MILLA LEHTO xxkinky thoughtsxx

Back to miksaukset ja setit O

kiva, että maistui!

Aivan sairaaan kiusottelevaa :) Mä tykkään hirmusti tästä miksistä kokonaisuudessaan ja oikeasti juuri nam elektroo ja luulenpa et tulee kuunneltuu useammankin kerran :)

Hot hot :)

Laitetaanpa imuun ja kommentit hiukan myöhemmin..

upeetaa, mahtavaa. varmasti tulee kuunneltua tätäkin ahkerasti. kiitos

Me likes*sydän*
Kiitoksia Milla

Pitkästä aikaa jotain mikä todella iskee *sydän*

Oli kyllä senverran härö setti,että pitää laittaa uusintakuunteluun... jos nyt silläkään vielä selviää*nauru*

:) kiitoksia palautteista! linkki ei toimi nyt jostain systä, mutta ilmoittelen kun taas kunnossa.

Oisko tätä saatavana jostain muualta...??

Laita vaikka postia: Jussi_Lius@sss-street.com

Alkupuolisko ehti vähän puuduttamaan mutta loppupuolisko oli sitten jo täyttä rautaa. Soittotekniikka hyvää ja vaihdot sopivan mielenkiintoisia. Ei pahaa sanaa, enemmän ja enemmän menee Millan soundi kohti elektrompaa houssia joka ei ole ollenkaan paha juttu - varsinkaan jos selektiosta löytyy noita loppupään vetoja.

Voi nyyh! Mul on himas netti poikki yli viikon..*nyyh* Pakko ladata koulun konelle!!*pahis**jiihaa*

linkki toiminnassa taas :)

Toimii, ihanan synkkä fiilis pysyi kasassa koko setin ajan. Tosin ei pitänyt otteessaan ehkä ihan niin hyvin kuin my love. Mutta kyllä tää aika killeriä kamaa on, ja tekniikan puolesta moitteetonta kai. Mä tapoin tällä mun migreenin ja nyt mä näen taas miltä maailma näyttää.

uuh, siis oikein maistuvaa!!!!

Vihdoinkin uutta settii! tätä on odotettu!

hmmm...kait täst jotain palautetta pitää pistää kun ei voinu olla kuuntelemattakaan.
Eli koko alku oli mun makuun aika tasapaksuu...olis sopinu paremmin sinne tanssilattialle, mutta näin töissä ei oikein innostanut. *eikä*
Paitti siin alus(6.30 jälkeen) se yx jos kuulosti niinkuin olis joku tyttö laulellu, oli kiva.
Ja loppu oli tosi hyvä! Varsinkin se "pain...plessure..." biisi! Sen toisen vocal biisin olin kuullut ennenkin.

Haluu lisää ja pitempää settii!!! thx milla! *sydän*

tuttuja biisejä, plumpsit päräytti kivasti lopussa vähän oli alku munkin mielestä liian tasapaksuu, mut kokonaisuus oli kuitenkin toimiva. :)

that was... FINGER LICKING GOOD!

niinku aina, tosin ei ihan niin ku aiemmat mun mielestä :)

ihan mukavaa kuunneltavaa pikkasen erillaista kun entiset setit *tanssittel**joo*

enpä ole kauaan aikaan antanut itselleni aikaa kuunella hieman toisenlaista soundia mutta kyllä oli kiva kokemus taas kerran

ehkä tämä enemmän koti kuunteluun kun tanssilattialle. vaikka ihan kivaa jytinää välillä
mixi etenee sulavasti ja biisi valinnat sopivat kokonaisuuten...

tykkään...

O