Virallinen Olen humalassa-topik
Olen.
No voin kertoo..
*känni**joo**ökkö*
no todellakin tosin kävelin juuri keskustasta munkkivuoreen että ehkä ehdin selvitä vähäsen mut kyl se humalatila on ihan tarpeeksi hyvä baarimikot ovat hyviä houkuttelemaan baariin ja juottamaan sut viel kunnolliseen humalaan saati sitten Kallen miehet, ohoh mä tuskailen valmiiksi huomispäivän oloa sinne jäi salireissu...
Huh, olen varmaan vielakin humalassa ja samalla toissa respassa....ei ehka paras yhdistelma kun pomokin kyttaa 5m paasta :D
Mutta, oisittepa nahnyt mut eilen, voi hyva jumala, ehka ois oivallista nauttia ruokaa ennen juomista. Jostain kumman syysta paihdyin totaalisesti ja toistakin myohastyin vaivaiset 2h :D
voi kuolema, toga-illat pitaisi kieltaa lailla, onneksi seuraavat 6kk paasta!
Se ei esta humaltumasta (tyopaikalla, tai tyopaikan clubilla).
Vitthu saatana! olen hghumaltuene!
[q]laite, 20.5.2007 03:28:
[/q]
Ei toki.
Munkin viimeinen tequila-shotti vaikuttaa yllättävästi vielä näinkin myöhään..*piis*
[q]lunake, 20.5.2007 04:42:*hik*
Lauantai aamuyöstä kotio humalassa, krapula, päivällä lisää viinaa, krapula, illalla taas lisää viinaa, krapula. Aika hyvä saldo yhdelle päivälle. *nauru**känni**enkeli*
[/q]
aika huonostihan tuo, ku noin monta krapulaa välisssä:)
Hep... kaverin polttarit oli ja on pakko myöntää, että en muista koska viimeksi näin kännissä olin... Nooh, kivaa oli ja rahaa meni ihan perkeleen paljon. Se siitä tältä erää...
kyllä...*poks*
Mo. Mitävittuatapahtu
Pieksee illan kotona, aina ja ikuisesti.
Humalan pitäisi olla sosiaalinen tapahtuma. Siinä vaiheessa kun korkkaa ensimmäisen pelkät kalsarit jalassa niin pitää katsoa peiliin.
*hik*
Lauantai aamuyöstä kotio humalassa, krapula, päivällä lisää viinaa, krapula, illalla taas lisää viinaa, krapula. Aika hyvä saldo yhdelle päivälle. *nauru**känni**enkeli*
[q]plink, 20.5.2007 04:46:
---
lunake, 20.5.2007 04:42:*hik*
---
aika huonostihan tuo, ku noin monta krapulaa välisssä:)
[/q]
Pakkohan tuo oli yöunet välissä ottaa -> krapula ja iltapäivällä univaje iski ja piti ottaa päikkärit -> krapula.
[q]Hitchhiker, 12.4.2008 19:58:
Airisto ja Nauvo vaikuttivat jo tämän hetkiseen olotilaan hyvinkin pahasti, voisin sanoa olevani "hieman" humalassa ja seuraavaksi äijä saunavuoro *pahis*. Toivottavasti naapurit ovat yhtä ymmärtäväisiä, kuten ennenkin (aka rauhallinen naapuri *pepsodent*).
[/q]
Ja vielä eenemmän humalassa *pepsodent*.
[q]bubbelgum, 4.12.2006 04:29:
Henrys Pubin jamit
[/q]
Parasta! Harmi kun nukahdin ennenkuin ehdin aloittamaan edes illan, sammuin jo joskus kasilta illalla
no ihan ujosti... sekllaaset 5 kaipiroskaa jäi ottamati, notta olis päästy tiistain tunnelmiin...
v**tun iso pettymys koko ilta - missä ihmiset? hei huhuu?
kalwsarikännit kunniaan perkele!
ÄSKBÄDKDÄÄÄ!
e.
Tssähän tää , 3päivä putkee, vois varmaa hankkia elämän