Puolivirallinen seksikeskustelu
[q]onni3mk:
Mä haluan sano vain sen, että sinkkuudessa ei (ainakaan tällä hetkellä) ole mitään muuta vikaa kuin seksin puute Himmee panetus vaan päällä koko ajan
[/q]
http://netti.nic.fi/~populus/a1/puute2.html
Kiva tredi. Seksikin olis kivaa.
[q]Astaroth:
---
onni3mk:
Mä haluan sano vain sen, että sinkkuudessa ei (ainakaan tällä hetkellä) ole mitään muuta vikaa kuin seksin puute Himmee panetus vaan päällä koko ajan
---
http://netti.nic.fi/~populus/a1/puute2.html
[/q]
Eli mun pitäs näyttää jo gorillalta..näytänkö mä gorillalta? *ding**nyyh*
Musta mm "yleisillä paikoilla" on ihan jees jos paikka on oikea. Itse en lähtis tosiaan hissiin pylsäsee. Tosin mitä pidetään yleisenä paikkana sekin on taas ihan toinen juttu.
Itse dikkaan rannalla, Linnat on kans jees mestoja
Puutteessa nyt kenenkään kannata elää ellei sitten oikeesti rupee olee tunnoton. =P
[q]Alpha:
---
Nymfiana:
---
Alpha:
---
Astaroth:
---
kiiki:
sullon vaa heikko luonne!
---
Eiku mä tykkään nussia.
---
C´mon ... ei se totaaliselibaatti niin rankkaa oo... mullakin on jo kaks viikkoo takana... no okei paineet rupee olee aikamoiset ku tapasin viikko sitten sellasen naisen että oksat pois... mutta lujana on pysyttävä... tai ainakin joku paikka on lujana...*hih*
---
Ei o vaikeeta jos on tottunu olee ilman *nauru**pahis*
---
Auts.... Toi sattu....
[/q]
*TOTAALI REPEÄMINEN*
nymfiana 1 - 0 alpha
[q]Rx:
mitä tulee seksiin yleensä myös toisen osapuolen saamattomuus sängyssä on yksi raivostuttavimmista asioista mitä tiedän, kuka saatana jaksaa höylää ketään perus saarnaajassa, jos toinen vaan makaa sakset auki, valot pois meiningillä..? onko se niin saatanan vaikeeta oikeesti olla niinsanotusti peesissä? mitä tulee seksitottumuksiin, pidän myös suuseksistä, mutta vielä enemmän pidän sen tekmisestä toiselle. ajatus pelkästä saarnaajasta saa ihon kananlihalle, eniten taidan pitää siitä jos mimmi on päälläni tai vatsallaan sängyssä. tapaan ollan myös hieman raju otteistani ja tästä on joskus tullut sanomistakin, mikään ei oo siistimpää ku ottaa niskavilloista kii ja vähän kurittaa / alistaa kohtuuden rajoissa
mitä tulee karvoitukseen, itse pidän trimmatusta tai posliinista sekä itsellä että vastakkaisella sukupuolella. henkilökohtainen suosikkinin itselläni on varmaan hitler, jota en ookkaan muuten pitkään aikaan tehnykään...
*hih*Rajut otteet kunniaa,*uros* toi on kyl ihan totta
[q]Timmo:
---
joo, paras aamuherätys ku muna tungetaan sisään *joo*.
Mullekin kävis!
[/q]
Timmo, eikö sinua harmita kun isäsi valehtelee silmät päästään internetissä ja mokaa itsensä täysin!
Käyttää vielä sinua ja olemattomia kavereitasi hyväkseen!
http://www.sanaristikot.net/keskustelut/index.php?p1=vast.php&p2=info_3.php&id=995&alku=0&t=k1
Katso varsinkin sivun loppuosaa!
[q]sinitys:
---
neon2:
Yks tuttu (mies) sai sen ensimmäisen orgasmin pehmolelun kanssa.*slurps*
---
ehehehhe.....nice ! mutta parempi tuokin kun
sohvanväliin....näin minun ystäväni *naur*
[/q]
Nyt toivotaankin, että ei puhuta veljestäs!!
[q]POSER:
---
greenie:
Musta saarnaaja on niin perinteinen, että se ei yksinkertaisesti nappaa melkein millään tavalla. Se on ajatuksenakin jotenkin niin pliisu, että sitä voisi verrata lääkärillä käyntiin tms.
---
Minusta saarnaaja on vallan mukava asento silloin kun kyse on rakastelusta, ei panemisesta. Siinä ollaan kasvot lähekkäin tuntien toisen lämpimän hengityksen, samalla voi seurailla toisen silmiä/ilmeitä ja suudella hellästi... toki jos rajummasta meisingistä on kyse niin tuo asento ei välttämättä ole se kiihottavin
[/q]
Sama. Välillä saa sellaisen kuvan että lähetyssaarnaaja olis kamala asento kun se on niin vanha ja "tylsä". Mikä perkeleen pakko sitä joogaa on aina harrastaa? *Nauru*
Minun piireissä yleensä vain puolitutujen kanssa,
kavereiden kanssa harvemmin,
sukulaisten kanssa ei koskaan
Yhden kaverin kanssa on puhuttu siitä miksi, esim. perus suomalainen baarissa rällästävä mies ei saa räpsää ja mitä ks. henkilön pitäisi tehdä saadakseen. Se kun on se, että pitää ryypätä niin paljon ja käyttäytyä miten käyttäytyä. Vähän kun muutaisi käytöstä ja asenteita niin voisi irrotakkin.
[q]Avernian:
---
Timmo:
Mullekin kävis!
---
Että sut herätetään tunkemalla muna sisään? Mmmm...
[/q]
Ei niin!!! Tulipahan taas muotoiltua lause hyvin.
hei, onks täällä muuten paljon pervoja? kertokaa kierouksianne ja syyt, miksi pidätte niistä jookos ananas ja kookos?
[q]ALIEN:
hei, onks täällä muuten paljon pervoja? kertokaa kierouksianne ja syyt, miksi pidätte niistä jookos ananas ja kookos?
[/q]
*reps* uuh.
[q]Nymfiana:
joo... mul on kaikenlaisia likasia fetissejä...
[/q]
pistä jakoon!!
etkä muuten ole ainoa ;)
[q]Nymfiana:
vahvimpana varmaan tarve tulla alistetuks*justjoo*
[/q]
ai mulla vai?! no ei tod....
[q]Nymfiana:
ajattelin et oisit tykänny peräruiskeista....*nauru*
[/q]
nej tack! :D
[q]ALIEN: kertokaa kierouksianne[/q]
Kertoisin, jos itse tietäisin. En ole keksinyt itsestäni mitään kovin kieroa, ehkä olen sitten tylsä ja rajoittunut*hih*
[q]kilobitti:
---
ALIEN: kertokaa kierouksianne
---
Kertoisin, jos itse tietäisin. En ole keksinyt itsestäni mitään kovin kieroa, ehkä olen sitten tylsä ja rajoittunut*hih*
[/q]
kysy kumppaneiltasi, jos ne ovat huomanneet ;)) Ainoastaan klubituksen Lene on tylsä ja rajoittunut
Jes. Minkä helvetin takia kertosin yhtäkään mun "fetissiä" täällä? :P
[q]Ana:
Jes. Minkä helvetin takia kertosin yhtäkään mun "fetissiä" täällä? :P
[/q]
öööh... koska ne ovat mielenkiintoisia? :D