Missä huollatatte laitteenne?

Back to luomisen tuska O

Kiinostaisi näin jatkoa ajatellen että missä huollatatte soittimenne/muut vehkeet.*pahis*

Mitääh? tarviiks teknareit huoltaa? *täh*

Vehkeeni huollatan lääkärillä.. HOHOHOHOO!!

Olen "tee se itse miehiä"*vink*

Maahantuojalla/maahantuojan neuvomassa paikassa noin yleisesti.

Huollan itse kaikkien laitteet Nytkin kotona on hieman sidukkaa hörppiny pinohiiren 500 mikseri työn alla.

sama kuin akirolla. maahantuojalla tai maahantuojan/entroopparin neuvomassa paikassa. ihan hyvin toimii tuolla tavalla.

SPECTRE AUDIO OY
Isonniitynkatu 7 K
00520 HELSINKI
Puh: 09-85699659
Fax: 09-86835271

Tuolla ne korjaa miltei mitä vain, jonne useimmat maahantuojat myös ohjaavat.

[q]migizz, 19.6.2005 15:50:
Vehkeeni huollatan lääkärillä.. HOHOHOHOO!!
[/q]
Miun vehkeitä ei tarvi huollattaa lääkärillä..

.. ei nimittäin tällä naamalla ole kyllä hirveesti niille käyttöäkään..

Jos ei teknaria pysty yksin korjaamaan, ni todennäkösesti tulee halvemmaksi ostaa uusi.
Pioneeria huoltaa ulkokaupat oy (maahantuoja).

Koolkat huoltelee myös teknareita jonkun verran.

Muita ei ny muista.

EDIT: Saadaan kyllä selville jos on tarvetta.

[q]Steven Hoaks, 19.6.2005 17:00:
Huollan itse kaikkien laitteet Nytkin kotona on hieman sidukkaa hörppiny pinohiiren 500 mikseri työn alla.
[/q]

nii-i... no toivottavasti saat ne korjattuu niin saadaan alluihin takas meijän mikseri 'hymy*

Eli jos on jotain ongelmaa niin käänytään stefun puolee

[q]Caro², 20.6.2005 00:50:
Pioneeria huoltaa ulkokaupat oy (maahantuoja).
[/q]

Eipä huolla enää. Eikä ole myöskään maahantuoja. Soittelin niille juuri perjantaina yhdestä osasta ja minulle ilmoitettiin että ulkokaupat ei hoida enää mitää pioneeriin liittyvää
Nykyään Pioneeria hoitaa " Pioneer Finland " niminen yhtiö. Tosin sain heti huonon käsityksen niiltä.

"Meillä ei ole valitettavasti mitään osia suomen varastossa, vaan tilaamme kaiken (jostain maasta jota en nyt muista, tais olla belgia) ja meidän tilauksien vastaava on nyt lomalla... Soitappa uudestaan juhannuksen jälkeen ja sitten tilauksesta saattaa mennä pari viikkoa"

Että sellasta tältä uudelta maahantuojalta


Edittinä: Ulkokaupoilta sai melkeinpä kaikki pioneerin perus varaosat (Esim. Kanava liut, potikat, crossit, näppäimet) samantien hyllyltä kun kävi siellä kääntymässä.

[q]Steven Hoaks, 20.6.2005 02:22:
Eipä huolla enää.
[/q]

No perkele.. http://www.pioneer.fi sivulla o vielä ulkokauppojen linkit...
Hidastelua kerpele..

EDIT: Niin, en sitte aluksi viittiny lukea uutisia. Hommahan on siirtyny jo 2kk sitte muualle.

Pitäs omiin cd-vispilöihin vaihtaa lukupäät ja mikrokytkimiä. Njoo, täytyy soitella tuolle uudelle maahantuojalle sitte..

Turussa ainakin komponentti kulma tarjoaa joitakin osia kaiken näköisiin audio laitteisiin.
Kaijuttimiin ainakin löytyy varaosia jo sellaista tarvetta tulee tämän mantereen suunnalta.
Että sellaista infoa sieltä olen saanut jos joku vaikka sattuu joskus tarvitsemaan kyseistä tietoa.

kotona omassa "labrassa"..kyllä ne vehkeet aina kuntoon saa!

kaveri huoltaa bisseliksalla :)

[q]Luminescent, 19.6.2005 18:15:
SPECTRE AUDIO OY
Isonniitynkatu 7 K
00520 HELSINKI
Puh: 09-85699659
Fax: 09-86835271

Tuolla ne korjaa miltei mitä vain, jonne useimmat maahantuojat myös ohjaavat.
[/q]

Pelastit juuri päiväni :)

[q]stEriili, 7.7.2005 23:59:

Pelastit juuri päiväni :)
[/q]

Kiva et oli jotain hyötyä :)

[q]dj darkness, 20.6.2005 17:10:
Turussa ainakin komponentti kulma tarjoaa joitakin osia kaiken näköisiin audio laitteisiin.
Kaijuttimiin ainakin löytyy varaosia jo sellaista tarvetta tulee tämän mantereen suunnalta.
Että sellaista infoa sieltä olen saanut jos joku vaikka sattuu joskus tarvitsemaan kyseistä tietoa.
[/q]
Turussa on ainakin ILSS:ssä (tai Jamboreella) duunissa Turkka, joka osaa korjailla ihan mitä vaan elektroniikkaa tosi hyvin, ja onkin korjannu noita tosi paljon. En oo kyl tyyppiä hetkeen nähny, mut ILSS:n / Jamboreen numeroista luulis saavan miehen kiinni.

O