Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen
jos kundi on liikaa itseään täynnä.... 'vittu, mä oon siis niin hyvännäkönen et kaikki kuolaa mun perään'-asenne -->raivostuttavaa!
Ja mulle on ihan turha luvata kuuta taivaalta tai kehua mua jatkuvasti ---> saa mut vaan epäilemään et on poikaparka kolauttanu päänsä aika pahasti!
ja ihan oikeesti mulle on kerran sanottu: ei mua haittaa vaikka sä et mua rakasta, oo mun kanssa silti, mä rakastan sua meidän molempien puolesta ----> ihan oikeesti!! varsinainen järjen riemuvoitto, siinä hävis viimesetkin kiinnostuksen rippeet!!
ja pleijerit
Riippuu ajankohdasta suhteessa, esim ollaanko tapailuvaiheessa vai seurusteltu jo viisi vuotta ja sitten huomaa toisessa ns huonoja puolia.. Mutta tutustumishetkellä nämä asiat ratkaisee aika hyvin:
Itserakkaus
Itsekeskeisyys
Tyhmyys
Huono käytös
Onhan noita, mutta ei äkkiseltään tule kaikki mieleen.
PILLU
[q]Optik, 11.6.2005 00:22:
---
U n i k, 11.6.2005 00:18:
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä niuhommaksi ja nirsommaksi pihtariksi sitä muuttaa. Tai sit se olen vain minä
---
Kyllä, ehdottomasti... se olet juuri sinä! *nauru**lmao**hih*
[/q]
pitäis kait mennä just toistepäin ku vanhenee ja rapistuu ni tulee kiire napata eka joka huolii
[q]U n i k, 11.6.2005 00:18:
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä niuhommaksi ja nirsommaksi pihtariksi sitä muuttaa. Tai sit se olen vain minä
[/q]
Taivaan tosi
You are not alone
Rima nousee.. kaikesta oppii
en tykkää miehistä, jotka
-ei liiku
-ei välitä koirista tai eläimistä yleensä
-tuoksuu voimakkaasti hajusteelle
-on hullun kiinnostuneita minuun heti kättelyssä
-syö ostettua lihaa
-ei hoida varpaitaan
ainiin! huonosti hoidetut rastat on ällöttävät. epäsiisti olemus ei vetoa muhun.
Lähinnä:
-ei miellytä silmää
-liika herutus
-liian vähäinen herutus
-epäselvän kuvan antaminen
-polttaa röökii
-kuosaa
-on viinan suurkuluttaja
-tyhmä kun saapas
-käyttää kiloittain meikkiä, luonnonkauniit tytöt iskee*sydän*
Pahimmat latistajat on se ettei saa aikaan mitään, valittaa vaan että on tylsää reikä tee asian eteen mitään ja viel pahempia ne ketä edes huomaa ettei ne tee mitään.... asuu vaan himas VanHaNa eikä oo tehny peruskoulun jälkeen muuta ku käyny isän painostuksesta armeijan
ja toinen se et ettei osaa sopeutua muuttuviin tilanteisiin vaan menee hermot heti. Itellä ku ei hermot heti mee jos jotain vastoinkäymisiä sattuu
pitäs olla avoin uusille asioille, mielipiteille ja kaikelle. Ennakkoluulot on pahasta
Ja turhat lupaukset
Ja mitähän kaikkee viel unohtu....
Mitäs tähän sanois.
Turn off on sellaine ihminen joka ei pidä minusta sellaisena kuin olen. Jos sietää ja pitää minusta tälläisenä ei voi olla täysin huono =P
[q]lillikutti, 11.6.2005 23:19:
en tykkää miehistä, jotka
-ei liiku
-ei välitä koirista tai eläimistä yleensä
-tuoksuu voimakkaasti hajusteelle
-on hullun kiinnostuneita minuun heti kättelyssä
-syö ostettua lihaa
-ei hoida varpaitaan
ainiin! huonosti hoidetut rastat on ällöttävät. epäsiisti olemus ei vetoa muhun.
[/q]Epäsiisti olemus ei vetoa suhun, mutta paskalle saa silti haista?
Syö ostettua lihaa? Que? Takapihalle teurastettu kelpaa siis?
Tupakka!! Jos lentää rööki suuhun, niin mun kiinnostus tippuu aika lailla nollaan!!
