:D
[q]Android, 4.8.2005 12:44:
Ja eihän sitä muutenkaan tiedä milloin sitä saattaa tarvita vaikka harjoitellessa :D
Voit levätä kipeää rannettasi pyllylläni jos haluat...:D
*koskettelee varovaisesti pyllyäsi ja antaa suukon*
[/q]
Harjoitellessa se ranne kipeytyikin :D
Pyllysi lempeä kosketus auttaa varmasti :D
*kättäänpyllylläsilepuuttel*
[q]Android, 4.8.2005 14:40:
Verano-kulta, luuletko että etupyllysi haluaisi tutustua mun etupyllyyn? *pyytää kiltisti*...:D Vähän se vielä ehkä ujostelee mut kai etupyllyillekin pitäis suoda jotain mukavaa välillä :D
[/q]
Mun etupylly on jo kaivannut sun etupyllyn kosketusta, kuin myös itse pyllysi huomiota. Ja pyllyni on viettänyt monta unetonta yötä haaveillen etupyllystäsi, rakas :D
[q]Android, 4.8.2005 15:59:
Rakas, tykkäisitkö jos rupeaisin harjoittelemaan tuota etupyllyä myös? :D Tuskin siitä ainakan mitään haittaa olisi...:D
Pitääkin kohtapuolin lähteä, mut on paljon mielenkiintoisia ideoita päässä. Toivottavasti pääsisin näyttämäänkin niitä kohtapuolin :D
Hirveästi pusuja pylly-ystäville :D Ja toivottavasti mun pylly vähän auttoi lievittämään Veranon kipua :D
*Veranonpyllyäsuutel*
[/q]
Mä olen jo harjoitellut ja venytellyt etupyllyäni sua varten. Tee säkin samoin, eikö niin :D
Haluaisimme niin pyllyni ja minä päästä venyttelemään sinun kanssasi pikapuoliin :D
Ja kiitos, käteni on vieläkin kipeä, mutta ei enää niin paljon, pyllysi on mitä ihanin alusta kädelleni :D
*Androidinpyllyäpitkäänsuutel*
ps. meidän pitäisi ehkä hiukan enemmän keskustella tästä :D pelkäänpä, että jotkut jotka eivät oikein vielä ole tulleet ulos pyllykaapistaan arastelevat seuraamme. :D avulla voimme luontevasti johdatella heidät pyllyjen ihanaan maailmaan.
[q]Android, 5.8.2005 16:52:
Heipä hei *suukottel* :D
Kaikki hyvin palatsissa tänään? :D
[/q]
Erittäin hyvin :D
Pylly on pirteänä vaikka itseäni hiukan väsyttääkin :D
[q]Verano, 5.8.2005 19:56:
[/q]
Tota ei ollut vaan tullut tehtyä pitkään aikaan, kun on ollut pyllyt mielessä :D
[q]Android, 9.8.2005 21:57:
Ihana oot rakas Verano...:D
[/q]
Tiesin, että sinuun ja pyllyysi voi aina luottaa *ihastuksestahuokail*
[q]Fyraett, 5.8.2005 23:15:
Tuli luukutettuu sit vähän off-topiccia ::D
[/q]
Anna mennä vaan, kuhan muistat aina lisätä :D
[q]Android, 6.8.2005 17:08:
[pieni](*tahtoo venyttelee Veranon kanssa :D*)[/pieni]
[/q]
[pieni](*tahtoo venyttelee Androidin kanssa :D* *pussail*)[/pieni]
[q]Android, 7.8.2005 15:25:
---
Diodi, 7.8.2005 15:14:
Pylly vasten pyllyä bump bump*nuotti*
---
Wanha! :D
[/q]
Nii just! :D
Ihanaa, rakas, kun muistat mun vanhatkin viestit <3
*pyllyvastensunpyllyä*
:D kaikille ihanille pyllyille, etu- tai takapuoleen katsomatta :D
Tai no, tottakai katson :D
[q]Android, 7.8.2005 22:34:
[pieni](Olen venytellyt tuota etupyllyä aika lailla viime päivinä, uskon että sen yhteensovittaminen etupyllysi kanssa tulee olemaan erittäin mieluisa kokemus :D Puhumattakaan pyllystä :D *suutelee pitkään ja intohimoisesti* Minä ja pyllyni kaipaamme sinua erittäin, erittäin paljon, rakas...) [/pieni]
[/q]
[pieni]Minäkin olen venytellyt ja odotan yhteistä venyttelyä ja kohtaamista sydän pamppaillen, rakkaimpani. [/pieni]
[q]Android, 8.8.2005 14:58:
---
e-nergique, 8.8.2005 14:45:
Verano on varmasti nyt ylpeä :D Uskon että teidän yhteisistä etupyllynvenyttelyharjoituksista tulee mahtavat :D
