HKI-JKL ja JKL-HKI

Back to kimppakyyti O

Aika usein tullaan reissaamaan tuota väliä vkoLoppuisin.
Minä olen lähdössä Jyväskylän suuntaan Pe 2.9. kello 15-16 jälkeen...
Ma 5.9 pitäis taas olla kello 9 opiskelemassa Helsingissä.

Bensakustannuksiin tietenkin osallistutaan...

Jos olet tuolloin menossa Jyväskylään tai siihen suuntaan niin ota yhteyttä!!!

Mul on kans toi sama suunta ja aikataulu aika usein, mm tänään. Mutta meen ton aina junalla. Maksaa aina jonkun 40+e reissu näin opiskelijan.

Mutta jos saat hommattua hyvän kyydin, niin tulen mielellänin jakamaan bensakuluja

Nyt on taas kyytiä vailla... pe voin lähteä 15 jälkeen ja su takaisin mitä myöhempään sen parempi oikeastaan, kaikki ajat käyvät iltapäivän puolella...

Hei!

Etsin kyytiä 11.11 kello 15:30 voin lähteä
Takaisin Helsinkiin palaisin su iltana tai ma aamuna kello9 pitäs olla tääl...

Jos olet liikenteessä ja voit napata kyytiin, niin ota yhteyttä.

Kiitos

Etsin kyytiä Helsingistä Jyväskylään. Lähtöpäiviksi käyvät ke 13.9 klo 15:30 eteenpäin tai 14-15.9. ihan mihin aikaan vain.
Jos olet lähdössä jonakin noina kolmesta, niin ota yhteyttä!

Takaisin päin Jyväskylästä Helsinkiin ei ole niin kiirettä. Kunhan olen takaisin ensviikon ke iltana.

Jos aikataulusi sopii näihin, niin olisin todella kiitollinen kyydeistä! Osallistun bensakuluihin.

Olisi todella tärkeää päästä Jyväskylään tällä viikolla.

Joten jos olet matkustamassa tuohon suuntaan viikonlopun aikana, niin ota yhteyttä.

Aikaisemmin laitoin että lähdöt 13-15pv niin myös la 16.9 ja su 17.9 lähdöt käyvät kunhan Jyväskylään pääsen!

Ihan vain selvyyden vuoksi voisi otsikkoon vaihtaa JKL mikä liene Jyväskylän oikea lyhenne. Itse luin topikin lähinnä mielenkiinnosta siihen, että mikäs paikkakunta JVK onkaan. :)

sama ongelma mulla.. kyl se ihan JKL on :)

Katos painovirhe paholainen!

En ois ite ees huomannu!

Aivot jääny kesälomalle vielä!

Ihmettelinkin aamulla, kuinka tää on ollut niin suosittu... *justjoo**lmao*

Anteeksi!

[q]Mussu, 14.9.2006 09:55:
Katos painovirhe paholainen!

Anteeksi!
[/q]

ei se mitään, were here to help

Onko kukaan matkalla Jyväskylästä Helsinkiin? Yksi kyytiläinen olisi kyytiä vailla. To aamuuna viimeistään oltava Helsingissä.

Olisiko kukaan menossa pe 9.2. Helsingistä Jyväskylään päin?
Ja etsin myös kyytiä Jyväskylästä Helsinkiin su 11.2.

Maksan 10 euroa suunta bensakuluihin.

Meillä mennään (kämppiksen autolla) aika usein vastakkaiseen suuntaan, eli perjantai-iltapäivisin Jyväskylästä Lahteen ja sunnuntai-iltapäivisin Lahdesta Jyväskylään. Saa ottaa yhteyttä jos tarvitsee kyytiä.

O