Virallinen Olen humalassa-topik

Back to häröily O

[q]Dianah, 20.1.2007 23:23:
Mä vietän mun 20-kymppiset kullan kaa kahestaa..haistakoo veetä ne meijä "kaverit"....
[/q]
Ja mikäs siinä on niin pahaa viettää ne kullan kaa? Kulta varmaan arvostaa, kun itse dissaat...

Taidan olla ensimmäistä kertaa virallisesti humalassa, koska ensimmäistä kertaa postaan tänne.. Vittu mikä päivä ollu! Piti toissailtana joku tyttönen saada ja siinähän se yö meni.. Päivällä sitte oli jo vähä pinna kireellä ku se muija ei tod. ollu mun tyyppiä.. Loppupäivä meniki autoja rassatessa ja voi vittu mitä hommaa! Aivan tajuton shitti soi muttei jaksa levyäkään vaihtaa.. Huomenna koulutuspäivä ja alkaa onneks vasta yheltä..

Johan tässä on ksks päivää juhlittu iskän synttäreitä. Mut kai se nyt jo tänään vihdoinkin sen 50v täyttää.

Joo kännissä ollaan ja pelataan GTA: San Andreasta*jiihaa* Sami ei päässy läpi sitä yhtä lentokonetehtävää ja mä vedin sen sille läpi*jiihaa* Nyt sami pelaa pelaa sitä ihan innoissaaan ja meitsi kirjottelee tänne virallinen olen humalassa topiikkiin*hih**hih**känni*
Ei hitto.. sami ei käyttäny L1:stä ja R1:stä ku ampu mafioita*nauru* Ei hitto mitä juttua... mut ei se mitään koska tää on virallinen olen humalassa topicci... Kirjotus virheitäki tulee, mut luen ne aina ennenku kirjotan eiku siis ennen ku laitan ne tänne...

Sami tietää koodin millä saa kuus tähtee.. noihin poliiseihin... ja sami kiroo jotain tos ku se pelaa ja mä vaan kirjottelen tänne*tanssittel*

Hähhää... sami kuoli :DDD Mut samin pitäis pelarta noit tehtävii mut ku se on kans niin kännissä et se haluu kunnon auton jne..

Nii sami on toi Sami

Joo ja mä oon toi or_neon joka on kas vähän humalassa... mut nyt mä lopettelen ja meen pelaamaan... tai ainakin ruinaamaan, et voisin pelata taas vähän tota peliä.. (minkä oon jo päässy kerran läpi*tirsk*) Mut joo.. luovutan puheenvuoron jollekki muulle nyt*hih*

Joo morrjenzztaa*piis**klubitus*

[q]astaroth, 22.6.2008 02:53:
---
anniharha, 22.6.2008 02:51:
Pohjautuuko sun mielipide omakohtaiseen kokemukseen vai koitaks vaan lohduttaa? :I

---

ei se oo relevanttia, oon humalassa
[/q]

Ps. onks se relevantimpaa jos on Turussa? :I

yep*känni*

[q]anniharha, 1.7.2008 00:02:
---
astaroth, 22.6.2008 02:53:
---
anniharha, 22.6.2008 02:51:
Pohjautuuko sun mielipide omakohtaiseen kokemukseen vai koitaks vaan lohduttaa? :I

---

ei se oo relevanttia, oon humalassa

---

Ps. onks se relevantimpaa jos on Turussa? :I

[/q]

*sydän* mussu

Ja vitun firman sauna-illat taas överi perseet, no good. Tän päiväne aamu kostaa huolella.

o

jep...

maisti ok.

Jooops

joo olen virallisesti humalassa. *pökr*

Ukh Humala o iha tyhmä tila!

[q]Cera, 7.2.2007 01:40:
AINI AINI

::::::::::DDDDDDDDDDD 666

KUUNTELE MUA PASKA
[/q]

go girl :D

Taas kerran *känni*

[q]T-mu, 10.2.2007 05:08:
---
Zenni, 10.2.2007 05:03:
Mis on jatkot?!

---

Word!

vaik on aika digitaalinen fiiwis
[/q]

Mik vit on digitaalinen fiilis?

(P.S En ole, aamulla herätys 4.30 *grr*)

[q]Funktion, 10.2.2007 20:01:
---
T-mu, 10.2.2007 05:08:
---
Zenni, 10.2.2007 05:03:
Mis on jatkot?!

---

Word!

vaik on aika digitaalinen fiiwis

---

Mik vit on digitaalinen fiilis?

(P.S En ole, aamulla herätys 4.30 *grr*)
[/q]

Digitus(lat.) = sormi, ergo digitaalinen = sormellinen

Sormet syyhyää? En tiä sit tarkemmin, mut alan olla melkolailla humalassa. Kysykää huomenna tarkemmin ni ehkä keksin jotain.

Joo siis mis jatkot??!?

2kk sitä kerettiin olla kuivilla, nyt sit ratkes.

nm. *känni*

O