Virallinen Muumi Topic

Back to tunkio O

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:25:
---
voi et oot niin vitun hauska
[/q]

Jollakin menee kyllä kauan ennenkuin huomaa tuon pienen järjenpuutteen itsessään. Jos tää on trolli, tää ei oo enää hauska, tää on säälittävä. Tulee mieleen et mikä on mielenterveyshoidon taso tässä maassa.

Haha.. pitäis mennä nukkuu, mut pakko lukee mitä mr. kummisetä kirjoittaa seuraavaks..
oikeesti.. jotain rajaa

[q]Sir Dominique Trévisan, 1.11.2005 23:29:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:25:
---
voi et oot niin vitun hauska

---


Jollakin menee kyllä kauan ennenkuin huomaa tuon pienen järjenpuutteen itsessään. Jos tää on trolli, tää ei oo enää hauska, tää on säälittävä. Tulee mieleen et mikä on mielenterveyshoidon taso tässä maassa.
[/q]

Tai ehkä oot vaan rajottunu, etkä salli mielipiteitä jotka on päinvastaset ku sulla.

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:30:
---

Tai ehkä oot vaan rajottunu, etkä salli mielipiteitä jotka on päinvastaset ku sulla.
[/q]
Ja missähän vaiheessa oon ollut vastaan sun ns. mielipiteitä? Mielelläni otan vastaan quoteja asiasta.
Edelleen: sä oot meistä se jolla hihna luistaa enemmän.

[q]Sir Dominique Trévisan, 1.11.2005 23:32:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:30:
---

Tai ehkä oot vaan rajottunu, etkä salli mielipiteitä jotka on päinvastaset ku sulla.

---

Ja missähän vaiheessa oon ollut vastaan sun ns. mielipiteitä? Mielelläni otan vastaan quoteja asiasta.
Edelleen: sä oot meistä se jolla hihna luistaa enemmän.
[/q]

ai sen takia et mul on ehkä valtaväestöstä poikkeavat mielipiteet.

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:33:
---
Sir Dominique Trévisan, 1.11.2005 23:32:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:30:
---

Tai ehkä oot vaan rajottunu, etkä salli mielipiteitä jotka on päinvastaset ku sulla.

---

Ja missähän vaiheessa oon ollut vastaan sun ns. mielipiteitä? Mielelläni otan vastaan quoteja asiasta.
Edelleen: sä oot meistä se jolla hihna luistaa enemmän.

---


ai sen takia et mul on ehkä valtaväestöstä poikkeavat mielipiteet.
[/q]
VOI JUMALAUTA. Missä vaiheessa, siis missä vaiheessa oon kyseenalaistanut sun mielipitees?

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:33:
ai sen takia et mul on ehkä valtaväestöstä poikkeavat mielipiteet.
[/q]

Voit vapaasti olla mitä mieltä tahansa mistä tahansa, mutta sen takia ei kuitenkaan ole pakko luoda 10 uutta topicia päivässä joiden asiasisältö lähinnä muistuttaa suurta jätevuorta.

[q]Android, 1.11.2005 23:36:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:33:
ai sen takia et mul on ehkä valtaväestöstä poikkeavat mielipiteet.

---


Voit vapaasti olla mitä mieltä tahansa mistä tahansa, mutta sen takia ei kuitenkaan ole pakko luoda 10 uutta topicia päivässä joiden asiasisältö lähinnä muistuttaa suurta jätevuorta.
[/q]

jos sua ei mun topicit miellytä ei niitä tarvii kommentoida. jätä ne omaan arvoonsa.

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:48:
---

jos sua ei mun topicit miellytä ei niitä tarvii kommentoida. jätä ne omaan arvoonsa.
[/q]
Parempi vaihtoehto ois silti et perustaisit niitä vaikka demi-forumille.

[q]Sir Dominique Trévisan, 1.11.2005 23:49:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:48:
---

jos sua ei mun topicit miellytä ei niitä tarvii kommentoida. jätä ne omaan arvoonsa.

---

Parempi vaihtoehto ois silti et perustaisit niitä vaikka demi-forumille.
[/q]

Onks sun mielipide joku absoluuttinen totuus vai ??????

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:50:
Onks sun mielipide joku absoluuttinen totuus vai ??????
[/q]
Ei, mutta uskon että edustan enemmistön kantaa molemmissa asioissa.

[q]Sir Dominique Trévisan, 1.11.2005 23:51:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:50:
Onks sun mielipide joku absoluuttinen totuus vai ??????

---

Ei, mutta uskon että edustan enemmistön kantaa molemmissa asioissa.
[/q]

Ja onko enemmistö aina oikeassa. noita mun "paska" topicceja on kuitenkin yleensä kommentoitu suht paljon.

[q]Sir Dominique Trévisan, 1.11.2005 23:51:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:50:
Onks sun mielipide joku absoluuttinen totuus vai ??????

---

Ei, mutta uskon että edustan enemmistön kantaa molemmissa asioissa.
[/q]

tään on kyl aika offtopic

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:53:
---

Ja onko enemmistö aina oikeassa. noita mun "paska" topicceja on kuitenkin yleensä kommentoitu suht paljon.
[/q]
Ootko katsonut et millaista kommentointia sun paskathreadissasi yleensä on? Ois oikeesti kannattanut ottaa siitä mayahin kommentista vähän neuvoja sinne aivorunkoon, jos sitä yhteyttä ei vielä jostain syystä ole katkaistu.

