mitä sinun on kauan pitänyt tehdä, mutta et ole saanut tehtyä?
Mulla muutama koulutehtävä oottaa tekijäänsä. On oottanu jo puolisen vuotta
Piti täs joululomalla tehdä, mut ens vuoteen menee... Saamari.
herätä aamul aikasi ja vetää kunno keppilenkki ja syödä pikkase terveellisemmin ja enemmän..
[q]akir0, 27.12.2006 23:18:
Pitäs teettää valokuvia. Onhan tätä jo 4 vuotta suunniteltu, ehkä joskus onnistaa.
[/q]
Jep, mulla tää sama projekti on ollut käynnissä nyt ½ vuotta.
[q]KooKie, 28.12.2006 00:22:
---
akir0, 27.12.2006 23:18:
Pitäs teettää valokuvia. Onhan tätä jo 4 vuotta suunniteltu, ehkä joskus onnistaa.
---
Jep, mulla tää sama projekti on ollut käynnissä nyt ½ vuotta[/q]
Ongelma on siinä, että tuolla tavalla rakentaa itselleen paineita => oon tilannu kuvia jo 3 kertaa, mutten o saanu niitä seinälle ku aina tulee parempia tms => aina pitää jo miettiä sisustusta uudelleen.
Purkaaa noi muuttolaatikot ja pestä lattiat. Tosin osa noista laatikoista on saleen purkamatta niin kauan kuin tässä asun :D
[q]kilobitti, 28.12.2006 00:36:
---
KooKie, 28.12.2006 00:22:
---
akir0, 27.12.2006 23:18:
Pitäs teettää valokuvia.
---
Jep, mulla tää sama projekti
---
Ongelma on siinä, että tuolla tavalla rakentaa itselleen paineita => oon tilannu kuvia jo 3 kertaa, mutten o saanu niitä seinälle ku aina tulee parempia tms => aina pitää jo miettiä sisustusta uudelleen.
[/q]
Kyl, sit vielä se, että koko ajan tulee uusia tapahtumia, joissa kamera laulaa ja taas pitäisi käydä hakemassa uusi erä kuvia. Yritän vaan keräillä mahdollisimman ison määrän samalle kerralle. Kiitos kiitos kiitos digikameroista, että voi harrastaa karsintaakin. :D
Alkaa kuntoilemaan.
Töitä. Koko päivän. Eiks välipäivät vois olla pakollista vapaata?
Viedä saabbi paaluun.
Nyt se on onneksi jo tilattu.
Opinnäytetyö
"Vasta" vuoden mä olen sitä yrittänyt saada tehtyä *huoh*
Nyt on pakko ottaa itteään niskasta kiinni ja vääntää se kiukulla
loppuun. Ei puutu enää paljon. Onneksi.
On pitänyt öljytä mun puinen sohvapöytä viimeiset 9 kk eli siitä asti kun muutin ja pöydän ostin, mutta vieläkin pöytä on käsittelemättä. Puuöljyn sentään sain ostettua reilu kk sitten, ehkä mä vielä joku päivä saan tämän projektin loppuun..
Eräs päätös on leijunut ilmassa muutaman kuukauden ajan. Koska tulee se päivä, kun on valmis kohtaamaan oman päätöksensä, kun pelko vihdoin ja viimein muuttuu helpotukseksi. Ihan kohta? Ei koskaan?
Niin ja sitten vielä hiukan arkipäiväisempi klassikko: on taas se aika vuodesta, kun pitäisi "muistaa" tilata aika hammaslääkärille.
EDIT: Niin ja prkl. Ostaa uudet farkut. *toktok*
Taas tarttis alkaa lukee seuraaviin tentteihin :/
[q]LooPy, 28.12.2006 13:45:
[o]Viedä saabbi paaluun. [/o]
[/q]
Seuraavana missiona pitäis tuo vinyylikokoelma viedä Discogsiin.
[q]LooPy, Seuraavana missiona pitäis tuo vinyylikokoelma viedä Discogsiin.
[/q]
onksul mulle mittä?
[q]kalhunpoika, 30.12.2006 20:25:
---
onksul mulle mittä?
[/q]
met.
Ei ne väkisin myyntiin mee. Pitää kattoo.
en tajunnu :D
Nukkua.
Puhua asioista mitkä vaivaa mua, mutta enpä oo viimeseen puoleen vuoteen siinäkään onnistunu. Ehkä sitten ens vuonna.
asentaa pesukone.
isän luomat kauhukuvat valtavista vesivahingoista (mikäli kone ei ole aivan täysin asennettu oikein) on saanut mua siirtämään kyseistä projektia jo useita kuukausia.*igor*
voisi ottaa yhdeksi vuoden 2007 tavoitteista tuon pesukoneen asentamisen.*justjoo*