Virallinen Olen humalassa-topik
*känni*
[q]Zenni, 14.8.2005 03:25:
näen värejä ja kuulen huminaa. *känni*
[/q]
toi on krapulaa eikä känniä
voihan itq pitäis mennä keittiöö maalailee ja eka pitäis sotkee pyörällä kotio ja hakee siku littikaliaa tähän orastavaan päänsärkyyn. WIHNE.
mitehä monta kertaa sitä päänsä lyökään asfalttiin tässä välissä
Maanantain jälkeen 5 päivä menossa *känni* Pitäis varmaan ens viikolla mennä ettii koulu jostain
[q]Vice, 10.9.2005 23:21:
Maanantain jälkeen 5 päivä menossa *känni* Pitäis varmaan ens viikolla mennä ettii koulu jostain
[/q]
*tun juoppo
Eiköhän tää (taas) tästä. Oon kuullu juttuu et olis muitakin tänään tulossa?
[q]Marianne, 10.9.2005 21:29:
Minä varmaan voin nyt hyvällä syyllä ilmottautua tänne osallistujaksi ja tolle täällä olevalle toiselle tytylle se kans olis suotavaa*vink*
[/q]
Jep, eka paukku matkalla mahaan... sieltä päähän ja muuallekin vaikuttaa...
Öh, en edes tykkää Eppu Normaalista mutta sen sanat tuli mieleen tuosta. Siispä lisää viinaa... *fuck*
Mä otan paukun
[q]Jutu, 28.9.2005 22:36:
Hmph. Eipä taaskaan tullut mitään. Alkoholia ei näköjään ole luotu mua varten, kun aina se tyssää siihen yhteen Mä en ala mitään.
[/q]
ratkaisu ongelmaan on että sä otat yhen puolenlitran mukin jotain 10-20% sekoilua ja puoljäisenä ni melkee voi jo tyssätäkki siihe yhtee
[q]Bio, 17.9.2005 22:00:
nyt akaa olkee
[/q]
samat täällä *hihu*...tai no, eilisestä lähtien enemmän tai vähemmän *känni*
*tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel*
Kyllä olen, paljon kiitos *känni* ja Narya on myös *känni* Onpas tämä kirjottaminen vaikeeta Mut eipähän tuu flunssaa vaiks toi Narya jotain siit yrittiki vinettää
no n ehk vähä
kyll äolen.
pikku hiljaa... pitäis suunnistaa kohti premiä tai jonnekkin "normi" baariin... selviää kohta
nyt akaa olkee
me t;ianihemuz
[q]Snaggo, 10.9.2005 15:29:
huoh. miten ois virallinen "olen krapulassa" -topic .....*poks*
[/q]
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=32976;hae=hangover;pid=620325#620325
Siel voi whinee darrast
huoh. miten ois virallinen "olen krapulassa" -topic .....*poks*
ja tittirii ajamaan trukkia 14 eteenpin...saas nähä mitä tajuaa/oaa näytellä osaavansa. kuha sit tärkeet miset lähtee pois ni ei tartte näytellä ja voi tehdä hommat vitun hitaasti mitä kärryllä tarttee...muut sitten sykkien minkä kerkee