Diodi-101105 (Hard Techno)

Back to miksaukset ja setit O

http://armo.ath.cx:8000/diodi/101105.jpg

Monenmoista kieroilua.
tekno, jotain

tracklist:


lisätiedot - kuuntele

linkki ei duunaa

[q]Bio, 10.11.2005 17:41:
linkki ei duunaa
[/q]
mitä se ei duunaa? :D

[q]tumpsi, 10.11.2005 17:41:
---
Bio, 10.11.2005 17:41:
linkki ei duunaa

---

mitä se ei duunaa? :D
[/q]

siis toimi, ei ainakaan mulla

tai sit mul on paska kone :D

edit: no mä hain setin ite sen tuolt kuvan osoitteen avulla..

diodi ei vaan osaa (eli http:n jälkeen on yks kaksoispiste liikaa)

no nyt toimii.

Hitto. Olin jo ihan fiilareissa et nyt tulee ghettotekkiä, mut se loppuki lyhyeen. Tosin on tää poteronkaivamis-teknokin loistavaa.

iha hyvää mäiskettä

[q]Timmo, 10.11.2005 19:50:
Tosin on tää poteronkaivamis-teknokin loistavaa.
[/q]
Tuota ilmaisua en oo viel kuulukkaan.

Pitänee tutustua musiikin kautta ko. termiin

hyvä setti. noi ghettotechit anto kivan lisämausteen tähän. toi jamie dillin shufflebiittimäiske rokkaa, mut sitä aikasempi waldhausin biisi ei jotenkin tunnelmaltaan sopinut IMO siihen väliin.. niin ja loppupäässä se O.B.I:n biisi ja ghettotechraita toimii hyvin päällekäin. ens kerralla vaan enemmän pituutta! :)

Aika luxus tykkiä techno puolelta.
Kikkojakin oli riitävästi ja kuulosti hyvälle.
Klubbarin schranz/hard techno (tai miten sen nyt ilmasis) puolelta kyllä renellin jälkeen maistuvin miksaus.
Et kai sulta lisääkin on tulossa*pahis**grr*

Sen verran vähän tulee kuunneltua näin tiukkaa mättöä, että en paljon osaa vertailla, mutta osaan sentään kommentoida, että hyvältä ja riittävän vaihtelevalta kuulostaa. Volatasot ja biitit ainakin mainiosti hallinnassa. Lyhyt oli, mutta siksipä kuuntelin kaksi kertaa peräkkäin aamunavaukseksi. (Peruskouluaikaan sata vuotta sitten avaukset oli vähän toisenlaisia; henkevämpiä.)

Diodi on tainnut piirtää itsensä kanteen pukinpartoineen. Sarvia ja kavioita en ole ennen huomannutkaan. Hyvä tietää...

Kiitoksia kommenteista. Tuo paholainen kieltämättä kovasti muistuttaa minua, mutta partaa ei oo ollu vähään aikaan, pelkkä sänki. Kaviot on ja sarvet ovat piilossa. ;) ja lisää tulee taas kunhan oon saanu hommattua lisää uusia levyjä.
mites ton kuvan saa muuten näkymään tohon ? (en vaan osaa)

iha jees setti, en tiedä sit onko ihan parasta sulta mutta hyvä kuitenkin. tuntuu että johonkin suuntaan nämä sinunkin settisi menee, erilaisuutta ja laatua löytyy yllinkyllin. korva lepää kun tällasta kuuntelee! loistavia raitoja setti täynnä, tekniikkaa jäbältä löytyy, joten ei kait tässä muutakuin odottelemaan että mies saapuu lahteen!


Huh, oli kyllä sellasta vatkausta että huh toistamiseen. Taitaa olla osuvin setti Askolta mitä olen kuullut. Sopivasti vaihtelua, kikkailua efekteillä ja ilman.

10 points!

Kyl tätä ny kauemminki olis kuunnellut :)! Toimii ja lopussa oli ihan pirun kovii raitoi.

Tiukkaa kamaa. Tässä on mitä teknolta kaipaan. Menoa ja rytmiä - ei turhia melodioita.

parasta!

Tykkäsin *sydän*

O