Rakkaus paraati...
Sounds like dangerous....sounds like fun!
Kyllähän tuonne olis tarkotus raahautua...kaikki mukaan yks kaks koli..
Viime kesän PvD missaus loveparaden aikaan on PAKKO saada hyvitettyä...*hmph*
..olisi kyllä tarkoituksena lähteä.
hmmz.. pitää miettiä..
moskovaan tai paradeen?
puupi pitäiksiköhän;).... sen viimekesän saatanallisen fiaskon jälkeen mä kyllä jo päätin etten koskaan koita lähteä. jään ennemmin kotiin murjottaa ni ei pety. mut toisaalta.. *virn*.. olishan se ihan kiva.
Ei kyl uskalla sanoo mitään noin pitkälee edelleekään... Just ja just uskaltaa sanoo et tuleeko ens viikolla jonnekin... Suunnittelu yleensä vaa aiheuttaa pettymystä*suru* ku odotukset nousee..
no mulla olisi tarkoitus lähteä..mut no se nähään sit..lomaa ainakin otan..jos on töitä silloin :D
hmm..joku ryhmä matka olisi jees..tai sit meen mlnm:n kautta tuolta turusta...katellaanpas tässä nyt
En uskalla sanoo et lähen ku viime vuonna se kusi...en muista ees mihin.
Ehkä jos ei suunnittele niin sit tulee lähettyykin
Pitää katella!!
Kyllä sinne ehkä vois juu lähteä... eikös MLNM taas mahda matkan järjestää... tai sitten menen vaan ibizalle (ennen kuin se "lakkautetaan") jossain vaihees kesää.
Miten saaren voi lakkauttaa.. jotku himmeet karanteenit päälle vaan :) ko?
.. niin no Cterrori.. jos saadaan kunnon pläänit päälle ja motivaationt ni mennään vaan .. ei kai se meitä tapa.. ainakaan tommoses vajaas vk:os
TOIVOTAAN... Mut en menis luottaa ryhmä matkoihin just niitten pettymysten vuoks.. oma napa..öö se joka matkustaa*nauru*
...eikös tästäkin ole jo aikaisemmin puhuttu.. hmm.. taisi olla sen wanhan foorumin aikoihin..
kun se on "rakkausparaati" niin pitää ensiksi löytää sen rakkaan ja sitten mennään
Kyl tästä o puhuttu yhtä pitkään ku niistä on tiedetty.*hymy* Mut miten voi sanoa onx vaik silloin jonkun hautajaiset ku o niin kauan aikaa sinne...
tonnehan on viel niinku ikuisuus.. tai kaks, mut jos mitään muuta ei tuu tielle tai sillalle ni mä oon messissä
voihan sieltä vaikka löytää rakkaan
..ei siihen nyt enää mitään ikuisuutta ole, muutama hassu kuukausi enää
hei, olis vähän siistii tahtoo mukaan!!!
...slush lähdetään vaikka kahdestaan jos ei ole muita tulossa
aa miten sinne sitten mennään? mistä hotelli, liputkin lentokoneeseen pitäisi saada... eikö tule liian kalliiksi?
Onko porukka lähdössä ensi kesänä?
Mulla vois olla joku innostus, jos on just vapaata.. ja jos siistii jengii on lähössä, niin tehään lomaa..
(voi kyllä mennä henki *vink*)