M: Avec kutsut x3 Delerium klubille (Tom Wax, Eliot Ness, Kaiu & Sakura)
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
:D
Tää kuuluu oikeastaan päivän :) osastolle
[q]eewol, 7.10.2005 18:03:
Eli kolme kappaletta avec kutsuja myynnissä tälle illalle feveriin...
Mielellään kaikki liput yhdessä köntissä!
Toimitus Hki area!
20
Puh: 040 577 1217'
[/q]
Nyt kyll nuti kämmäsit ja aika pahasti. Kutsuista rahat itselle ja ei mitään itse promoottorille.
Vielä on aikaa pelastaa kasvot, joten pyydäppä nyt kilttinä poikana tsori Delerium:lta ja totea julkisesti että et ajatellu tätä kovinkaan pitkälle, tai ettet ajatellut ollenkaan niin joku saattaa vielä antaa sulle anteeks tälläsen toiminnan.
Kai tää on trolli?
ei perse !
[q]Individual, 7.10.2005 19:34:
---
JussiS, 7.10.2005 19:30:
---
Individual, 7.10.2005 19:22:
Mä maksan 3 euroa, kunhan ennen keikkaa annat sellaisen puolen tunnin, tai noh sanotaan 20 minuutin tehokurssin aiheesta: "So you gonna be a dj."
---
No jos mä saan pitää keikkaliksat kans, ni sopii. Täähän menee hyvin läpi kun ollaan samannäkösiikin, kuin kaksi marjaa :)
---
Joo, kaksi laihaa poikaa.
[/q]
Vai käviskö tähän paremmin: "Niin on äijät veistetty kuin samasta puusta. Toinen oksasta ja toinen rungosta."
[q]Specimen, 7.10.2005 20:07:
---
Individual, 7.10.2005 19:34:
---
JussiS, 7.10.2005 19:30:
---
Individual, 7.10.2005 19:22:
Mä maksan 3 euroa, kunhan ennen keikkaa annat sellaisen puolen tunnin, tai noh sanotaan 20 minuutin tehokurssin aiheesta: "So you gonna be a dj."
---
No jos mä saan pitää keikkaliksat kans, ni sopii. Täähän menee hyvin läpi kun ollaan samannäkösiikin, kuin kaksi marjaa :)
---
Joo, kaksi laihaa poikaa.
---
Vai käviskö tähän paremmin: "Niin on äijät veistetty kuin samasta puusta. Toinen oksasta ja toinen rungosta."
[/q]
Kyllä, vitun paksusta rungosta.
"Niinhän ne on kuin yhtä puuta"
Meitsi vois ostaa nuo, mutta maksaisin mielellään 40e, koska saan ottaa mukaan sit aveccei!!!111
hei onx noi avec liput sellasii mil saa sit aveccei tuolt klubilt`??
mä maksan niistä mitä vaan
eiköhän pointti oo mennyt jo perille.
- « Previous
- 1
- 2
- Next »