BEAT VISION 22.7.2005 @ Forssa
::::::::::::::::::::
BEAT VISION, Pe 22.07.2005 @ Nick Havanna, Forssa
Dj't;
02.00-03.30
BIO New talent!
00.45-02.00
PETE S Code Red
23.15-00.45
MIO 2Hot
22.00-23.15
BF Beat Vision
Liput; 5e
Aika; 22-04
Paikka; Wahreninkatu 4 a, Forssa
Ikä; 18
http://www.clubcodered.org
Infoja julki
..noniin mukavalta kuullostaa...tänne lähetään kemuileen...
kato kato, nääkin on ihan just...
vois tulla tsekkaan kemut :)
Voij
Pitääki olla iltavuoro taas tähän aikaan.
Vai tuunko suoraan töistä "siwa on kiwa" t-paita päällä?
Nääkin alkaa lähestyy..
Kiva päästä soittelee Forssaankin päin, tulee varmaan kivat pippalot
joo tänään törmäillään : D Hämeenlinnasta tulossa näillä näkymin autollinen apinoita paikalle..
[q]Mio, 22.7.2005 14:25:
joo tänään törmäillään : D Hämeenlinnasta tulossa näillä näkymin autollinen apinoita paikalle..
[/q]
mä kans tuon jonkinlaisia apinoita, mitä nyt tohon pikku-pököttiin mahtuu.. tosin mä en oo kuski \o/
Kenties mestoilla, mikäli sateet hiukan hellittää. Worssa, no viimeksi ainakin kun sitä kaupunkia somistin, niin oli kiva meininkin bileissä.
Nonnii..
Oli ihan jees reissu. Porukkaa oli sen verran mitä odotin, ehkä hiukan enemmänkin. Saavuttiiin paikalle BF:n setittelyn aikoihin, hyvää aloittelumeininkiä. Mio taas vaihtoi levyjä tiuhaan tahtiin ja hauskaa oli kuulla eri remixejä poppisbiiseistä. Pete S veti hyvän kiksuilun, josta mun oli sit hyvä jatkaa, kiitos siitä.
Paikka oli kiva ja baarimikkokin oli vanha inttituttu, ja taas täytyy todeta, et maailma on pieni paikka. Mutta kaverit + hyvä musiikki + sidukka, mikäs sen parempaa. Ei me sit jaksettu lähtee sinne jatkoilusaunaan Mut kuviakin tuli räpsittyä jonkin verran.. jossain vaihees jakoon.
Kiitos hauskasta seurasta Tero, Kirsi, Piipaa (sekä juoppokuskina olosta), Pete, Tuomas, Mio & Nemes.
Parhaat biisitoivomukset forssalaisilta:
1. London Mc
2. Milla Lehto (olis pitäny kysyy minkä biisin tyyppi olis halunu kuulla *lmao*)
3. Proteus
[q]Bio, 23.7.2005 17:46:
Kiitos hauskasta seurasta Tero, Kirsi, Piipaa (sekä juoppokuskina olosta), Pete, Tuomas, Mio & Nemes.
[/q]
Kiitos kiitos, mut seuraavaksi saa sit joku muu olla kuskina, koska mä aion *känni*
No joo, ihan kivat pippalot oli. Hauskaa oli vaikka selvinpäin olinkin liikenteessä. Paikka oli kyl pieni ja jengii ei niin paljon ollu, mut kuitenkin ihan tarpeeks. Täytyy laittaa niit kuvia sit jossain välissä tänne...
Tossa kuvia pippaloista..
Jostain syystä kaveri ei onnistunu laittaa kuvia tänne klubbarin kuvat-osioon *täh*
Joo toi mesta oli kyl hieno mun mielest. Ihmisii oli jonkun verran mut se tanssilattia oli kyl suurimmaks osaks tyhjän panttina sielä : D Oli todellakin mukava törmäillä tuttuihin ...uusiin ja vanhoihin. Kiitokset järkkääjäporukalle ja paikallaolleille*piis*
Oli ihan mukavat kemut. haussi toimi hyvin, jospa jengiä ois ollut tanssilattialle asti, kivaa silti!
Hola! Kiva kuulla etta kinkerit meni jokseenkiin kuppiin Kiitokset vaan kaikille ahertajille eli soittajille, roudaajille ja tutuille