[q]Illustrator, 12.6.2005 12:34:
Syö ostettua lihaa? Que? Takapihalle teurastettu kelpaa siis?
[/q]
Oots kuullu termistä 'riista'?
Jaa niin, ja onks hajusteelle ja paskalle
haiseminen ne kaks ainoota vaihtoehtoo
[q]lillikutti, 12.6.2005 07:45:
---
iKamanchi, 11.6.2005 23:44:
-clips-
-Vegetaristi.
-clips-
---
älä ota mun juttuja turhan henkilökohtaisesti. sitäpaitsi emmä sun kanssas oliskaan.
[/q]
ok.
[q]Illustrator, 12.6.2005 14:48:
Mutta tekeekös se lihan syömisestä "eettisesti tjsp." hyväksyttävämpää, jos se on itse metsästetty? Ainakaan mulle sillä ei ole merkitystä onko hirvi itse ammuttu, vai lihatiskiltä ostettu. Luonnolisen kuoleman tehneet eläimet ovat taas asia erikseen. Jos ostaminen tuntuisi moraalittomalta, en todennäköisesti söisi lihaa.
[/q]
Kuolema on sinänsä luonnollinen asia. Eläimet tappavat toisiaan joka tapauksessa luonnossa, oli ihmisiä mailla halmeilla tahi ei. Siksipä eläinten tappaminen ruoaksi on IMO ihan OK. Mutta se, mikä ei ole OK on nykyinen teholihantuotanto, joka tuottaa eläimille valtavia kärsimyksiä ja on myös erittäin epäekologista (esim. naudanlihantuotanto aiheuttaa 23 % maailman metaanipäästöistä - metaanihan on huomattavan vahva kasvihuonekaasu, sen GWP20-potentiaali on 62-kertainen hiilidioksidiin verrattuna). Luonnossa vapaana kasvavat eläimet saavat elää hyvän, luonnollisen elämän ennen päivällispöytään päätymistään eivätkä myöskään kuormita ekosysteemiä.
Siispä: jos syöt lihaa, syö riistaa, poroa yms. vapaasti laiduntavia eläimiä sekä luomulihaa. Teholihantuotanto on eettisesti ja ekologisesti kestämätöntä.
Ja vielä: jos syö esim. sianlihaa, ei pitäisi olla nokan koputtamista myöskään esim. kissojen ja koirien kasvattamiseen ruoaksi. Sika on yhtä älykäs eläin kuin nämä mainitut ja käsittääkseni Aasiassa mm. ruoaksi kasvatettavat koirat elävät jopa marginaalisesti paremmissa oloissa kuin suomalaiset siat.
[q]leenuliinu, 12.6.2005 07:46:
Rumuus on aika turnoff
[/q]
aamen!
Tai ei niinkään henkilön rumuus (kun sillehän ei voi mitään muuta kuin syyttää vanhempiaa) vaan enemmänkin se, ettei edes yritä näyttää "siistiltä"...*eiei*
[q]A-E, 12.6.2005 05:56:
Kainalokarvat, häpykarvat ja jne. hyi saatana.
[/q]
No kainalokarvat joo, mutta kyllä siisti häpykarvoitus on nannaa, ja on ihan visuaalisesti kiihoittavaa. Mutta makunsa kullakin
-perusjätkä, jonka päässä ei liiku muuta kuin isot tissit ja pillu*dissaa*
-suvaitsemattomuus musiikkimaussa
-dokaaminen ja kuosaaminen
-liian hyvä itsetunto ja itsekeskeisyys
-typeryys ja junttius
-herutus
blaah*eiei**poks**dissaa*
niin ja tietenkin kaikennäköinen karvoitus!!!
[q]mayah, 13.6.2005 12:28:
- Huumausaineiden käyttö
Ja siinäpä sitte ne tärkeimmät.
[/q]
for FUCK sake camoon, ite vedät viinaa ja röökiä (kuvista päätellen ainakin) ihan siinä missä muutkin, härskiä kaksinaismoraalia sanon minä. Tiedätkö että "huume" on vaan valtion määrittelemä termi sille että mikä päihdeaine on laitonta?
edit: ja joo sori OT, enpä jatka enempää aiheesta täs topikis.
-M
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki.