SoundChilds GOOGLE ja YAHOO uutisissa

Back to tv, radio, leffat, web O

Aiheeseen liittyen: tässä vaiheessa voisi olla hyvä lukita tämä thread ja sulkea käyttäjätunnus. Toinen vaihtoehto olisi siirtää jäänteet tuonne Keltaisille Sivuille. Site on kuitenkin jo auki ja toimii kaupallisesti "työministeriön tukemana", eli selkokielellä starttirahan voimin. Ei täällä muutkaan kaupalliset tahot ihan näin näyttävästi juhli, ei ainakaan maksamatta siitä. Luulisi että esim. Sampopankki ja Rush haluavat pian reklamaation kun parempaa mainosta saa spämmäämällä keskustelualueita ja uhkailemalla eri tahoja.

Ens kerralla kun jään työttömäks pitääkin pistää massit hakuun ja rakennella joku vastaava projekti. Myydä vaikka hiekkaa.

Paljon oli näköjään sivuja tässä ketjussa, niitä sitten tietenkään jaksanut kaikkia lukea. Sen verran vain annan omaa palautettani että sivusto on järkyttävän näkönen. Vähän niinkuin tuhat kusiaista pöksyissä, teki mieli juosta ja kovaa. Ideasta en osaa sanoo mitään ku ei tota sivua tajua. 5 ihmisellä sen testautin ja ei päästy puusta pitkälle. Ei kait vaan mikään trolli koko sivusto... :P

[q]DyyD, 24.8.2005 17:00:
Paljon oli näköjään sivuja tässä ketjussa, niitä sitten tietenkään jaksanut kaikkia lukea. Sen verran vain annan omaa palautettani että sivusto on järkyttävän näkönen. Vähän niinkuin tuhat kusiaista pöksyissä, teki mieli juosta ja kovaa. Ideasta en osaa sanoo mitään ku ei tota sivua tajua. 5 ihmisellä sen testautin ja ei päästy puusta pitkälle. Ei kait vaan mikään trolli koko sivusto... :P
[/q]

Jaahas jaahas. Ip ylös ja haasetta postiin..*nauru*

[q]enrg, 24.8.2005 17:03:
Jaahas jaahas. Ip ylös ja haasetta postiin..*nauru*
[/q]

Alkaa oleen vessapaperi lopussa just sopivasti. Mielellään mahdollisimman pehmeätä paperia ja useana kopiona, kiitos!

[q]alek száhala, 24.8.2005 16:58:
Myydä vaikka hiekkaa.
[/q]
Jos mä mainostan tota vaikka plattarilla, ni saanx mä komissiot :D

[q]mayah, 24.8.2005 17:26:
Erittäin syvä pahoitteluni tästä threadin aloittajalle.
[/q]

Multa heruu pahottelut puolestaan tosta kamalasta sivustosta. Voimia!!1

[q]alek száhala, 24.8.2005 16:58:
Ens kerralla kun jään työttömäks pitääkin pistää massit hakuun ja rakennella joku vastaava projekti. Myydä vaikka hiekkaa.
[/q]

mutta minustapa tulee isona tampoonikauppias.*uros*

[q]Ana-5000, 24.8.2005 15:47:
Aiheeseen vielä - onko kukaan käyttäjä rekisteröinyt itselleen paypal-accounttia? miten se onnistuu?
[/q]

Oon, ja käyttänytkin moista useempaan otteeseen. Helppoa ku hotmailin avaaminen ja toimii jopa mun electronilla.

Voi vain ylistää tämän foorumin ahkeria ja asialleen omistautuneita moderaattoreita, eikä ole heidän vikansa että kurittomat käyttäjät eivät pysy aisoissa useista kehoituksista huolimatta.

Sananvapaus on kuitenkin sananvapaus, eikä sille voi mitään.

Yrityksistäni huolimatta en ole saanut keskustelijoita aisoihin.

Erittäin syvä pahoitteluni tästä threadin aloittajalle.
[/q]

Mun mielestä tän jutun sais aisoihin silleen
että Mr.SoundChilds kerää kamansa ja lähtee
huitsinkuikkaan täältä. Tämän topicin taso ei
tästä enää parane. Oikeesti! Kun hän ei pysty
käsitellä saamaansa negatiivista palautetta niin
tinttailee ku pikkukersat ja odottaa muilta aikuismaista
käytöstä modejen tuella. Pliis! Tästä topicista on tullu
saatanan iso hiekkalaatikko. Ja hiekkalaatikolla kura ja
sylki lentää tunnetusti.

Mitä seuraavaksi?

Edit: "Erittäin syvä pahoitteluni" ei tietenkään ole ihan sama asia, kuin se toivomasi julkinen anteeksipyyntö, jonka sanamuotoon halusit vaikuttaa, mutta "erittäin syvä pahoitteluni" on nyt parasta, jota "mayah" tähän hätään pystyy tarjoamaan.
[/q]

Saako täällä toivoa julkisia anteeksipyyntöjä haluamallaan sisällöllä? :o

Tosinastaa(tm), multa vois kaikki pyytää anteeksi sitä että ulkona paistaa aurinko ja sitä et siiderit on loppu. Niin ja jos joku jaksaa ni rahatilannettaki pitäs vähän pahotella.

[q]AnderS, 24.8.2005 17:33:
Mitä seuraavaksi?
[/q]
Voidaan kaikki alkaa sijoittamaan: http://www.saunalahti.fi/mikkik2/

Tässä vielä linkki kaikille .:tähän käyttoliittymään tottuneille:.

