Supercool 15.3.2006 @ Helsinki
[q]Tiura, 15.3.2006 14:42:
Joudun ikävä kyllä peruuttamaan tämän iltaisen keikan.
Pahoittelut :(
[/q]
Ou nou! Oli ollu kiva taas kuunella vähän hyvää pyskettä
Kukass tulee paikkaileman Taikaa?
Enivei taidan tulla ihan normaaleissa vaate väreissä et rikon vähän illan linjaa :D
[q]Aidan, 15.3.2006 15:28:
---
Tiura, 15.3.2006 14:42:
---
Enivei taidan tulla ihan normaaleissa vaate väreissä et rikon vähän illan linjaa :D
[/q]
progefarkuis? :)
[q]Wert, 15.3.2006 15:29:
---
Aidan, 15.3.2006 15:28:
---
Tiura, 15.3.2006 14:42:
---
---
progefarkuis? :)
[/q]
Tjaa kai niit voi niinkin kutsua ;D Joo mutt syykin on etten omista yhtään oinkkiä vaatekappaletta (ja ihan syystä :D)
Voipi olla et ehkä miazu tulee mun tilalle...
[q]Tiura, 15.3.2006 15:32:
Voipi olla et ehkä miazu tulee mun tilalle...
[/q]
Jees sitten ei ole ilta (täysin) pilalla)
Ja juu, todellakin TAIKA on estynyt tulemasta keikalle tänään.
Slotin paikkaa MIAZU [Exogenic Records | Helsinki].
Soittoaikataulut:
01.30 - 03.30 MAYAH b2b ONNI
00.00 - 01.30 MIAZU
22.00 - 00.00 RAIZA
Pahoittelut joo kun Taika ei pääse mutta lupaan tehdä parhaani ja jos vaikka meno maistuisi ;)
Tosi kiva päästä tänne juuu , täällä sitten törmätään ja tanssahdellaan ja heehhe pinkkiä ei just tähä hätää löydy mut saisinks anteeks
[q]mayah, 15.3.2006 16:31:
---
Miazu, 15.3.2006 16:18:
pinkkiä ei just tähä hätää löydy mut saisinks anteeks
---
[iso]ET!!!1![/iso]
Et pääse sisälle ilman pinkkiä (ja vähintään kiksukarvasta valmistettua) toppia, et hopihopi, kauppaan siitä!
[/q]
OOhhh todellakin ois upeet jos kerkeisin,) Mut jotai jo löyty ;) Elikkä elikkä jännitellen ja hammasta purren sisää sillee ovelasti :)
mä en taida ees uskaltaa tulla jotta säästyisin suuren mayahin kamalalta kiroukselta moon kiireestä kantapäähän mustaa ja mustaa ja mustaa ja valkoista..
..ok, laitetaan suuhun alkuillasta jotain pinkkiä!
Epätodennäköisten sattumusten summana mut lähetettiin yllättävälle yölomalle, ja mä tuun tänne *hymy**hihu*.
[q]KoratCat, 15.3.2006 14:53:
huijaat! :P
http://www.klubitus.org/kuva.php?id=19149
[/q]
Joo itseasiassa muistin ton paidan just tänään kun tulin kotiin Eli on pinkkiä!
hitto, huomen ois vapaata koulusta... jos sais neljä typpii tampereelta lähtee tänne vois tulla autolla bileilemään kerrankin viikolla....
Jää väliin Conan o´brien suomijakson takia... No bonus.
[q]sts, 15.3.2006 19:20:
[/q]
Eiköhän sen netistä saa jälkikäteen...
[q]jeesboks, 15.3.2006 18:58:
hitto, huomen ois vapaata koulusta... jos sais neljä typpii tampereelta lähtee tänne vois tulla autolla bileilemään kerrankin viikolla....
[/q]
Mä lähden kotkasta autolla ihan ilman kyytiläisiä...
[q]Dementation, 15.3.2006 19:23:
---
sts, 15.3.2006 19:20:
---
Eiköhän sen netistä saa jälkikäteen...
[/q]
On se mulla koneella ollu jo viikon, mut jotenki kivempi katsoa avovaimon kanssa sohvalta isolta telkkari ruudulta ku läppäriltä :)
Osittain tän takia piti hakea Conan talteen jo etukäteen. Viva torrents
Voi hyvä helvetti kuinka voi joku tapahtuma kruunata päivän *whaat*. Musa oli niin täydellistä alusta loppuun (niin kauan kun olin paikalla), joka ikinen biisi. Tamppasin niin paljon kuin pystyin ton jalan kanssa, ja ai hitto että tuli enemmän kipeeksi *justjoo*. Ois kyllä tehny niin superisti mieli jäädä pidemmäksi aikaa, mutta ei sitä sentään sotilaskarkuriksi viitti leimautua
Onni ja Mayah jäi välistä, joka ois kyllä niin tehny mieli kuulla, mutta ei auta tapella Suomen valtiota vastaan *hih*.
Aivan upeeta meininkiä oli, ja kiitos teille jotka tulitte paikalle. Loistava keskiviikko-virkistys
Miazun setti oli niin JUST sellasta psykeä mistä tykkään että oksat pois *hymy**hihu*
Tänks.
Oli kyllä hauskaa kerrassaan! Miazun setti maistui oikein hyvälle Talpa - The Moon -biisin ollessa jälleen kerran varma pommi muiden hienojen biisien joukossa! Kiitokset myös Viiville ja Emilialle mukavasta seurasta Oli kyllä oikein muikean miellyttävä keskiviikkoilta!!!
Onnin setti meni oikeen kivasti, mut maija paino sit ejektii...