Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

toistuva piereskely... ei vaan oo mielestäni kovin naisellista... :D
ja yks tosi paha turnoff on pahan hajuinen hengitys.
olin kerran leffas muijan kans jonka kans oli sillon jotain vääntöä, mut kun tää ei ollu syöny tyyliin mitää koko päivänä ja hengitys hais koiran lopputuotteelta niin ei oikeen sen jälkeen napannut enää (plus et orastavat skitsofreniset piirteet sai tekee lopullisen päätöksen aika nopeesti)

[q]John, 20.3.2006 23:00:
---
lostgone, 20.3.2006 22:54:
Jatkuva samanlaisuus toiminnoissa-->toistoa/rutiinia-->tylsyys.*hmph*

---

Mulla meni nyt vähän ohi, miten tämä liittyy pinnallisuuteen?
[/q]Siis jatkuva "100%-syvällisyys" suhtautumisessa(kaikessa kaikkea kohtaan) on musta pidemmän päälle tylsää..siis niinq mun mielestä.*joo*
Mut sitä mä en tiedä miksi ton lainaamasi lauseen piti liittyä pinnallisuuteen.*ding* [size=8]Voin tietysti olla vaan liian jäässä..[/size]*justjoo*

[q]**Jenkar**, 26.3.2006 18:36:
Vaikka pari väärää sanaa jotka paljastaa kaiken...just kaikki "minäminäminä" -tyypit. Liika itsevarmuus. (miehet jotka kuvittelee saavansa kenet haluaa...tyyliin "ai sä oot varmaan lesbo ku et kiinnostu musta...") ja naiset jotka luulee olevansa liian täydellisiä. (tai mainostaa omaa täydellistä olemustaan liikaa...) typerät iskuyritykset saa myös mut ottamaan jalat alleni... ("onks sun vanhemmat simpukoita,ku oot tollanen helmi...jne.") yäk.
[/q]

vitun lepakot

[q]**Jenkar**, 26.3.2006 18:36:
("onks sun vanhemmat simpukoita,ku oot tollanen helmi...jne.") yäk.
[/q]

Entäs tällänen:
Onko sun vanhemmat sikoja tai lehmiä ku sä oot tollanen kinkku? any better? *veskastahymiöpäähän*

[q]**Jenkar**, 28.3.2006 08:41:
[-q]

"missä sun siivet on?"
"Narikassa." *jatkaa tanssimista*
"Ööö... ai." *menee pois*

;)

tällä hetkellä kaikki mahdollinen

Huumorintaju on myös yksi, mikä saa tuon kiinnostuksen latistumaan .. Elämässä pitää olla naurua

[q]purrr-, 19.6.2005 20:45:
yhdys sana virheet,piEneT ja ISot kirjaimet sekaisin,se että puuttuu väli ennen pilkkua,sekä liiallinen kolmen pisteen käyttö...

En tajua millaista jengiä päästetään nykyisin kouluista ulos, kun osa ei tunnu osaavan kirjoittamisen taitoa lainkaan. Ai niin sori unohdin että kyse oli hienosta, persoonallisesta tyylistä!!!111!!!+++???11?

Eli: mies/nainen joka ei vaivaudu opettelemaan kävelemistä ennen kuin lähtee juoksulenkille.
[/q]

*keräilee pullanpalasia näppäimistöltä* Repesin. Pakko lisätä vielä kolmen pisteen väärinkäyttö eli kahden tai neljän pisteen käyttö..

[q]Fyraett, 13.6.2005 17:36:

Ja kyllä nainen voi kans olla yliaktiivinen olematta horo, on 2 eri tapaa olla aktiivinen, näkyvästi (horo) ja näkymättömästi
[/q]

Huh aloitin just lukeen tätä topicia alusta. Mikä se kahden eri tavan välinen ero sit on? Se minihame?

[q]Jusna666, 4.4.2006 16:23:
-Jazzin, iskelmän, räpin, nrj-shitsien kuuntelu
[/q]

Jazzista ei voi samassa lauseessa noiden muiden kanssa puhuakaan! Mun silmissä jazzin kuuntelu on iso plussa!*hihu*

[q]fine, 4.4.2006 18:36:
miehenä:

kiinnostus naiseen latistuu siinä vaiheessa kun nainen ei arvosta sitä että mies yrittää söpöillä naisen kanssa vaik miehellä on ollut paska päivä ja tekis mieli ampuu itteensä.
[/q]

ihanku kertoisit musta :D

[q]fine, 4.4.2006 18:36:
kiinnostus naiseen latistuu siinä vaiheessa kun nainen ei arvosta sitä että mies yrittää söpöillä naisen kanssa vaik miehellä on ollut paska päivä ja tekis mieli ampuu itteensä.
[/q]
Huoh. Toi olis jo aika iso plussa miehessä jos viitsii tuota tehdä. Siis söpöillä jne :)

[q]ALIEN, 4.4.2006 20:43:

Naiset... asettaa miehille kysymyksiä mihin pitäisi valehdella.
[/q]

Joo ja sit kehtaa itkee ku ei olla rehellisii..

[q]Jusna666, 4.4.2006 16:23:
-Kysely mm. "onko mun perse sun mielestä kasvanu/levinny"
[/q]

Mua ei haittaa kysyminen, mua haittaa jos vastaukseksi ei kelpaa "On, koittasit vähän laihduttaa."

[q]Avernian, 4.4.2006 20:32:

Mua ei haittaa kysyminen, mua haittaa jos vastaukseksi ei kelpaa "On, koittasit vähän laihduttaa."
[/q]

No ei tos tapaukses, mut jos joku "anorektikko" kyselee sitä n.3min välein ni sit alkaa

[q]ALIEN, 4.4.2006 20:52:

pitäiskö täs alentuu samanlaiseks ja alkaa valehtelee?
[/q]

emt. ainin totuuden kertomisella voi olla tuhoisat seuraukset..

Jos ei ole psyykkistä munaa, ei kerro kunnolla omia mielipiteitään mitä haluaa ja mitä ei ja jos kaikki on aina vaan ihan sama. Yleinen ääliömäisyys, lapsellisuus, kovistelu.. "vittu sitä, vittu tätä, mä hakkaan sen" tyyliin. Avoimuuden puute.. ahdasmieliset heput eivät sovi minulle. Ja yksi tärkeä ominaisuus varmaan, jos ei ole yhtään kiinnostunut/ei ole ymmärrystä kulttuurista.

(Minusta tuntuu, että kirjotan vielä myöhemmin lisää tähän aiheeseen *igor*)

[q]Hansu, 5.4.2006 10:45:

No onneks olkoon valitsemallasi tiellä.
[/q]

Kiitos.

Nappaskengät!*dissaa*

O