Oon niin ylpee mun kaikista pylly-ystävistä :D
---
Toivottavasti Verano on mielissään, sillä hänen Palatsinsa ansaitsee vain parasta...:D
Lisäyksenä vielä että oon erittäin ylpeä sinustakin, tuohon lasituoppitempuun ei sentään jokainen kykene, pyllysi on varmasti iloinen :D
[/q]
Mä ihailen niin paljon teidän pyllyjä :D
*pyllyjännepussail*
[q]Android, 9.8.2005 19:01:
Repesin tänään. Mitäköhän tähän nyt sanois....:D vaan :D
Eräs V:llä alkava on luultavasti vaan iloinen tästä *pussail* :D
[/q]
Mistä arvasitkin, että olisin :D
Mä oon venytellyt tässä oikein kunnolla, kohta meidän pitää venytellä yhdessä, kulta :D
[q]Android, 9.8.2005 19:10:
Sinä päivänä kun yhdessä pääsemme venyttelemään tulemme huomaamaan että kaikki harjoittelu todella on ollut sen arvoista, olen täysin vakuuttunut siitä :D
*yhdessävenyttelystähaaveil*
[/q]
Kaikki harjoittelu itsessään on jo huumaavan ihanaa, mutta kun pääsemme yhdessä harjoittelemaan ensi kerran niin... huh, mielikuvitukseni ei edes riitä kuvittelemaan sitä täydellistymistä :DD
[q]milla, 9.8.2005 21:29:
hei get a room ja kirjotelkaa privas, tää alkaa olee ihan naurettavaa!
[/q]
Sisko on eka joka avas suunsa :DDDDD
Me ei olla vielä rohkastuttu niin pitkälle, täällä on helpompaa. Mutta joskushan meidän on se tehtävä, eikö niin kulta :D
[q]Epailija, 9.8.2005 21:35:
tää alkaa olee ihan naurettavaa!
---
Nimenomaan eli ihan on-topicia on siltäkin osin. :D
Legalize ( I )! :D
[/q]
[q]milla, 9.8.2005 21:39:
suku on pahin*pahis* ei vaan, piti testata mahdollisen uuden brother-in-law.in huumorintajua ;)
[/q]
Kyllä mä esittelen sen sitten sulle, kunhan itse ensin vähän tutustun <3
[pieni]*rakastapyllyäpussail*[/pieni]
[q]Fyraett, 10.8.2005 13:11:
:DD joskus joutunu anniskelee, ja meinannu repee huolel ku virolaiset pyytää lihapullii: Lihapalli
[/q]
Mä tuos ihmettelin kun selostaja puhu urheilijasta nimeltä Paha-Bill, et mikäs lempinimi tjn tuo on, kunnes valkeni et yhden urheilija nimi on Mikk Pahapill.
Ainiin.. :D
[q]e-nergique, 10.8.2005 13:10:
te ootta kyl niin ihqplurei että huh :D :D
*molempienpyllyjäsilittel*
[/q]
Nii ollaankii! :D
Ja sä oot meidän rakkain pylly-ystävä :D
[q]Android, 11.8.2005 13:22:
---
e-nergique, 11.8.2005 13:16:
Täällä on vain viime aikoina ollut jotenkin niin hiljaista,
---
Joo, harmillista kyllä että moni tuntuu hylänneen meidän joukkomme ja pyllymme. Mutta sinähän olet luvannut käsi pyllyllä ettet hylkää meitä ja minäkin voin luvata saman :D
Minäkin tykkään niistä kaikista :D
[/q]
En mä ole ainakaan teitä hylännyt, en ikuna!
Lomailen töistä, jolloin jää myös ihanasti enemmän aikaa venyttelyharjoituksiin :D
Mitäpä lomalla muutakaan tekisi :D
*pyllyjännepussail*
[q]Android, 11.8.2005 19:08:
[pieni]No, ei ehkä julkisesti, tai ihan miten vaan :D Kyl sekin kelpaa :D Sä saat päättää :D Sori, en vaan voi tunteilleni mitään, oot liian ihana <3 <3[/pieni]
[/q]
[pieni]No jos mä valitsen molemmat :D Välillä on kyl vähän hämmentävää lukea sun rakkaudentunnustuksia, mutta ei kai sille sitten mitään voi, jos olen sun mielestä ihana, niin olet sinäkin <3 <3[/pieni]
[q]Android, 11.8.2005 19:30:
[pieni]Kiitos :D
Voin yrittää hillitä itseäni, jos koet olosi liian hämmentyneeksi :D katsotaan miten onnistuu :D
[/pieni]
[/q]
[pieni]Noh, ehkä mä kestän :D onhan venytteleminen niin ihana asia, ettei sitä voi koskaan tehdä tai siitä puhua liikaa :D [/pieni]