Virallinen Olen humalassa-topik

Back to häröily O

o/ mä kans

Kippis vaan.

pikkuhiljaa

Huh, olen soseessa. Reippasti.

mua ei tarvi syyttäää mistää paskasta

AiVan törkeissä. Ei mitään rajaa..phuuuuuuuuuuuuu...kun tietäsitte. Ja huommenna muka Unityyn..jooopa joo.

edit: Siis kori olutta + 8 0.5 l siideriä + paukut päälle..siis ei mitään..pppppppppppppppppppprr

PiEnOiSeT AaMu PöHnÄt, puhalsin justiinsa 1.7 ja taas lähtee. Zsiff sanoi iloinnen karhuhko.

Nyt vois sanoo et alkaa olee aika nahat kunnos. Jatkoilta tulin ja viinat on loppu. Mis seuraavat jatkot pidetään? :D PERKELE"

Edit: vonkasin IRC-GALLERIASTA jonkun akan tohon alas röökiseuraksi :D Vooi vittu, pysyiskö sitä hereillä tohno asti... On kviinaa?

[q]Timce, 14.7.2007 04:53:
AiVan törkeissä. Ei mitään rajaa..phuuuuuuuuuuuuu...kun tietäsitte. Ja huommenna muka Unityyn..jooopa joo.

edit: Siis kori olutta + 8 0.5 l siideriä + paukut päälle..siis ei mitään..pppppppppppppppppppprr
[/q]

Puuhk, jäbä on kyl mikäkin sieni.. eikä mikään ihmekkään että pidät visusti noita verhoja nyt alhaalla.. tosin niinhän ne aina muutenkin on haha ;). runks runks :D

*känni*:is on kiva olla vaikka yksin sitten kotona.................... Enkä oo alkoholisti, enen:)

No jos vähän olen, niin ei kai se väärin ole.

"Ei se vielä retkuksi tee vaikka vähän renttuillaan...On viiiiiikonloppu eessä taas"

Roimii! *kpp*

http://media.urbandictionary.com/image/large/fgsfds-31269.jpg

perus känsä vituttus menossa mut kyl se tästä,.,

Otetaanpas sille sitten pienoiset *känni**super*.

Khyl täs pienis on vieläkin. Onneks omaa niin heikon viinapään, että tommoset pienet terarssikäynnitkin nousee hattuun.

Jaahas ja mitäs muutakaan sitä tekisi keskiviikkona lomalla, no totta helvetissä sitä nyt aina yhdet kännit voi vetästä *känni*.

tänään otetaan tänään otetaan helvetin paljon viinaa, huomenna on huomenna on helvetin kova krapula *känni**pahis*

O