Virallinen Olen humalassa-topik
+ olen humalassa
Kyllä olen juuri nyt humalassa *känni* oliko jotain muuta mitä halusitte tietää
23:40 -!- You're now known as abshint
23:40 [song] -klubituska(^idlerpg@klubitus.org)- Penalty of 1 day, 04:06:49 added to your timer
for nick change.
23:40 <@abshint> 0_o
23:41 <@abshint> pikkashe
23:41 <@abshint> n
tuota... kirjotin kolmesti väärin klubbarin osotteen ku kirjotain tätä
eiku toi osote =DDDDXDXDD
mä niin kohta näytän teille*piis**possu*
tuntuu että olis
ja huomenna laivalle *känni*
DING DINGGGG!! Parit.
[q]bubbelgum, 13.4.2006 05:18:
Mitä sä oikeen selität, sä sentään lähit himaan suoraan bileistä! (eli luovutit kesken) Me sentään vedetään vielä jatkoilla täällä minttuviinaa!
[/q]
Tästä päivästä ei ois tullu yhtään mitään jos oisin jääny sinne*Nauru*
Nyt sentään vältyin krapulalta!
Ikävä kyllä, pikkuhiljaa. Huominen työpäivä ei tunnu vielä missään. Katotaan kahdeksan tunnin päästä aamupalaverissa.
Ihan kivassa alkaa pikkuhiljaa olemaan, klo 10 pääsin duunista. Perisuomalaisesti kossua juonut, se kossuvissy on niin virkistävä*nauru**iloinen* (ja ne pakolliset hymiöt).
Lähipubiin pitää varmaan lähteä ihmettelemään. Lähipubit on rock.
Sama juttu täällä kujakisu, et ole ainoa.
Sillain hassuu, että puoli pulloo viiniä mennyt ja tuntuu kuin olisin aivan kännissä... +osa meni siitä määrästä vielä kastikkeeseeen Kyl taitaa rankan päivän jälkeen toimia alkoholi paremmin... Nyt kyl joutuu vielä lähtee liikenteeseen...
Kyl o jännää olla pienehkössä känissä...
Sunnarit kunniaan!
[q]Kiara, 12.5.2006 21:55:
Mun piti kyllä olla tämä päivä selvinpäin, mutta toisin kävi...paha siideri oli alennuksessa*pahis*
[/q]
Paha paha, jos siideri on liian halpaa. Ostin 3 tölkkiä Rainbow siideriä, ja kassatäti epäili hetken, että kassakone jätti yhden tölkin ottamatta, kun kokonaissumma oli niin pieni Siinä se sitten ihmetteli, että tuo taitaa olla niin edullista. Niinhän se on. Ihan liian edullista... *känni* Kohta baariin
Edit: typo
[q]RainChild, 14.5.2006 00:35:
---
Bio, 14.5.2006 00:33:
mun luona pn niitä tavisfrendei.. haluu vaan kuunneella suomirokkipaskaa!
---
aika rankkaa. taas poika ryyppää, eikä eilen sit barbis, ni
[/q]
ei jaksanu eilen lähtee..
Tässähän tätä, yksin kotona koneella ja bisseä jääkaapissa
[q]Zenni, 14.5.2006 01:04:
Tässähän tätä, yksin kotona koneella ja bisseä jääkaapissa
[/q]
Susta tuli nörtti ^__^
Siltä vähä vaikuttais *känni*
Empä ole ennen maanantaina ollut, mutta tulipahan sekin koettua curlauksen jälkipuintien myötä *känni*
En ees oo vielä (humala) Nyt voiskin miksailla vähän ja juoda olutta ja lähtee kattoo paikallisen ravintolan menon ja kuuntelee paskaa musaa:))))