Tero Civill aka Coma - Blah Blah Blah

Back to miksaukset ja setit O

pitänee lataa ku pystyy...
ja toi jet lag slave kyl roks!

Latinkii meni! Ja tähän väliin sanottakoon, et kansi on hemmetin jees*hymy*

Juuri tätä rataa... imutelkaahan muut viä lisää vaik lämmittelyks Illusettiä varten :)

Todellakin tämä potkii koviten tällä hetkellä... tästä alkaakin coma-settien pakko imutus! *sydän*

Aloitusbiisi ehkä loistavin.

Tykkään.

Ainoa kohta mistä en tykkää on noi suomivokaalit tos keskel.

[q]Esa, 2.1.2006 01:51:
Aloitusbiisi ehkä loistavin.

[/q]

cool :D mä jo aattelin et oonko ainoo joka siitä diggaa :D

Kixx Arse Coma tykitti niin hyvää Illuis, et oli pantava tää imuun*hihu*

Noniin, finaalimuotoiset detaljit lisätty miksauksen tietoihin...

[q]Coma, 31.12.2005 07:12:
imutelkaahan muut viä lisää vaik lämmittelyks Illusettiä varten :)[/q]
Kiitos Illu-setistä, oli helposti kuluvan vuoden siihen mennessä paras kuulemani setti. Orkidean chilli maistui myös alakerrassa, mutta kyllä Coman setti teki bileet.

Miksauksesta muutama sana, [color=lightgray]blah[/color]:

Oon nyt kerran kuunnellut läpi, toista kertaa soi juuri parhaimmillaan, [color=lightgray]blah[/color]. Ja toimiihan tuo, vaikkakin puolenvälin jälkeen meni vähäksi aikaa hieman tylsäksi, [color=lightgray]blah[/color]. Onneksi vain hetkellisesti, [color=lightgray]blah[/color]. Oisko ollut toi omatekele "Tero Civill - Trust", mikä laittoi veren taas kiertämään, [color=lightgray]blah[/color]. Suomivokaaleista 20 minuutin kohdalla samat sanat mitä Esa tuossa aiemmin jo sanoi - ei oikein napsu, [color=lightgray]blah[/color]. Itseasiassa kesti hiukan aikaa havaita, että tässähän puhutaan suomea, [color=lightgray]blah[/color].

Teknisesti ihan loistokamaa, vaihdot (mitkä vaihdot, eihän niitä edes huomaa) ovat todella sulavat, [color=lightgray]blah[/color]. En tosin ymmärrä mitään DJ-tekniikasta, joten sen pohjalta olen vähän jäävi kommentoimaan tekniikkapuolta, [color=lightgray]blah[/color]. Mutta ihan näin peruskuuntelijan korvaan kuulostaa teknisesti erinomaiselta, [color=lightgray]blah[/color].

Annetaan: *tähti**tähti**tähti*½ (+ Illu-settibonuksena).

Tänks tänks tänks :))

Ja mukavaa et on illuilutkin maistunu! Täytyy varmaan tehdä toi Trust kyllä valmiiks kun siitä noin diggailette :)

O