Virallinen En ole humalassa-topik

Back to häröily O

Meinasin just perustaa tämmösen iteki.. kerkesin onneks hokaa ennenku painoin postia...
tosin se ois ollu epävirallinen

[q]Mark Hamilton, 31.12.2005 23:36:
Moi
[/q]
valehtelija!

Hello, I'm the designated driver - even today.

Olenkin päihteettömänä kaivannut tällaista topicia. Moi vaan. Toisaalta voisin postata tähän topiciin 24/7, ympäri vuoden, sillä alkoholia en juo enkä tule juomaankaan.

[q]Android, 1.1.2006 01:03:
Olenkin päihteettömänä kaivannut tällaista topicia. Moi vaan. Toisaalta voisin postata tähän topiciin 24/7, ympäri vuoden, sillä alkoholia en juo enkä tule juomaankaan.
[/q]

99%:sti sama juttu täällä. Aion kyllä opetella pitämään viskistä, mutta ei silläkään tule humalaa missään vaiheessa hankittua.

en ole humalassa

En enää...

Ilman känniä tuli selvittyä UV:sta. Ei kyl ollu erityinen ylläri mulle itelleni, kun aika harvoin tulee koettua moinen tila yleensäkään.

En oo. On vain huono olo.*uuh*

En ole ollut humalassa viimeiseen puoleen vuoteen. Typerehdin ja voin pahoin jo pelkästä myötätunnosta kun olen seurueessa jossa on päihtyneitä

En ole humalassa

koko tän pitkän vuoden tähän asti olen ollut selvinpäin. . .*tirsk* ja pitkään tulen olemaankin

Taas selvin päin

Nou mani nou fani, tänää oollaan selvinpäin.

tuntuu kyllä siltä että nimenomaan pitäis olla humalassa.

ei todellakaan olla

[q]Android, 1.1.2006 01:03:
voisin postata tähän topiciin 24/7, ympäri vuoden, sillä alkoholia en juo enkä tule juomaankaan.
[/q]

Jep sama tääl*hihu*

on ilo huomata, että tänne ei moni postaile

Meikä ei oo nyt, enkä oo ollu tasan kuuteen viikkoon humalassa ja sama meno jatkuu ainaki tän kuun loppuun.

Moi

O