Kuumimmat emännät [kuvan kera]
aloitetaanko toinen topikki?
[q]pirpeli, 25.2.2009 22:58:
Mä ratkasin asian kyllä yhdellä napin painalluksella. *klik*
[/q]
ainiinjoo, sekin oli olemassa
chelsea charms <3
nyt kun ollaan oltu hetki itämaisen naiskauneuden linjoilla, niin jatketaan.
oma pikku fantasiakohde: hitomi tanaka, japani. just because epic boobs are epic.
maku kylläkin katosi, kun tyttö siirtyi teaser-videoista hardcoreen. yritin löytää muun, kuin bikinikuvan. googlen kuvapäälle, poijjaat :D
[q]flatstick, 11.11.2009 01:05:
Gina Carano:
http://img194.imageshack.us/img194/3217/gifbin1239704331ginacar.gif
[/q]
nyt on pakko kompata
[q]sapeli, 15.12.2009 15:11:
-kuva-
[/q]
oon tosi huono nimeämään ketään. omasta mielestäni ne kuumimmat emännät löytyy ihan kadulta television sijaan. joitain harvoja tapauksia löytyy, joista voi ohimennen kommentoida. en sitten tiedä, onko julkkisstatus sitten omasta mielestäni vaan niin luotaan työntävä asia
[q]Tanjiz, 24.11.2006 18:10:
-lista-
[/q]
valitettavasti itsekin yhdyn kuoroon, että omalla kohdallani ei melkein voisi enempää mennä julkkisnaisten silmänilossa ohisektoriin
mut jos nyt joku tulisi mieleen. tik takin petra on mielestäni harvinaisen herttainen tapaus, ainakin noin televisiossa
[q]KooKie, 21.9.2009 15:02:
Toi on pärstästään niin suloinen likka, että menisi 12-kesäisestä, joten toi kuva kokonaisuudessaan on ihan kamala.
[/q]
[q]Infinitee, 13.9.2007 16:12:
*sydän* Emmanuelle Chriqui
[/q]
oli käytävä tsekkaamassa, löytyisikö vähän edustavampia kuvia - uusi tuttavuus kun on
pakko sanoa: daaaaaaaamn!!!
serena williams on kyllä varsin iloinen tapaus. tytössä on myöskin miellyttävästi lihaa noihin perus siimaraajoihin verrattuna
[q]Syder, 18.4.2009 12:08:
---
%, 17.4.2009 17:37:
http://www.techgirls.fi/images/jutut/petra.jpg
---
petra <3
[/q]
hiljaa siellä, se on mun!
[q]mikke, 8.9.2007 20:57:
Tina sais tulla kokkaamaan mulle ihan anytime :)
[/q]
tulihan se vihdoinkin jonkun muunkin suusta :)
tina
*sydän*
melyssa ford
Anteeksi töykeyteni, mutta kaiken työn arvostaminen on yksinkertaisesti typerää.
JA e: musta te kumpikin ootte omien ajatustenne vankeja, ja siten konservatiivisia.
EE: Kattokaa tota mun signaturen linkkiä. Ilman doussaajia tostaki päivästä ois tullu tylsempi.
[q]Substanced, 28.3.2009 17:58:
onks tästä ketjusta tullu joku Tuhdeimmat takamahat (navan kera)
[/q]
ja keiltäkö tämä olisi/on pois?
pitäisit sinäkin vain ne mölysi siellä omassa "takamahassasi" ja antaisit kaikkien kukkien kukkia kuten kuvaan kuuluu.
"party hardy marty!"
..on vaan niin sexyä: dekit ja alaston kollega.
[q]aada, 28.2.2009 00:04:
---
pirpeli, 27.2.2009 18:48:
---
aada, 27.2.2009 16:42:
häh, eli sun maku on se oikea?
Kyllähän noi poketähdet voi olla jonkun mielestä oikeasti kauniita/sieviä/nättejä. Miksi nää ihmiset ei saisi tuoda omaa ihannettaan esille?
---
Olenkos nyt sitten jossain kohtaa sanonut, että mun maku on ainoa oikea? En. Kyse on mielipiteestä. Joten se siitä.
---
Joo et ole sanonut suoraan, mutta olet antanut ymmärtää. Topiccina on kuumimmat emännät ja tarkoituksena on, että jengi postaa tänne omasta mielestään kuumia misuja (joista sitten voidaan käydä erikseen keskustelua, että onko ne nyt niin kuumia laisinkaan), niin en ymmärrä miksi valitat siitä, että tänne postataan sellaisia misuja, joista sä et tykkää.
Ihan sama kuin sanoisin, että sä voisit suosiolla jättää sun postaukset tekemättä, kun ne kaikki postatut naikkoset on ollut niin helvetin rumia.
Pointtina on, että on eri asia sanoa ettei esim. lämpene jonkun naisen ulkonäölle, kuin pyytää jotakin ihmistä kokonaan pidättäytymään postaamasta joidenkin naisten kuvia, koska sä et niistä pidä.
[/q]
aivan.