[q]Sir Dominique Trévisan, 1.11.2005 23:54:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:53:
---

Ja onko enemmistö aina oikeassa. noita mun "paska" topicceja on kuitenkin yleensä kommentoitu suht paljon.

---

Ootko katsonut et millaista kommentointia sun paskathreadissasi yleensä on? Ois oikeesti kannattanut ottaa siitä mayahin kommentista vähän neuvoja sinne aivorunkoon, jos sitä yhteyttä ei vielä jostain syystä ole katkaistu.
[/q]

eikö tääl toimi sananvapaus?

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:53:
Ja onko enemmistö aina oikeassa. noita mun "paska" topicceja on kuitenkin yleensä kommentoitu suht paljon.
[/q]

Joo. Tämä on lempikommenttini. (Kiitokset ja pahoittelut Maijalle.)

"[maija irtaantuu moderaattorin asemasta]

Ihan näin henkilökohtaisena kannanottonani kysyn: onko tällä paskan suoltamisella mitään rajaa? Näitä hemmetin "kiviäkin kiinnostaa"-topikkeja galluppeineen syntyy taas enemmän kuin sieniä sateella. Ja kun kukaan ei vastaa niihin, niin niitä sitten käydään itse bumppaamassa ylös täysin tarpeettomasti ilman mitään uutta "asiaa".

Ihan näin henkilökohtaisesti Maijana vaan suoraan sanoen vituttaa, että joka vitun asiasta pitää tehä uus vitun topikki ja vitun gallup. Edes aiheen aloittajalla ei tunnu olevan pienintäkään kiinnostusta itse aiheeseen, koska minkäänlaista pohjustusta näissä topikeissa ei näy. Jos nää olis edes hauskoja, ni ois vitun jees, mutta tällaisia vitun turhia yhden lauseen kysymyksiä, joista ei edes yrittämällä voi saada keskustelua aikaan.

Se, että on olemassa tunkio, jonka saa suljettua pois uusien postien joukosta EI käsittääkseni tarkoita sitä, että joka helvetin asiasta pitää uusi topikki perustaa.

Kummalla kädellä kaivat nenääsi??? Entä mikä on suosikki sormesi?
Mitä suodatin pusseja käytät?
Minkä merkkinen teippi rulla pöydälläsi on???
Tykkäätkö mustista vai hedelmä karkeista???
Mitä shampoota käytät ja mikä on lempi merkkisi?
Käytätkö jalka rasvaa ja jaloista yleensä???


Missä on se KESKUSTELU, jota KESKUSTELUforumilla on tarkoitus käydä?

[/maija irtaantuu moderaattorin asemasta]

Ja ei, minä en ole siirtänyt tätä topikkia tunkiolle, enkä tässä kyseisessä topikissa puhu mitään moderaattorina. Valittakaa siitä vaikka moderointitopikkiin jos huvittaa. Mua ei."

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:55:
---
Sir Dominique Trévisan, 1.11.2005 23:54:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:53:
---

Ja onko enemmistö aina oikeassa. noita mun "paska" topicceja on kuitenkin yleensä kommentoitu suht paljon.

---

Ootko katsonut et millaista kommentointia sun paskathreadissasi yleensä on? Ois oikeesti kannattanut ottaa siitä mayahin kommentista vähän neuvoja sinne aivorunkoon, jos sitä yhteyttä ei vielä jostain syystä ole katkaistu.

---


eikö tääl toimi sananvapaus?
[/q]
Toimii, mutta järjenkäyttö on myös sallittua.

(kiitti epailijalle quotesta *plur*)

[q]Sir Dominique Trévisan, 1.11.2005 23:56:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:55:
---
Sir Dominique Trévisan, 1.11.2005 23:54:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:53:
---

Ja onko enemmistö aina oikeassa. noita mun "paska" topicceja on kuitenkin yleensä kommentoitu suht paljon.

---

Ootko katsonut et millaista kommentointia sun paskathreadissasi yleensä on? Ois oikeesti kannattanut ottaa siitä mayahin kommentista vähän neuvoja sinne aivorunkoon, jos sitä yhteyttä ei vielä jostain syystä ole katkaistu.

---


eikö tääl toimi sananvapaus?

---

Toimii, mutta järjenkäyttö on myös sallittua.

(kiitti epailijalle quotesta *plur*)
[/q]

joku mikä on must järkevää ei vättämättä susta oo ja toisinpäin ja hyvä niin se on sanavapautta

[q]MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 1.11.2005 23:57:

joku mikä on must järkevää ei vättämättä susta oo ja toisinpäin ja hyvä niin se on sanavapautta
[/q]

Oliko tässä nyt todellakin pointti se että paskathreadeja ois hyvä perustaa lisää tänne? Ketä esimerkiksi kiinnostaa se, mitä hammastahnaa joku toinen käyttää? Voisi mennä ennemmin tekemään kuluttajakyselyjä vaikka tilastokeskukselle, mutta klubitus on IMO väärä paikka moiseen kyselyyn?

Ja kun toi ei oo ainut sun tekemä paskathreadi. Eikä varmaan jää viimeiseksi, huonolta näyttää.

Kuka Muumilaakson asukkaista on eniten mieleenne? Mitä tunteita muumit teissä herättävät?

O