Prodigy - lippuja

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

.

..

.

Terve! Olis myynnissä 2 vierekkäistä istumapaikkalippua Prodigyn keikalle. Voin lähettää postissa omalla kustannuksella tai saat liput käteen Oulussa.. Tarjoa! sanna.t-83@luukku.com

Pahasti vaikuttaa että en tänne pääse, joten jos jollakulla on tarvetta niin mulla on yks seisomapaikka lippu myynnis. Hintaa ois tommoset 48e. Voi kyl yrittää tinkiäkin. Ottakaa yhteyttä privaattiviesteil.

myyty

Mitä järkeä maksaa alkup. hintaa lipusta, kun niitä saa vielä muutenkin? :D Saati postikulut päälle. :O Mä voisin kyllä ostaa yhden lipun alle alkup. hinnan, jos sattuu olee tääl PK-seudulla päin.

ymmärrän, mut sanoinkin et voi tinkiä. Toisaalta hirmusesti ei myöskään viittis tehä tappiota. Kun sattuu olemaan tuo opiskelija-budjetti hieman tiukka. Mut jees, multa onnistuu toimitus ihan tuotuna pääkaupunkiseudullla, varsinkin hesas.

[q]murhis, 18.10.2005 20:28:
Mitä järkeä maksaa alkup. hintaa lipusta, kun niitä saa vielä muutenkin? [/q]

Voipi olla että ne myydään ennen keikkaa loppuun, jolloin on hyvinkin paljon järkeä maksaa jos joku vielä alkup. hinnalla myy.

*myyty*

myyn kans yhden lipun siihen kentälle.. lippu tampereella, hinta 40e sis mahdollisen postituksen

email : mikko @ dive-club . net

Lippu ostettu. Erittäin nopeeta toimintaa :)

oliskohan jollain vielä jotain halpaa lippua kentälle? voisin harkita ostamista jos on tarpeeks edullinen. :)

turrea mukaillen, ellet pääse paikalle, vaan et halua menettää 48e, niin empimättä soita 050 4917286 niin sovitaan sopuhinta.

Yksi ylimääräinen kenttälippu myynnissä

Halutaan ostaa 2lippua!!!

[q]Zeropoint, 21.10.2005 20:23:
Halutaan ostaa 2lippua!!!
[/q]

Helsingin Sanomissa tänään olleen keikkamainoksen mukaan lippuja jätetään myös ovelle myyntiin.

Mulla olisi 1 lippu myytävänä. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa. 50

O