*myyty*
[iso]*MYYTY*[/iso]
eli päivitin ton ku olin ekan ostamassa toisia..mutta myydään vanhat ekan alta pois
Kiiinostuneita?
Kiinostaa kyllä mutta rahaa saisin vasta parin viikon päästä.
Jos noi on sulla vielä sillon ni voin ostaa pois.
Vielä myynnissäsäsäsäsäs!!!!!!
En lähtis ostaa ennenkuin kokeilisin jossain kovaäänisessä paikassa
Mutta kun asut niin kaukana niin ei vissiin voi kokeilla missään.
[q]Steven Hoaks, 9.8.2005 18:45:
Mutta kun asut niin kaukana niin ei vissiin voi kokeilla missään.
[/q]
Niinpä
Rocca on luotettava, uskoisin henkeni sen käsiin.
Eli kandee ostaa ja äkkiä!
[q]Steven Hoaks, 9.8.2005 18:45:
En lähtis ostaa ennenkuin kokeilisin jossain kovaäänisessä paikassa *uuh*[/q]
Eiköhän noi senkut aika hyvin blokkaa ääntä. En ainakaan usko että sillä puolella ero niihin kallimpiin on merkittävä, ja ne kalliimmat on jo aika klassikot.
[q]kilobitti, 11.8.2005 23:16:
---
Steven Hoaks, 9.8.2005 18:45:
---
Eiköhän noi senkut aika hyvin blokkaa ääntä. En ainakaan usko että sillä puolella ero niihin kallimpiin on merkittävä, ja ne kalliimmat on jo aika klassikot.
[/q]
Mun omien specseissä mainittiin eristävyydeks 30 dB.. Pitäs olla sama ku HD 25:lla. Jonku ~5 vuotta HD 25 SP:llä soittaneena uskaltaa kyllä suositella. Kalliimman mallin bassopuoli on himpan tiukempi, mut se ero ei oo mitenkään järkyttävä.
[q]Arctos, 13.8.2005 14:23:
Mun omien specseissä mainittiin eristävyydeks 30 dB.. Pitäs olla sama ku HD 25:lla. Jonku ~5 vuotta HD 25 SP:llä soittaneena uskaltaa kyllä suositella. Kalliimman mallin bassopuoli on himpan tiukempi, mut se ero ei oo mitenkään järkyttävä.[/q]
Itse asiassa sekä ilmoitettujen arvojen että mun kuulohavaintojen perusteella suurempi ero on diskanttipäädyssä, taajuskaista on SP:issä yläpäästä typistetty. Itsellä on ollut SP:t lähinnä koti- ja kerhohuonesoittelussa, eikä mulla ole niistä valituksen sanaa.
Mulla ois sellanen käsitys et SP ois enemmän (bändi)miksaajan työkalu ja toinen malli ois enemmän räätälöity DJ'n tarpeille.. Jossaan oli noitten molempien mallien taajuusvasteet samalla laitteistolla mitattuna ja mulla jäi päällimmäisenä mieleen pieni korostus yläbassoissa.. Saatto olla muutakin. Omat on ollu lähinnä DJ käytössä, joten mitään tarkkaa hifi-analyysiä en osaa esittää. Voisin koittaa ettiä sen saitin missä ne vasteet on..