Mitä Odotat?
[q]sapeli, 11.12.2008 09:02:
---
RiD, 11.12.2008 08:52:
Mulle tää on melkein päinvastoin. Mitä lähemmäks mennään sitä enemmän stressi kasaantuu ja tulee savua korvista. Voi vasta hengähtää tyyliin sinä aamuna kun tämä paljon odotettu juttu tapahtuu.
---
Niin se kyllä välillä on. Periaatteessa uskon että näissä tilanteissa täytyisi jotenkin yrittää muokata sitä normipäivää tavalla että siitäkin pystyy nauttimaan - ei tee hyvää elää jotakin tulevaa hetkeä varten, koska ennen sitä voisi tapahtua vaikka jotakin täysin omaa elämää mullistavaa, jos sille pystyy pitämään silmät ja korvat auki.
Mutta eihän se niin oikein useimmiten toimi.
[/q]
Puhut viisaasti!
Harmi että ton positiivisuuden ammentaminen jostain tuntuu liian usein mahdottomalta jos on esm. klassisessa "työt hajottaa, lasketaan sekunteja lomiin" -tilanteessa :)
Pitäis varmaan siirtää katsetta sieltä kaukaisuudesta joihinkin lähempiin juttuihin, kuten esm. johonkin mitä tapahtuu tänään/huomenna niin odottavan aika ei kävisi niin pitkäksi.
onnellisuutta.
perjantain ja lauantain välistä yötä.
Tekstiviestiä tai puhelua..
Kun oon päättäny ja oon niin itsepäinen etten voi ite ottaa yhteyttä vaikka mieli tekis.
Kivempi näköjään kiusata itseään ja vaivata mieltään asialla..
Huomista! Tulee taas puol metriä tukkaa päähän <3
Ja nyt vähän vaaleempana, pääsin mustasta väristä vihdoin eroon, jeij!
huomista *känni*
odottelen huomista tapaamista kavereiden (=kaverin?) kanssa sekä siskon kyläilyä ja vielä kivoja kihlajaisia :)
et saan lapsosen nukQn ja voin kattoo ANTM cycle 9 !!! oon niin oottanu sitä ja nyt on 6 jaksoo koneel
*sydän* TYRA *sydän*
no kesäloma ois jees ja sit sitä et äiskä tulee perjantaina yökylään.
aion aiheuttaa pahennusta eräissä häissä lauantaina = *känni*
Ootan et joku repis keittiöstä kaapin pois ja laittais ton astianpesukoneen tilalle, alkaa oleen jo aika hyvänkokonen tiskivuori pitkin altaita ja tasoja. Ja mähän en käsin niitä ala hinkuttaan kun nyt on kerta kone sitä varten. Tosin tällä menolla se seisoo tuol eteises viel juhannuksenaki, höh.
[q]Anselmi, 27.4.2007 16:36:
Heinäkuuta koska kovasti olisi tarkoitus mennä oppimaan ja harrastamaan laskuvarjolla hyppäämisen saloja. Eli moni vuotinen unelma taitaa tänä vuonna toteutua*hihu*
[/q]
laskuvarjoprops. kade.
Huomenna alkaa lätkän MM !!!! *känni* *vink**tanssittel**aplodit*
illan häätöäänestyksen tulosta. en tykkää helist enkä kadist mut ois kivempi et heli jäis, ni ehkä se suvi sekois ja alkais *släp* helin kaa :)
[q]crissy, 27.2.2008 22:09:
huomenna puhelua klo: 12.30 jälkeen
[/q]
que?
Että pomo vastais mun vapaapäivätoiveisiin jotain
Sitä että Littoisten järvi jäätyisi, niin pääsisi ajelemaan fillarilla järven jäällä ja pääsisi leikkimään hieman sinne (toivottavasti tänä vuonna, viime vuosi oli hieman huono tuossa suhteessa).
Sunnuntaita, kerrankin tulossa chilli sunnuntai =)
Kyytiä
[q]JasoX, 2.1.2009 21:43:
Sunnuntaita, kerrankin tulossa chilli sunnuntai =)
[/q]
Hahhaa,mä voin keksiä sulle kyllä vauhdikasta ohjelmaa
1. että remontti joskus valmistuu ja pääsee muuttamaan
2. maanantaista palkkapäivää
3. rose gardenin 4-vuotis-synttäreitä