Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
oli kyllä kaikin puolin tykit hautajaiset smökille. \\o/
Kuinka mä onnistuin taas olemaan niin humalassa *ding*?!! No joo mut kiitoksia etko+jatkoisännälle, oli oikein riemukasta! Bileissä aika tais mennä suurimmaks osaks häröillessä ja jutellessa kavereiden kanssa. No, onneks ehdin vähän tanssiakin *joo*. Mutta hauskaa taas oli *nauru*!!! Kiitoksia! Nyt mielenkiinnolla odotellessa tulevia bileitä *yessir*.
Omasta mielestä onnistuneet bileet.*joo*
Funk D´Voidin setti oli todella loistava, reipasta tekno pauketta*jiihaa*
...ja Roo Rekvenssiä unohtamatta*plur*
Sopivasti väkeä ja järjestelyt toimi mainiosti.
Kiitokset taas kaikille! Kivaa oli!
Ainakin tällaista tuli soiteltua:
--Kayu vs Albert - Not With You (Sonorous mix)
--Onnela - The Lifespan
--Sander van Doorn - Punk\\\'d (Original mix)
--unknown - Resolution
--AR52 - Piiska
--Matti Laamanen - Life (Dusk To Dawn mix)
--Super8 - Cre8 (xxx remix)
--Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers remix)
--unknown - untitled (Cosmicman remix)
Juuh, olivat hyvät pippalot... Aivan loistomusaa alkuillasta;) Saas nähdä koska impulse palaa taas kehiin.
Tykkäsin oikein paljon, musiikki oli hyvää (etenkin Bates, E-nrg ja Eliot Ness --> vaikka lähdinkin vähän kesken pois) ja kerrankin kännitönijät pysy poissa tanssilattialta. Ihan hyvä fiilis jäi, lisää samanlaisia bileitä
Noh..Ihan jees alkuilta...Heippa vaan kaikille kamuille!! Terkut Eliot Nessille...jos otat et soita, jos soitat et ota!!!Kiitos Nam!!
hmm..
nojoo.. mitään ihmeellistä ei tosiaan ollut, mutta ihan ok*hihu*
huonoja puolia toki löytyi, koska kyseessä alaikäisten valtaama lähiöbaari, jonka tekniikkaa ei ehkä ihan ole huipputasoa...
mutta myös plussaa löytyi*iloinen*
Domina oli aivan loistava!! ellu tykkäsi*aplodit*
ja sasha oli tottakai upee ja hieman harmittaa kun kesken setin joutui lähtemään...
kiitoksia kuitenkin kemuista jaskalle ja kavereille*iloinen*
(ens kerralla voisitte vaikka jättää ne lesbotyttäret pois...)
Niiden \"lesbojen\" takia siellä oli liikaa niitä känniääliöitä, mutta onneks siellä oli kourallinen meitä muita Hyvä seura pelasti aika huonot bileet joten kaikille.
Jatkot oli jees *jiihaa**jiihaa**nauru*
paikka tylsä... stripparit hirveitä... musiikki hyvää... ainut + koko paikassa... illan pilas mun känniääliö kaveri joka roikku koko ajan niskassa... loppujen lopuks heitin sen himaan ja menin ite nukkuu... taas yks turha lauvantai takana!
No teillähän on ollut hauskaa täällä,onneksi en tullut*muhaha*
No kun ei kerran kukaan muu tee ketjua :)
Hyvää musaa, itse tykkäsin varsinkin alkuillan tarjonnasta. Todella iso plussa valoista ja baaritiskillä näppärästi jaossa olevasta ilmaisesta vedestä. Valittamista ei oikeastaan mistään. Tai no, vähän ahdasta siellä oli kuten tuolla aina.
Piti ottaa paljon kuvia bilettäjistä, mutta kamerasta lopahti akku. Pari fotoa täällä
ainii... joku tavis käski mun ostaa housut (oli minihame pääl)... ja toinen ei ymmärtäny mun paidan päälle...*grr*
Muutama ihan kelvollinen kuva: Täällä, olkaa hyvä.
On siellä jotain teille pervoillekin.*nauru*
Johan on porukalla negatiivinen asenne tapahtumaa kohtaan*plur*
Itselläni oli ainakin älyttömän kivaa lattialla kun suurin osa ihmisistä oli jo liuennut syystä että stripparitkin olivat sen tehneet. Orfeuksen setti oli HYVÄ ja parempi, ei herra malttanut edes dekkien takana pysyä ja piiskakin heilui. Heh.
Tottakai varsinaisia tamppaajia olisi kaivannut lisää, mutta olipahan tilaa. Ei valittamista ainakaan kun ottaa hinnan huomioon. Pelasti sen Lauantain!
[q]...This does mean that the mixing quality may be a little weak...[/q]
*nyyh**vink*
Ai hitto että oli kivat zembalot. Välillä huilittiin pimeässä (UG, UG!) *vink*, mutta sitten taas jatkui sama hyvä meno. Porukkaa olisi mahtunut kyllä enemmänkin, ja varmaan olisi tullutkin, jos olisivat tienneet miten kivaa oli luvassa!
Ehdoton ykkösareena oli kyllä WCDJ:n SHITAKU-BEYA! Ingredients:
1 kpl naisten vessa
1 kpl DJ
1 kpl UV-lamppu
1 kpl valo (jota ohjattiin 1 kpl:lla katkaisijalla varustetulla jatkojohdolla)
1 kpl läppäri
1 kpl jonkinlainen mikseri
Nussakka 1-piste-äänentoisto \"suoraan huussista\"
Max. 4 tanssijan areena (hmm, taisi meitä olla välillä jopa viisi!)
All time favourite trance classics!
Oli siis NIIN hauskaa, että Chaoksessa mut löytää vessasta ihan varmasti! WCDJ.org:sta voi näköjään tarkistaa seuraavat keikat.
Niin ja tunnustus: juu, se juliste on jo mun vessan ovessa...
mahtava meno ja WCDJ.org pisti tosiaan jalat liikkeelle. enpä oikein muuta sitten kuunnellukkaan koko iltana *hih*. taidettiin minä ja Jazqa olla moneen otteeseen vessan ainoat tamppaajaat, mutta silloin bileet vaa parani
[q]sts:
---
Janne:
-clips-
---
Korjaan:
2x DJ:tä
4xUv:ta
2XLäppäriä
[/q]
Joo, mutta yli vain yksi DJ kerrallaan, ja toinen läppäri oli pimee ni mä ajattelin et sillä ei oo funktiota (mut kai sillä oli...) Neljä UV:ta? Tuli niin rautasta settiä etetn ees huomannu - saattoi olla myös vähän *känni*, uhhuh...
kivaa kivaa*aplodit* vähä erilaiset juhlat taas vaihteeks. ihmisiä ois kyl voinu olla vähä enemmänki, ja väsyki pääs yllättämään jossai vaiheessa sen laatusesti ettei oikei enää jaksanu tanssahdella mut oli kiva vaa katella muitten menoa sivusta*hihu* ja se tulishöy*sydän*