HYPER STATE at Estonia 11.March 2006 DJ Pila, Sasha F and Technical Itch

Back to muu maailma O

Hyper staten sivut avattu os: http://www.djclub.ee/hyperstate/

PIAN PIAN PIAN

[q]vahvin DJ, 9.3.2006 14:32:
PIAN PIAN PIAN
[/q]
Lekaa weljeskansalle!

oli uskomattomat kemut suomessa ei päästä ikinä samalle aalto pituudelle jenggi dikkas kunnon lekasta ja kaikki oli kunnos

mahtava reissu... väsy vaan iski lopussa... porukka oli aivan mahtavaa... technical inch:n setistä jäi päähän herran oma biisi I Wanna Be Paul Van Dyk... muutenkin sellasta herkkua että oksat pois... Pilan ja Sashan F:n setit oli aivan mahtavia... I Wanna be Paul van Dyk, Paul van Dyk... JA NE NAISET OHHOH... *MEGA DROOL*

[q]Spanks, 12.3.2006 22:25:
mahtava reissu... väsy vaan iski lopussa... porukka oli aivan mahtavaa... technical inch:n setistä jäi päähän herran oma biisi I Wanna Be Paul Van Dyk... muutenkin sellasta herkkua että oksat pois... Pilan ja Sashan F:n setit oli aivan mahtavia... I Wanna be Paul van Dyk, Paul van Dyk... JA NE NAISET OHHOH... *MEGA DROOL*
[/q]

olen ihan samaa mieltä sun kans!
2 tunnin yöunet ja 500 km matka vähän verotti biletys intoo, mut sairaan hyvä HC piti menon yllä *jiihaa**jiihaa*

mut pari miinusta bileet saa
ensinnäkin, kello oli 2400 ennenku löydettiin sinne... kun ei ollu osotteita missään annettu, eikä venäjää puhuvat taksikuskit tienny missä toi mesta oli (vaikka laitettiin paperi käteen missä oli hallin nimi).
henkilökohtaisesti en lähtenyt sinne dokaan, mutta mun party animal frendit kylläkin. ne oli todella pettyneitä alkoholi tarjoiluun, koska sitä ei pahemmin edes ollu...
itse olisin juonut vettä, ellei olis joutunu sitäkin venaa ½ tuntii (valehtelen)
paikka oli kyllä aivan MAHTAVA!! ja puhumattakaan ihmisistä

onneks tuli lähettyy, reissu oli jokaisen sentin arvoinen*joo*

SUPERHYPER!!! Täällä tuli mulle sellasta soundia että oksat pois. Mä lähden ihan taatusti seuraaviin joista tulee vieläkin isommat kemut. Mut melkein tapettiin DJ:ten toimesta tanssilattialle. Ensin tuli Pila ja veti ihan kipeen hyvää settii ja tanssin sen koko setin ajan. Tämän jälkeen hyppäs Sasha F kehiin ja se perkeleen kusipää veti niin himmeetä tykitystä, että meinasin tippua. Siis ihan oikeasti. Mulla loppu vesi ton seti puolivälin jälkeen ja mä vaan jatkoin. Sitten 15min ennen setin loppua oli pakko lopettaa kun meinas lähtee jalat alta ja tasapaino alko menee nestehukan takia. Eli mä olin taivaassa

Sitten pakko kommentoida vähän ihmisiä. Kun menin sinne niin oli pieni pelko siitä että miten he ottavat vastaan tälläsen hörhön, mutta se oli aivan turhaa. Vastaan otto oli todella ystävällinen. Joten *sydän* heille.

Lisäksi täytyy kommentoida tota technicalia. Aivan loistava äijä!!! Eli kaikki mukaan "I Wanna Be Paul Van Dyk..."

Super reissu kaikin puolin *kaipail*

jepulista.. kiitos kaikille suomalaisille jotka siellä bongasin kiitos Erään "tälläsen hörhön". Oli oikein hauskat kemut. loikittiin siellä alakerran kuumudessa ja poljettiin jalkaa niin vimmatusti

*sydän* seuraavia bileitä odottaen..

O