House Nation Voyage @ Kåren Turku 17.12.2005

Back to tapahtumat O

Uuh, nämä pippalot olivat kyllä mieleeni *sydän* vieläkin vähän koomassa niiden takia Proteus & Poliisi olivat parhaimmat kohokohdat mielestäni. Niin kuin aina. Mitään muuta nihkeää en keksi noista bileistä paitsi hinnan :p

Oi oi, kyllä Turussakin osataan bilettää tämä oli niin hieno vkovloppu!! Jokaisella areenalla oli hyviä setityksiä. Viimeiset minuutit tuli nautittua Poliisin antimista lattia vain jytisi!! Kylläh..

Olipahan kivat House Nationit!
Delerium areenalla tuli ihanaa musiikkia, kuten myös päälavalla. Muilla areenoilla ei oikeen kerenny muuta kun pyörähtää, mutta hyvältä meno näytti niilläkin.
Poliisi *sydän* Proteus ja Angel

Positiivisesti huomasi myös ettei ollu helsingin bilessä. Hyvä Turku! :)
Jälleen todella kiva turku reissu... kaikki on nyt paremmin

Kiitos!

En kyllä muista koska viimeksi ois ollut noin nihkeetä missään. Vika ei kyl ollut bileissä, vaan lähinnä omassa mielentilassa.
Etkoilla, jatkoilla ja jatkojen jatkoilla oli sit kivaa senkin edestä. Kiitos teille rakkaille, jotka pelastitte mun yön/aamun/päivän/illan... *sydän*

...Täytyy sanoo, et kylläpä oli AIWAN IHANATA !!!!!
Turku on kyl niiiiiiiiiiiiiiiiin huippu mesta!!! Ja täynnä ihanii ihmisiiiiiii... PuS PuS PuS*pus**sydän*

kamala reissu, täyttä kaaosta. Oli lompakkoa ja rahaa hiukan häviksissä..Meinasin poistuu jo puolenyön aikaa.. Onneks tajusin tilantteen tarpeeksi ajoissa ja käännyn takas.. alakerta oli se paikka jossa oli tunnelmaa.. missään muualla en saanu mitään irti itsestäni ( ei olis pitänyt lähtee selvin päin : )

S.

[q]sakin, 21.12.2005 16:03:
kamala reissu, täyttä kaaosta. Oli lompakkoa ja rahaa hiukan häviksissä..Meinasin poistuu jo puolenyön aikaa.. Onneks tajusin tilantteen tarpeeksi ajoissa ja käännyn takas.. alakerta oli se paikka jossa oli tunnelmaa.. missään muualla en saanu mitään irti itsestäni ( ei olis pitänyt lähtee selvin päin : )

S.
[/q]

"osunpä kädelläni levarin äänivarteen 2 kertaa saman biisin aikana" Sakin

Nyt ois mun kuvat upittuna omil saiteil http://kotisivu.dnainternet.net/suomian/house.htm

..no nyt olis kuvii..

Nice.
Onks sulla myös video-pätkiä?

[q]enrg, 21.12.2005 18:00:
---
[
---

[/q]

menikö paskaksi ? maksan tietenkin jos tallein kävi. huomasinko itse edes söhlänneeni siinä ?

S.

ps olihan siellä ahdasta

[q]sakin, 27.12.2005 14:42:
---
enrg, 21.12.2005 18:00:
---
[
---

---

menikö paskaksi ? maksan tietenkin jos tallein kävi. huomasinko itse edes söhlänneeni siinä ?

S.

ps olihan siellä ahdasta
[/q]

ei käynyt mitään. neula hyppäsi mutta no harm done.

O