytmin WoWin ympärille?
[/q]
Äärimmäisen hyvä merkki.
[q]dark-raver, 31.8.2006 15:39:
Kunhan saa koneen kasaan, ja netin muijjan luoksa alkaa armoton wowitus, ekaa kertaa official serverillä. Mihkäköhän realmille kantsis laittaa ukko ?
[/q]
Aerie-Peak, Kilrogg, Lightbringer;
1. PvE -realmi: älä pelaa jos et tykkää pve:stä ja nimenomaa pelkästä pve:stä
(jadda jadda tiedetää et bg sitä bg tätä, jep seki on periaattees PvE:tä koska se o puhdasta farmausta enivei alusta loppuu asti)
2. Kaikki melko tuoreita servereitä, pisimmillää AP:llä ja Kilroggil 1 kilta BWL:ssä ja AQ:n portit avaamatta
3. Paljon _kuuntelevia_ ja oppivaisia nubuja jaloissa pyörimässä ---> kaikki on mahollista
3b) +pakolliset mä oon nähny tän pelin mul o n+1 lvl60 tier nnnnnnnn jannuu ja yks High Warlord sä joudut ny vähä niiq l2p tai mä en oo sun frendi -tyypit
4. Yllättävän paljo raidikiltoi jossa suurin osa membereistä käy töissä ja elää elämää wowin ulkopuolella ---> vähemmän l2pn00bismia havaittavissa kyseisissä mestois
[q]hallucinogen, 31.8.2006 15:27:
Stranglethorninassa ne allyt on juuri niitä mitkä tappaa 20-30lvl pienempiä ;) Näin ainakin stormreaverillä =D
[/q]
Gankthornvale + Gankrockmountain <3
A) tuskailen nukkuessani että tämäkin aika vois olla kivemmin käytetty WoWin ääressä?
[q]Sankari, 31.8.2006 14:48:
Onko kellään ollu ongelmia battlegroundien kanssa ton uuden patchin jälkeen? AV:sta lennän ulos melkeen aina about 5min peliajan jälkeen...
[/q]
BG6 on lagannu jonkin verran, tosin ei tällä viikolla pahemmin. Sunnnuntaina/maanantaina oli muutama dc kesken AV:n, mut ei sen pahempaa.
Hehe. Eka kunnon BWL ja jooh. Oli melko sekavaa meininkiä, mutta hauskaa oli Kokeiltiin vissiin kolmea erilaista taktiikkaa ja kaikki niistä toimi yhtä hyvin/huonosti. 9 munaa jäi jäljelle parhaimmassa koitoksessa :P
[/q]
Voi video.. Noin koukussa en oo ollu mihinkään peliin sitten lapsena Fallout 2:sen jälkeen.. Noo kivaa ja rentouttavaa se varmaan on :P
[/q]
Kunhan nyt saan accon luotua ja netin toimii niin kun alan pelaamaan niin tämä on se merkki jonka jälkeen minä ainakin otan kuukauden loman ja katson sitten uudestaan wowin suuntaa.
[size=20]WTFXPWND HAHA![/size]
http://img354.imageshack.us/img354/9762/pwned1wu.gif
[q]dark-raver, 1.9.2006 10:58:
---
sapeli, 31.8.2006 16:11:
---
Kunhan nyt saan accon luotua ja netin toimii niin kun alan pelaamaan niin tämä on se merkki jonka jälkeen minä ainakin otan kuukauden loman ja katson sitten uudestaan wowin suuntaa.
[/q]
Joo, toi oli mul 2 päivää pelaamisen alottamisen jälkeen toi tilanne...