[q]Tontsis, 24.8.2005 17:35:
Webin ihmeellinen maailma indeed.
[/q]

On kyl tosissaan, mutta samalla vallan mainiota viihdettä.

[q]Individual, 4.8.2005 12:42:
Mutta onko tälle yritykselle enää kuinka hedelmällistä edes vääntää kättä asian tiimoilta tässä foorumissa. Ei muuta kuin veneen kokka ja kaikki tarmo kohti sitä hetkeä, että sivusto on kaikkine herkkuineen toiminnassa ja liikeidea käytännössä, toimii sitten tai ei toimi. Näitten ihmisten päätä täällä tuskin saa käännettyä ja onko sillä loppujen lopuksi mitään merkitystäkään.
[/q]

Toi siis jotain kolme viikkoa sitten, mutta ei näköjään kelvannut.

Mä luulen et modejen pitää jollain lailla rangaista kaikkia meitä kurittomia Klubbarikäyttäjiä jotka syyllistymme kaikenlaiseen hävyttömyyteen kuten mielipiteen ilmaisuun sananvapauden takaavassa maassa, kritiikin esittämiseen sitä erikseen pyydettäessä, asiattomuuksiin vastaamiseen samalla mitalla, kaikkien alojen ammattitaidottomina moukkina webdesignin salojen täyteen ymmärtämättömyyteen, ja totaaliseen surullisuuteen ("so sad" (sitaateissa plagiointisyytteen välttämiseksi)).

Keinoista mieleeni tulevat ensimmäisenä oikeustoimet, niillä uhkaaminen on kuitenkin länsimaisen demokratian tärkeimpiä kulmakiviä ja perusoikeuksia, ja antaa esittäjästään kuvan rohkeana, jämptinä kunnon kansalaisena joka ajaa muidenkin etuja pitämällä kiinni moisesta perusoikeuksista.

Kuilua mukaillen "devil'shymiöadvocate*

[q]DyyD, 24.8.2005 17:36:
Tosinastaa(tm), multa vois kaikki pyytää anteeksi sitä että ulkona paistaa aurinko ja sitä et siiderit on loppu. Niin ja jos joku jaksaa ni rahatilannettaki pitäs vähän pahotella.
[/q]

Olen toden pahoillani vallitsevasta säätilasta ja otan syyn siitä omalta osaltani kantaakseni. Pyrin myös vaikuttamaan parhaani mukaan siihen ettei asiasta olisi teille enää suurempaa häiriötä ja että auringon paiste mitä pikimmin muuttuisi enemmän mieleenne olevaan säätilaan. Haluan myöskin pyytää anteeksi siideritilannettanne ja ilmaista osanottoni syvään suruunne, joka asioiden dramaattisen luonteen nähden on mitä ymmärrettävin.

Yli edellämainitun kahden asian olen pahoillani ainoastaan rahatilanteestanne, oli se sitten mikä hyvänsä. Toivon asian korjautuvan ja että siitä vastuussa olevat henkilöt joutuvat täysimääräisesti edesvastuuseen aiheuttamastaan elämänne hankaloittamisesta.

Anteeksi vielä kerran.

[q]Tontsis, 24.8.2005 17:45:
Oliks täs tarkoituksella sama osoite molemmissa linkeissä? :)
[/q]
Joo, ihan vaan sen takia, et jos joku on tottunu käyttämään .:tällaista:. .:hienoa:. .:designia:.

Haluan pyytää anteeksi kärsimyksistäsi ja mahdollisesta stressistä jota olet joutunut kokea, kun olen ilmaissut mielipidettäni sinun äklön värikkäistä sivuistasi. Haluan myös pyytää anteeksi huonoa näköäni, koska en tahdo nähdä noin pientä tekstiä, mitä sivuillasi näytetään. Haluan pyytää anteeksi myös ehdotuksestani, että intro-sivua pitäisi parantaa nykytasolta helpommin ymmärrettäväksi, missä jopa oikeasti neuvottaisiin jotain, eikä vain keskityttäisi mainostamaan sitä mitä sivuilla voisi tehdä jos sitä osaisi käyttää. Haluan myös pyytää anteeksi sitä etten vielä kymmenessä minuutissakaan eksynyt pääsivulle. Olet varmasti murheen murtama kommenteistani, pahoitteluni siintä. Anteeksi!

Olisiko mitään esim. perustaa oma topic tälle naljailulle, jota ei tuonne moderoinnin palautteeseen viitsitä laittaa? Ei menisi ainakaan off topiciksi. Aihe voisi lisäksi olla jotain vähän välkympääkin kuin "dissaa natsimodeja", kuten esim. "Oikeudet, velvollisuudet ja vapaudet tiedon valtatiellä". Tässä on ihan turha tilanteen pahentumisen mahdollisuus. Suoraa palautetta vaikkapa profiiliin melkeinpä pyydettiin, joten jos sen vaikkapa ohjaisi edes osin sinne?

Nimim. "Henk. koht. voisi vituttaa, jos joku yrittäisi raahata oikeuteen sen takia, että kolmas osapuoli haluaa harjoittaa sananvapauttaan - olin sitten kolmannen osapuolen kanssa samaa mieltä tai en."

Edit: *Typoil*

[q]Epailija
Nimim. "Henk. koht. voisi vituttaa, jos joku yrittäisi raahata oikeuteen sen takia, että kolmas osapuoli haluaa harjoittaa sananvapauttaan - olin sitten kolmannen osapuolen kanssa samaa mieltä tai en."
[/q]
Näinpä, ja juurikin tästä syystä tuskin modeja enää dissaillaankaan tässä topikissa kun tausta on alkunut selvitä kaikille...

O