Virallinen Olen humalassa-topik
Matkalla ollaan, Jussi tuossa on suihkunraikkaana valkoisissa Björn Borg -boksereissa ja mulla on skumppalasi kädessä *känni*
terveisin Verano
noi muut on luonnollisesti ihan selvinpäin.
ps. vihaan kannettavia
Otettiin pirpulin kaa terassilla yhet ja toiset yhet ku viel on kerta kesä
Hapankaali, näkkäri, mansikat, puolukat, valkosipulijäätelö, zuccini al dente, auringonkukansiemenkakku, pähkinämysli, justeeri, haitarimehupilli, jatsohvooni, sardiinipasuuna, keltainen rekka, taksi, yksipyöräinen fillari, tanssi.......
oon taas kerran... *känni* enkä ees oo päässy juhlimaan asti.ö vielä.. *justjoo**uuh*
[q]Snaggo, 1.5.2008 12:26:
Ja niin sitä luulee lopettaneensa juomisen ajoissa. Näköjään ei. Missään ei tunnu mutta työpaikan puhallutus vipautti mittarin 0.2een.
=automaattinen vapaapäivä sekä kirjallinen varoitus. Vittu.
[/q]
missä duunissa puhellutetaan?
[q]Mellu-, 30.3.2008 01:20:
Aika hyväs nousujohtees *känni*
[/q]
Et ole! ihan töttöröö kuiteskin!
[q]Snaggo, 1.5.2008 12:38:
---
tumpsi, 1.5.2008 12:37:
---
Huvipuistossa, kaikki puhaltaa työtehtävästä riippumatta.
[/q]
:o
[q]tumpsi, 1.5.2008 12:37:
[/q]
Huvipuistossa, kaikki puhaltaa työtehtävästä riippumatta.
edit: ei toki joka päivä sentään, vaan just yleensä vappuina,juhannuksina,palkkapäivinä.
Olemassa olo humalassa melo....*hik*...onneksi on järvetkin kohta jäässä ettei tukinuitosta tule ihan hallitsematonta toimintaa....*iloinen*
....Tässä alkaa olemaan taas siinnä kunnossa että alkaa pohdiskelemaan vakavasti miksen ole hakenut oman sukunimeni vaihtamista Stroganoffiksi....*hihu*
[q]tir, 2.5.2008 04:26:
ehkä sillei ihan vähäsen. piti juhlistaa vappua ku eilen oli töissä-
(tää kirjottaminen on hankalaa)
*känni*
[/q]
Pakko myöntää, syyllistyin täysin samaan :D
[q]
En muista postanneeni tätä, eli ilmeisesti kyllä.
[/q]
Ei kai sitä kaikkea voi vaatia muistamaan!
Hyi vittu. Laskuhumala ja alkava krapula... *oksennustapidättel* tullu juotua koko yö ja vielä aamullakin humalan ylläpitämiseksi pari kaljaa. Näyttää kasvot vanhentuneilta. Pitää yriittää ruoka väkisin pitää alhaalla, hyi, Pitäsköhä hakea kaljaa kaupasta. *känni* oltiin pudssi kaljoittewlemassa eile ja sitten ielä euron päiville. ja tän'ään pitäs muka jaksaa vielä mennä pileisii
[q]Individual, 1.7.2005 14:42:
---
Tartrazine, 1.7.2005 14:41:
-klip-
---
Älä toki vielä lopeta.
[/q]
jez kiitos no niin, nyt mula menee lujaa. pitää käydä suihkussa ja sitten hakemaan toinen siideri ettie ala vätysää liikaa ku8 menny nytten jo kaks yötä ihan miten axsattuu nuoitten unien suhten. *jiihaa**känni* roks joku roks meikä rokkaa jes vittu kääliö roks eiku en määä tiiä , mukava an on ja se on pääsaia. se vaan, että pitäs käydä alkosa, eikä meinaa jaksaa. Mutta kai se pitää ku hyvä kaverin i Ville (Marsu ¤) on tulosa Ouluun viimeinki. Sain sen Viimeinki kiinni ja nyt oon niin iloinen. meinannu hajota pää ku ei oo ollu tärkeä kaveri saavutettavissa ku opn halunnu jutella sen kanssa. Nytten mukava ku sai villen kii. nytten suhikuun pitäämään tissishow pum pum hihhih
Joo kohta taas... tuli oltua jo kerran tossa kahden aikaan päivällä pienessä laitamyötäsessä kun oli niin kiva keli ja jokiranta kutsu. Itse olin niin laiska et tilasin kaverin tuomaan mulle olutta nin kohta sitä saa taas :)
[q]Timce, 10.5.2008 08:54:
Jep jep
[/q]
Stna.. jätkä ei voi vastaa kännyyn ku soitetaan!! *släp*
Mut joo..
Terveisii äidille: olet varmasti Todella ylpeä
..ja vielä Manseen pitäs päästä..
[q]mayah, 17.12.2005 19:30:
Me pelataan näillä säännöillä, jotka astaroth postas:
[/q]
Hemmetti mäkin haluun kattoo MacGyverii!!!!
Nii ja toi Erikiva on sit _mun_ japanilainen sukunimi, ni!
kännisssä
juu olen. vähän. ihan vähän vaan. trallalallalaa.