Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Kyllä

urgh mikä olo

Hyvää känniä.

kotiviini teki tehtävänsä

joo-o

Pientä päänsärkyä, johtuneeko darrasta vai kahvinpuutteesta.

karrrpula

Tärisee, huimaa, heikottaa...

[q]mayah, 11.6.2007 07:26:
Niin en ois halunnu alottaa tätä viikkoa näin vaikka eilen ihan mielettömän kivaa olikin. Noh, tästä on vain yksi suunta ja se on ylöspäin!

(onneks ei okseta, eikä pää särje, väsyttää vaan ronskisti ja on semmonen fiilis, et tietää pari ottaneensa)
[/q]

Sattuuko?!! Kannattiko lähteä?!! Jos mä huudan tarpeeksi kovaa, niin paheneeko krapula!!!??!!!

Nojoo, tulihan tuota taas kipattua perkele ja kyllä tuntuu!

Pizzaa tilattu, olo senkun paranee.

juu ja töissä
onneks on viikonloppu ovella et saa levätä <3

Oli aivan karsea olo, kun heräsin. Morkkis (aina ilman syytä), hirveä tärinä, sairaalloinen levottomuus, oksetti, särki päätä, kädet puutui, en pystynyt liikkumaan, en saanut henkeä. Kunnon ahdistus krapula ja päässäni vannoin jälleen kerran, etten juo enää koskaan

Oli pakko ottaa särkylääke sekä puolikas rauhoittava, koska olo oli jotain ihan käsittämätöntä. Nyt on sellainen peruskrapula ja olen erittäin iloinen, että olo parani Nyt kun saisi vielä oikein rasvaista pitsaa ja pääsis kullan kainaloon, olisi kaikki mainiosti.

Niin ja.. en tiedä mikä mun silmässä on mutta näytän siltä, että olen saanut nyrkistä Ja ei, en ole saanut iskua.

Oi!

EI MUUTEN OLE, MUHAHAHAHHAAHAAA!!!!!
no vähän ehkä tukkaa särkee mut aika iisi olo kumminki, tänään lisää koska pää ei jomota tarpeeksi :P

taas vaihteeksi joo

kuka kerpele juotti mulle shampanjaa, kysyn vaan.

tukka hassun tuntunen

*poks**poks* ja

O