TÖLLÖ gallup

Back to yleinen keskustelu O

Pari kertaa viikossa tulee katottua.. Ehkä 2-3 tuntia tulee täyteen viikossa.

Telkkari löytyy, mutta sitä tulee katsottua ehkä pari kertaa viikossa. Ja silloinkin lähinnä teksi-tv:tä. Pärjäisin aivan mainiosti ilmankin sitä.

Heh. Salkkareita seuraan ahkerasti ja maailman kauneinta sarjaa eli everwoodia.

Löytyy tv, mut katon sitä nykyään aika harvoin. Pari kertaa viikossa tulee jotain katottua, jos ei muuta tekemistä oo. Lähinnä töllöä tulee käytettyä DVD-leffojen kattomiseen

documentti ohojelmat on mukavia
telkkurista voi kattua myös koneella olevia elokuvia

Telkkari löytyy ja seuraan tiettyi ohjelmii tsägäl päivittäin.

Leffoi on kans aika kätsy kattoo ku en imuta niit netist, ja sitku kaverit tulee kylää nii ne voi kattoo MTV.t ja mä voin rauhas konettaa :D

Telkusta tulee kateltua leffoja ja dokumentteja

Myönnän, olen tv:n uhri.

entisestä tv:n orjasta olen muuttunut nettiriippuvaiseksi
Telkku on auki enää Huomenta Suomen aikaan ja Teho-osasto on kyllä mun juttu.. mutta useimmiten töllö on auki ilman että sitä kukaan katsoo, tosin BB on alkanut kiinnostaa hälyttävän paljon

Samana päivänä, saman tunnin aikana sanoi tv, monitori ja känny - POKS!
Eli ei tarvitse paljon tv:tä katsella

Kyllä se välillä on auki, mutta harvemmin tulee sitä katottua. Mitä nyt joskus tulee katottua on Conan, futista ja jotain hyviä leffoja jos sattuu tulee...

Kyllähän tuo televiisio kotoa löytyy ja kyllä sitä sillon tällön tulee kateltuakin..

tv:tä tarvitsen melkein pelkästään pelien pelaamiseen, ja dvd-elokuvien katteluun..
Mitään turhanpäiväisiä hömppä sarjoja en väijy. Moottoriurheilu lähetykset
seuraan kyllä säännöllisesti..

En oo katsonut pariin viikkoon televisiota, muutakuin dvd-leffojen vuoksi

Hihi, mullapa onki 60-luvun mustavalkonen matkatelkkari, jonka kanavat heittelee häränpyllyä harva se päivä ja sitä pitää fiksailla nappulaa pyörittelemällä. Rokrok!

"Katson" sitä yleensä siten, että se on auki mun selän takana - naamani on kohti tietsikan näyttöä - ja kurkin jonku 15 minuutin välein selkäni taakse vain todetakseni, että ei, ei sieltä taaskaan tule mitään kivaa...

Ai niin; on mulla nukkumaparvella lisäks semmonen ehkä kymmenen tuuman telkku, josta ei paljon mitään näe - sekin mustavalkonen.

töllöä voisi sanoa mun elämän suurimmaksi rakkaudeksi. sitä on tullut töllötettyä vuosia. Tosin tietsikan hankkimisen jälkeen vähemmän ja nykyään kun on kattonut kaikki ne uusinnan uusinnan uusinnat joita maikkari esittää jo niin pirun monta kertaa ei jakssa enään kattoo hirveesti

viimeiset 7 vuotta ilman.

jotain dokkareita ainakin voisi ehkä joskus olla kiva & hyödyllistä katsella. pitää nyt odotella ainakin vuosi-pari, että tämä digiboksi yms tekninen siirtymävaihesähellys vähän asettuisi. katsoo sitten uudelleen.

On telkkari, mutta nykyään tulee harvemmin katsottua. Silloin kun muistan niin katon Mies vailla nimeä. Ja silloin kun Kameleontti tuli niin sitäkin kyttäsin. Ja sitten jos tulee joku hyvä leffa niin saatan katsoa, eli todella harvoin.

Meillä on televisio, mutta en juurikaan katso sitä (kämppikset kyllä katsoo).

Tästä aiheesta on ehkä joskus keskusteltukin, mutta näiden reality-tv -sarjojen, jokapuolelta tunkevan mainostuuttauksen ja muutenkin " leipää ja sirkushuveja" - pommituksen keskellä, ajattelin herättää keskustelun siitä että kuinka monella on televisio.

Itselläni ei ole. eikä enään tulekkaan. Jää enemmän aikaa keskustella kavereiden kanssa netissä ja livenä, enemmän aikaa lukea, tehdä käsitöitä, valokuvata ja harrastaa liikuntaa ( ja bilettämistä;)

Mielestäni nykyinen ohjelmatarjonta on niin huonoa, ettei syytä television katsomiseen juurikaan ole: uutiset näkee netistä, leffat voi vuokrata, ja kiinnostavat dokkarit pystyy lataamaan netistä.

O