Puolivirallinen seksikeskustelu

Back to häröily O

...me ollaan kaikki hassuja
'
mä vedän parhaillaa kalsarikännejä...

mä en usko rakkauteen, rakkaus on yliarvostettu käsite.
*dissaa**mur*

Hmm.. miks mä olen sanonu sinkkuluukku..*miettii*.. nyt alkaa ne viime kesän juominki reissut näettäväst tuotta tulosta.. sekottaa päässä ei tiedä et mitä kirjottaa...*iloinen*

Diblolta on viiminenkii aivosolu männy...*joo*

no oli rankka viikonloppu.. vähemmästäkin sekottaa.. tai no.. muahan sekottaa aina...

Mulla ei oo olenkaa rankkaa enää oleenkaa... ku ei oo enää mitää Siis kun on kaikki loppu siis koulu ja duuniikin voi etti vasta jakehn viikon päästä.. nii tässä on kivaa lomaa ihan mukavasti...

miten tämä kaikki liittyy "puoliviralliseen seksikeskusteluun" *vink*?

ei mitenkään??

... ainiin... Sexi on KivaA ;)

ainiin Tyly mitä se sun kalsarikänni-ilta pitää sisällään??... sähän kirjoitit sen seksikeskustelupalstalle *virn*

Mäen kerro oikein mitää... Kun en oo ihan varma mistä puhutaa... Mut siis joo... Seksiä kehiin...

...seksiä sulle, seksiä mulle. joo. on se kyllä kiva juttu

Yes. There is traffic.

But not always here.

jaetaaks tääs sexiä.. mulle kans.. kiitos!*nauraa**iloinen*

el.diablo; ei sulle mitää seksii. kato sä vaan niitä leffojas *vink**nauru**heiii**nauraa*

*reps* :D:D

terrori; ei me sentään Noin hauskoja olla

Voi damn...*nyyh* no kyl mä pärjään ilmankin... *kävelee pois katsomaan leffoja*...*hmph*... cosmikki.. mä en puhu sulle mitään...*mur**eiei*

(muokattu 4.4.2002 8:35:26)

Kun suhteessa ei saa seksiä tai mitään muutakaan, täytyy vissiin rupee hakee muualta.. *iloinen**hmph*

tai lopettaa koko suhde, helpommin sanottu kuin tehty..

Yohannalla taitaa olla omakohtaista kokemusta tämän jutun suhteen

Touhutippaa mainostetaan näkyvästi SubTV:n uutena seksi-talk showna ja kaikkealla on seksiä, mutta puhutaanko seksistä yleisesti ystäväpiirissä tai puolituttujen kesken?
Kuinka avointa suhtautuminen seksiin ylipäänsä on?

Kommentteja, ideoita, kysymyksiä, juttuja?

Ja kinkyjutut kans, kaikki me ollaan pervoja...

O