Kuumimmat emännät [kuvan kera]
[q]Mai, 20.11.2009 09:12:
---
Super-Kerttu, 20.11.2009 09:09:
Tuo Kim Kardashian peppuhan ei ole aito.. Ei sillä, että sillä mitään väliä olis.. Mut luomut noi sen perskurvit ei ole!
---
Oli tai ei, eihän sillä tosiaan mitään väliä.*hymy* Mut ihmeellistä kun nykyään puolletaan hirveesti vaan yberhoikkuutta, musta toi Kim on tosi hyvännäkönen! Ja varmasti melkein joka ikisen äijjän pää kääntyis ku toi astelis johki Helsinkiläiseen baariin.*joo*
[/q]
Joo, en mä sitä sanokaan.. Kim on ihan näpsäkkä typy.. ainakin pepusta ylöspäin! Ite en tosta sen peppuosastosta niin perusta.. Liian iso noin nätille ja hoikalle tytölle. Makunsa kullakin
[q]**JenKKis**, 2.9.2006 00:42:
[/q]
Toi on vaan niin kuuma ja upea nainen!
[q]samlainio, 29.11.2006 13:05:
Jolene Blalock on kyl aika kurrrrrnau!! =D
[/q]
Hyvin on photoshopattu..IHKUUU! Aika muovista!
[q]typ0, 13.11.2006 14:22:
Evangeline Lilly
http://www.unificationfrance.com/IMG/jpg/lost_evangeline_lilly_10_ans_1.jpg
http://www.blogcadre.com/files/images/evangeline_lilly.preview.jpg
[/q]
Tällä mimmillä on kyllä kroppa kohdillaan! Upea nainen!
[q]inneah, 16.11.2006 21:57:
joo Fergie näyttää joissain kuvakulmissa transulta mut kyl sil on sellanen kroppa et ei sil naamal niin välii
yks viel ettei unohtuis
http://www.icpin.com/titles/fergie.jpg
[/q]
Fergien kroppa on kyllä kuolettavan hyvä!
*pökr* "Mitään en oo vetänyt.."
Näitä kuvia katsellessa olis monen taas hyvä käydä katsomassa toi Doven video.. Meikki ja fotoshop tekee ihmeitä..
[q]Tuukka-, 2.6.2007 17:56:
Avril Lavigne. Joku siinä vetää kummasti puoleensa
[/q]
omasta mielestä taas ehkä ankein läskin tonnikalavoileipää mussuttavan easy money-managerin väkisin kasaama wannabejenkkipaskapopprokkibläääh, mitä hetkeen on mtv-sukupolvessa nähty
potentiaalia barbitrendien hallituskaudella on vaikka mihin, mutta toi on vaan jotenkin niin läpinäkyvän teennäinen, että ei
Täällä on hirmuisesti upeita ja kauniita naisia, mut miks suurin osa niistä on kopioita toisistaan? Melkein kaikki näyttää ihan samalta, muutamaa piristävää poikkeusta lukuunottamatta!
[q]Josh, 20.9.2007 18:46:
Hih. Kivat mollukat juu ja kiva takamus..
[/q]
Mollukat on kyl aika jees, mut peppu on kyl aika mitäänsanomaton..Jos ei se tollai venyttäis, sen peppua tuskin erottais.. Mut siis ihan kaunis nainen, ei sillä..*joo*
[q]Syder, 4.12.2007 02:46:
On ollu ennenki mutta kelpaa toisenki kuvan laittaa :)
Edit: nimi jäi, eli Jamie Eason
[/q]
Mä tykkään tästä kans! Aivan upee kroppa!
[q]Steven Hoaks, 4.12.2007 10:41:
Yök
Kyllä naisen pitää olla vähän pehmee... Eikä tommonen ihme lihaskimppu
Ei natsais...
[/q]
Eihän toi edes ole mikään lihaskimppu vaan just sopivan kiintee ja muodokas! Sä et vaan tajuu!
Ja ikää noilla tytöillä on korkeintaan 15?!
[q]jukebox, 15.4.2009 11:05:
---
Super-Kerttu, 15.4.2009 10:53:
Ja ikää noilla tytöillä on korkeintaan 15?!
---
juokse nyt suohon!
little lupe 22v. ja gigi samoissa ikähaarukoissa.
ei sen pseudoimagon "tyttömäisyys" yhkään tee malleista sakkolihaa, vaikka ks. konseptin ulosannilla juuri sitä haluttaisiinkin julkituoda.
[/q]
Noi pikkutyttö sivut on täynnä niitä "18-22 tyttöjä". Totuus noiden iästä on varmaan aika kaukana tosta. Usko sä mitä haluat, mä käytän silmiäni. Enkä viitsi juosta nyt mihinkään!
[q]aada, 26.5.2009 12:26:
en ihan ymmärrä tota haydenia.. kasvoista ihan söpö mutta vartalo on ehkä rumin ikinä
[/q]
No oon mä kyllä nähnyt niin paljon rumempiakin kroppia! Esim. jotkut tonnikeijut.*sars* Tuo on tollainen pikkuisen poikamainen ja ihan pinkee kroppa. jalat tosin on melko lyhyet, mut silti ihan näpsäkän näköinen!
[q]KooKie, 26.5.2009 12:34:
Eipä toi kroppa munkaan näkemykseen kuumimmasta emännästä sovi (just toi olematon lantio ja kroppaan verraten leveät hartiat eivät sovi mun makuun), mutta mun kropalla on aika turha arvostella. :DD
[/q]
Sillä mä vaan puolustelen, koska itelläni just tommonen kroppa! Mulla ei ole vyötäröä ollenkaan, erittäiin lyhyen selän takia ja lantio ja peppukin melko kaposet. Hartiat leveät ja tisseistä ei nyt voi edes puhua!
Haluis itekin vaan olla kuuma emäntä!
http://www.lisabrewerphoto.com/gallery/Fgallery4-2.jpg
Ei mitään hajuu, et kuka, mut niin syötävän hyvännäköinen..Ja toi peppu!
Edit: Kyseessä on siis Alicia Marie (joku fitness pimu)
[q]Dementation, 25.2.2009 00:23:
---
whispering, 24.2.2009 23:41:
[kuva dawsonista itkemässä]
---
Ei musta järin kuuma emäntä.
[/q]
Eikä todellakaan edes kuuma isäntä!
[q]KooKie, 2.6.2009 15:27:
---
Henna, 2.6.2009 15:04:
Megan Fox, niin Hottis *sydän*
---
Onhan se, mutta postaamasi kuva on kyllä siitä huonoimmasta päästä!
[/q]
Ylemmässä kuvassa on oikeessa kädessä tatska, alemmassa ei..?
No joo, onhan se Megan ihan hottis, mut se on usein turhan pyntätty, näyttää usein tosi muoviselta. Se on niin paljon kauniimpi, kun sillä on vain ihan vähän meikkiä..