Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

jep jep!!tosin ei kovin paha räpylä..hieman uninen olo ja kuuteen asti pitäis töissä olla...joutuupi ehkä lähteen vähän aiemmin treffaileen nukkumattia*haukottel*
Paikallistin tuossa juuri kipeän mustelman, tullu rymyttyä eilen*hih*

Kyllä. Ehkä pitäs ottaa pikku tumut tähän väliin.

riks, raks ja
oli hyvä keikka eilen..

juu nyt alkaa olla the olo pikkuhiljaa. pitäs varmaan ottaa vähän korjaussarjaa, mut sen kaa pitää olla tarkkana.:) perkele oon eilen luvannu lähtee ens torstaina vetään päiväkännit tampereelle.

Apua...

[q]lohikarme, 29.7.2006 18:11:
Krapulaa ei tueta! Sen takia se ei ikinä iskekään! Hajotkaa pahaan oloonne!
[/q]

Siis darraahan on ylihienoo fiilistellä ja sen hankkiminen on aivan mahtavaa*känni* Mut eilen ei naurattanu ku heräsin yhen aikaa ja tuntu et oon vielä iha soseessa, ja seiskan aikaa piti lähtee ajelee keikalle *toktok*

Mut krapulaa on hieno tukee ja sen hankkimista

Aika suosittu topic tänään.
Mä oon kyl kans meges
Edit: Tää päivä ei lopu KOSKAAN.

olen krapulassa.

[q]mayah, 14.8.2006 13:38:

Siis yritätkö sä sanoa, että mä olisin ollut jotenkin tavallista hilpeämmällä tuulella eilen?
[/q]

Mä yritän sanoa, että jos poliisille tuli valituksia metelistä Alpparin suunnalta niin musiikki ei ollut syypää.

Karsea darra.. kiitoksia erään raflan 1-vuotissynttäribileiden ja maksuttomien juomisien..

Mieli tekee koko ajan jotain hapanta tai sitten janottaa..

Väänsin tossa just pirtelön maustamattomasta jogurtista, banaanista ja just pensaasta keräämistäni mustista viinimarjoista.. aikasta maittava satsi..

Edit: toi vois maistuu vielä paremmalta jos ton mössön ois tehny sellai et se ois kylmentyny jääkaapissa vielä pidemmän aikaa..

buhhu :X

en juo enää ikinä....

jo yöllä oli ihan kauheeta, oksetti ja pää meinas räjähtää. onneks on olo jo aavistuksen helpottanut buranan ansiosta.. pistää kyllä miettimään taas että vois pitää pienen breikin viinan läträämisestä.

edit: ai niin kiitos sille naapurille joka alkoi leikimään iskuporakoneella tasan 12:ta. mikä idea siinä on että hoidetaan ne remppaus hommat jotka vaatii vasaraa tai poraa la ja su aamuisin!??*toktok*

helvetin helvetti *igor**dissaa**hikoil*

Järkyttävä olo
Mitäköhän mä oon sit eilen tehny? *hmph**nauru*

Kahden päivän rapsakka fiilis..*nauru*

MITÄ VITTUA=?===!!!=!=!=!=!=!=

[q]Zapa, 28.2.2009 19:32:
kuka kerpele juotti mulle shampanjaa, kysyn vaan.
[/q]
paha sanoa, itte juotin itelleni kuoharia ainaki eile ja siltä tuntuuki :DDD

Ai onko. Ihan vähäsen vaan.

*poks**poks* ja

O