The Opiskelija Valinta

Back to häröily O

Mietin tossa, miten ihmiset valitsee näiden kahden väliltä :) Syvät on aatokset mulla. Kysymys on siis siitä kun opiskelijalla on rahat finaalissa ja on valintojen aika. Opiskelijan täytyy usein uhrata ruokapuolta juomapuolen edestä ja tässä siis siitä on kysymys.

helposti voi olla parikin kuukautta juomatta ainuttakaan olutta, mutta kolaa on saatava!

kyl se tohon kokis ja pizza osastolle menee..

kokis ja pitsa. en juo kaljaa

Kyllä sitä kaljaa on pakko saada ja pitsastakin tulee yhtä huono olokin jälkeenpäin nimim. ruokamyrkytys paikallisesta kurdiburgerista :D

No jo on vaihtoehdot. Makrut on hyviä ja jotkut pitsat myös. Kaljasta ja kokiksesta en pahemmin piittaa. Vastaan tonnikala.

[q]Chatte, 30.1.2006 21:06:
No jo on vaihtoehdot. Makrut on hyviä ja jotkut pitsat myös. Kaljasta ja kokiksesta en pahemmin piittaa. Vastaan tonnikala.
[/q]

nam! niin mäki se on hyvää ja terveellistä*vink*

ei ruuan nii väliä kunhan on kokista*possu*

ei helvetti kumpaakaan! Mielummin kunnon pihviä ja päälle vähän portviiniä :D

[q]Blues, 30.1.2006 21:26:
[/q]
pappa betalar ja sillee... ;)

No jos rahat tosiaan olis niin finaalissa, että pitäis jotaa pelkkää makaronia vetää, jos ajattelisi vähän dokata, niin kyllä mä jättäisin ennemmin kaljat väliin ja söisin kunnolla. Toi eka vaihtoehto on kyl kuin suoraan mun entisen kämppiksen dietistä silloisesta

[q]Nomic, 30.1.2006 20:45:
helposti voi olla parikin kuukautta juomatta ainuttakaan olutta, mutta kolaa on saatava!
[/q]

ei ihan noin kauaa mee ilman kaljaa mutta pullo kokista joka päivä

[q]Gnizhak, 30.1.2006 21:34:

pappa betalar ja sillee... ;)
[/q]

olispa
pihvin eteen joutuu tekemään työtäkin :D

Vähän oli huonot vaihtoehdot joo. Ei käy kalja, pitsa eikä kokis. Makaroonia sitten koko rahalla.

[q]Blues, 30.1.2006 21:26:
[/q]

The yhdys sana virhe.

[q]Android, 30.1.2006 22:48:
The yhdys sana virhe.
[/q]

Mulla ei valitettavasti toi kielioppi ole vahvin ala, en tiedä johtuuko se jonkin asteisesta lukihäiriöstä vai vaan osaamisen puutteesta. Pahoittelut siitä, etten otsikossa onnistunu kieliopin suhteen.

[q]Nomic, 30.1.2006 20:45:
[/q]

Sama setti täällä. Tänään itse asiassa ekaa kertaa yritin olla ostamatta kokista, mutta sit ostin kuitenkin. Mulla toi on aika menoerä, helposti menee 30-50 euroo kuussa kyseiseen juomaan, varsinkin nyt kun ei oo 2-päkkitarjouksia enää lähimmissä kaupoissa. Helvemmaks (ja varmaan terveellisemmäkskin) tulis vetää jo melkeen se mäyräkoira joka viikonloppu.

Kokis tai pitsa. Molempiin ei oo varaa.

Miten teillä kokiksenjuojilla oikein pysyy hampaat suussa? :)

O